Jump to content

06.05.21 Villarreal CF (H)


Simbad

Recommended Posts

 

arsenal-1.png?itok=7a6a0zug Arsenal v Villarreal CF 

 villarreal.png?itok=anVl2KEr

Torsdag 6. mai 2021, kl. 21:00. Emirates Stadium 

Europa League , semifinale 2. kamp
Kampen sendes live på TV2 Sumo (TV2 Sport 1 ikke bekreftet enda, men sannsynligvis) 

 

Ønsket lag:

Leno 

Chambers - Holding - Mari - Xhaka

Partey - Ceballos

Saka - ESR - Pepe 

Laca

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laca og Tierney er tilbake i trening.

Men er fortsatt usikkert/tvilsomt om de blir klare til torsdag. Ceballos er ute grunnet rødt kort sist. 

Håper på:

Leno 

Chambers - Holding - Mari - Tierney/Cedric

Partey - Xhaka

Saka - ESR - Pepe 

Laca/Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Laca og Tierney er tilbake i trening.

Men er fortsatt usikkert/tvilsomt om de blir klare til torsdag. Ceballos er ute grunnet rødt kort sist. 

Håper på:

Leno 

Chambers - Holding - Mari - Tierney/Cedric

Partey - Xhaka

Saka - ESR - Pepe 

Laca/Martinelli

Bytt Leno med Ryan. Xhaka med Tierney, som neppe blir klar. Elneny, som var veldig god mot Newcastle sammen med Partey. Jeg forventer at de spiller slik de gjorde mot United! På topp så starter selvfølgelig vår kaptein. 

Link to comment
Share on other sites

Auba virker i intervjuer å være revansjesugen etter en vanskelig sesong og starter sannsynligvis i morgen.

Ser for meg at Martinelli starter på benken, men kommer innpå i andreomgang. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noen "favorittoppstilling" til kampen i morgen, men jeg er relativt sikker på at Auba er den som tar spissplassen, jeg tror også at Tierney starter hvis Arteta mener at det ikke blir for stor gambling med hans nylige skadeproblemer. Hvis Arsenal klarer å reise seg etter den elendige forestillingen i Spania og kommer til EL-finalen, så tror jeg også at Tierney blir brukt forsiktig i de siste PL-kampene slik at han kan spille den eventuelle finalen i EL mot ManUre.

Link to comment
Share on other sites

Blir vel en slags midtbanetrio med Partey som den dypeste og Ødegaard og ESR litt mer offensivt som skal prøve å styre spillet? Ser for meg ESR blir den mest offensive av dem, og Ødegaard tar en lignende rolle Ceballos har hatt i det siste. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, bergkampje said:

Men... Tierny spiller! Skadet Xhaka?

LATE TWIST

Granit Xhaka has suffered some sort of injury during the warm-up, forcing Arsenal into a change. So in comes Kieran Tierney, who will presumably start at left-back. Let’s hope he’s fit enough to last as long as needed

Link to comment
Share on other sites

Vi er bedre, men Villareal er videre og kan egentlig bare slappe av og ta oss på kontringer. Intensiteten burde opp ganske mange hakk. 1 mål er for så vidt nok, men tror fortsatt Villareal kommer til å score. Men Emery har da tendenser til å fucke opp? Tar sikkert av en spiss og inn med defensiv midtbane ved pause

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...