Simbad Posted April 26, 2021 Report Share Posted April 26, 2021 Arsenal v Villarreal CF Torsdag 6. mai 2021, kl. 21:00. Emirates Stadium Europa League , semifinale 2. kampKampen sendes live på TV2 Sumo (TV2 Sport 1 ikke bekreftet enda, men sannsynligvis) Ønsket lag: Leno Chambers - Holding - Mari - Xhaka Partey - Ceballos Saka - ESR - Pepe Laca Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted April 29, 2021 Report Share Posted April 29, 2021 Må vel regne med at Good Ebbening og uavgjortekspert Emery klarer en uavgjort her. Vi har til tider vært fryktelig svake på hjemmebane. Håper på 7-0 seier, tror det blir 1-1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 4, 2021 Author Report Share Posted May 4, 2021 (edited) Laca og Tierney er tilbake i trening. Men er fortsatt usikkert/tvilsomt om de blir klare til torsdag. Ceballos er ute grunnet rødt kort sist. Håper på: Leno Chambers - Holding - Mari - Tierney/Cedric Partey - Xhaka Saka - ESR - Pepe Laca/Martinelli Edited May 4, 2021 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 4, 2021 Report Share Posted May 4, 2021 1 hour ago, Simbad said: Laca og Tierney er tilbake i trening. Men er fortsatt usikkert/tvilsomt om de blir klare til torsdag. Ceballos er ute grunnet rødt kort sist. Håper på: Leno Chambers - Holding - Mari - Tierney/Cedric Partey - Xhaka Saka - ESR - Pepe Laca/Martinelli Bytt Leno med Ryan. Xhaka med Tierney, som neppe blir klar. Elneny, som var veldig god mot Newcastle sammen med Partey. Jeg forventer at de spiller slik de gjorde mot United! På topp så starter selvfølgelig vår kaptein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 5, 2021 Author Report Share Posted May 5, 2021 Auba virker i intervjuer å være revansjesugen etter en vanskelig sesong og starter sannsynligvis i morgen. Ser for meg at Martinelli starter på benken, men kommer innpå i andreomgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted May 5, 2021 Report Share Posted May 5, 2021 Jeg har ikke noen "favorittoppstilling" til kampen i morgen, men jeg er relativt sikker på at Auba er den som tar spissplassen, jeg tror også at Tierney starter hvis Arteta mener at det ikke blir for stor gambling med hans nylige skadeproblemer. Hvis Arsenal klarer å reise seg etter den elendige forestillingen i Spania og kommer til EL-finalen, så tror jeg også at Tierney blir brukt forsiktig i de siste PL-kampene slik at han kan spille den eventuelle finalen i EL mot ManUre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Ødegård starter ihvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 8 minutes ago, Ray1955 said: Ødegård starter ihvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted May 6, 2021 Author Report Share Posted May 6, 2021 Blir vel en slags midtbanetrio med Partey som den dypeste og Ødegaard og ESR litt mer offensivt som skal prøve å styre spillet? Ser for meg ESR blir den mest offensive av dem, og Ødegaard tar en lignende rolle Ceballos har hatt i det siste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Ser vel ganske bra ut dette laget, selvom drømmen om Tierny på back ikke gikk i oppfyllelse. Må nok ha 3 mål her, da Villareal kommer til å score. Jeg tror det blir uavgjort dessverre, håper jeg tar feil! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Har litt mixed feelings med Xakha på vb i dag - skulle så gjerne hatt med Tierny og Luiz i denne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Kan det ikke være at Saka er vb og Xhaka sentralt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Just now, Tony said: Kan det ikke være at Saka er vb og Xhaka sentralt. Det er sånn jeg tolket det. Time will show Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Visstnok Xhaka på venstreback med Smith-Rowe litt dypere sentralt ved siden av Partey. Saka på høyre og Pepe på venstre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Men... Tierny spiller! Skadet Xhaka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 5 minutes ago, bergkampje said: Men... Tierny spiller! Skadet Xhaka? LATE TWIST Granit Xhaka has suffered some sort of injury during the warm-up, forcing Arsenal into a change. So in comes Kieran Tierney, who will presumably start at left-back. Let’s hope he’s fit enough to last as long as needed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Endelig. Etter 25 minutter fikk vi en bra mål sjanse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Skulle ikke tro dette var til nå årets viktigste kamp vi er vitne til Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Arsenal må være blandt de dårligste lagene i felles høyt press. Vinner aldri ballen og lar seg overspille gang på gang. Ufattelig tafatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 (edited) Dette har Emery full kontroll på Forstår ikke hvordan Arteta ønsker at Arsenal skal fremstå. Nærmere David Moyes og Big Sam enn Pep, faktisk. Samme som spiller. Edited May 6, 2021 by sas2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Herregud Saka da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Dette holder virkelig ikke. Hvor er intensiteten og viljen? Tafatt og virker ikke som vi har trua i det hele tatt. Opp flere hakk i andre. Inn med Laca i andre omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Jeg syns det har vært solid førsteomgang. Jeg begynner å bli optimistisk mht avansement. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 1 minute ago, Tapapa said: Jeg syns det har vært solid førsteomgang. Jeg begynner å bli optimistisk mht avansement. Villareal har vært solide. Vi må opp mange hakk . Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted May 6, 2021 Report Share Posted May 6, 2021 Vi er bedre, men Villareal er videre og kan egentlig bare slappe av og ta oss på kontringer. Intensiteten burde opp ganske mange hakk. 1 mål er for så vidt nok, men tror fortsatt Villareal kommer til å score. Men Emery har da tendenser til å fucke opp? Tar sikkert av en spiss og inn med defensiv midtbane ved pause Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts