Jump to content

16.04.22 Southampton (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dette er en kollektiv kollaps, helt fra Edu ned til spillergruppa. Spillerne vi har skal prestere bedre enn hva vi har gjort etter landslagspausen. Dog har den sportslige ledelsen sviktet ved å satse på en tynn stall i en halv sesong. Satsingen feilet.

Link to comment
Share on other sites

På vei mot det 3 strake tapet. Nå venter Chelsea borte og så United borte. Hvis det vi har prestert de siste kampene blir representativt for de gjenstående kampene så blir det knapt plass i Europa. Da må Arteta ta ansvaret for et lag i fritt fall. 

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende at vi ikke har klart å snu den negative trenden. Men spillemessig i dag var det bedre. Ekstremt mye å jobbe med. Avslutningene må bli bedre og valgene vi tar offensivt må bli bedre. Viljen til å få ballen i mål må bli bedre. Og vi må bli smartere. 

Link to comment
Share on other sites

For h….  En kamp som er umulig å tape. De har faen meg ikke en målsjanse i hele kampen og klarer å vinne 1-0. Det skal ikke være mulig? Er så møkk lei de elendig prestasjonene. Hvordan kan et lag la være å møte opp til 1. omgang kamp etter kamp etter kamp? Det er fortsatt noe alvorlig galt med hodene til arsenalspillerne. Blir de hjernevasket til å tro at alle motstandere er bedre enn dem selv?

Jeg får vondt tvers gjennom hele kroppen når jeg ser hvor tafatte disse spillerne er. De har igjen 20+ avslutninger, men 90% av alle skudd klarer ikke treffe mål. Det skal ikke være mulig. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...