Jump to content

2019.03.02 Tottenham Hotspur (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Tottene fikk et gratis straffespark, Rose slipper unna rødt når han kommer i stor fart og stempler Leno i magen. Torreira får direkte rødt for en lignende forseelse bare i legg og midt på banen. Skuffende dømming, skuffende at vi ikke klarer å ta de tre poengene når vi får sjansen på straffe helt mot slutten. Auba skulle aldri tatt den selv.

Dog er ett poeng borte mot Tottene uavhengig av Wembley eller ikke, ikke et dårlig resultat.

Link to comment
Share on other sites

Vi ble iallefall ikke pissa på. Vi er skuffet etter 1 poeng mot Spurs på Wembley. Det er positivt for oss. Det var flere som spilte en bra kamp i forsvaret. Mustafi skuffet igjen dessverret.Jenkinson kan overta for han snart. 

Kunne ha avgjort dette med straffen , men igjen så svikter vi når det gjelder som mest. Alt i alt så er vi fortsatt med i toppen. Tror dette slår positivt ut for spillerne i fortsettelsen.

Link to comment
Share on other sites

1p og 4 totalt er forbedring mot spurvene. Men dette burde vi tatt når auba fikk straffe. Dårlig utført 😕 Men kampen viser at man kan, det var alt i alt en god match. Emry sin taktikk var god, leno var også god. Kane er i offside og gjør i tillegg alt for straffa. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke fulgt diskusjonen her og jeg tror jeg skal la være å analysere kampen i hjel. 

Jeg er jevla stolt over det våre leverer i dag både på banen og fra benk. 

Selvsagt er det skuffende å se et så svakt straffespark fra Auba, men alt i alt så skal jeg ikke finne noe mer negativt å skrive rundt det våre leverer. 

Det røde til Torreira er sikkert riktig, men det er samtidig hårreisende at Tottenham får avslutte kampen med ti mann etter det overfallet Leno ble utsatt for, når de så i tillegg får straffespark i en soleklar offsidesituasjon så er marginene mot oss i dag. 

Link to comment
Share on other sites

Er nok engang Mustafi som får kjørt seg i media nå. Nok en gang lager han straffe og det er fullstendig unødvendig. Kos følger Kane og det er idioti å gå inn slikt. Vi fortjente 3 poeng men kampen mot Utd avgjør mye om vi er i cl neste sesong. 

Link to comment
Share on other sites

Måtte ta meg en løpetur for å få ut litt frustrasjon. Vi gjør veldig mye riktig i dag. Alle er enige om at Kane var i offside, ingen av lagene skulle hatt straffe. Torreira utvist er greit. Rose skulle vært utvist før. Tottenham dømmes inn i kampen. Spillerne deres jubler og ser strålende fornøyde ut, med 1 poeng på de siste tre kampene. Det sier det meste.

Link to comment
Share on other sites

Mustafi spiller i en helt uvant rolle og gjør seg egentlig ikke bort. Kvaliteten på innleggene er dårlig og ødelegger dessverre mye. 

Straffene begge veier er softe. Kane selvf i offside og dermed ekstra bittert. 

Vi fikk uansett alle muligheter til å avgjøre selv og rotet det dessverre bort. 

Syns Monreal, Kosc og Sokratis var enorme i dag. Fremover så bidro Ramsey som forventet og jeg syns både HM7 og Iwobi forsvarte uttaket. Özil er ingen super-sub og kom ikke inn i kampen i dag. 

Auba ender selvf som syndebukk. Han kontstruerer straffen og løper seg fri flere ganger. Således bør han få honnør for jobbingen og stryk for utførelsen. 

Leno var meget god og løser alle oppgavene prikkfritt i dag. 

Link to comment
Share on other sites

Han der startspillern i studio til TV2 klarte å lire av seg at Spurs straffa var grei, selv om han var offside. Han mente forseelsen ikke hadde noe med det å gjøre. Ikke rart tv2 mister seere. Og at han selv har spill proff (om man kan kalle tippeliga det) fotball, er ganske komisk. Leste det på Tv2 etter kampen 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, sas2002 said:

Trur med seier mot scummen så klarer vi topp 4. Den kampen er vår viktigste på mange år. Skal vi ta steget så er vi avhengig av seier. Tap og same old shit

Vi klarte ikke å slå United i høst, til tross for at vi var i god form og United var ledet av Mourinho. Vi har så United-kompleks at det er helt skremmende. Med den formen de er i klarer jeg ikke å se et scenario der vi vinner den kampen. De klarte fanken meg å karre til seg tre poeng mot Soton i dag og. OGS er rundens store vinner.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...