Jump to content

2019.03.02 Tottenham Hotspur (B)


Polljen

Recommended Posts

8 minutes ago, Marius- said:

Du dikterer jo premissene man skal svare ja/nei på her.. Mens den egentlige uenigheten ligger nettopp i premissene. Du mener Ozil er mobba/fryst ut ect, mens jeg og fler mener dette ikke stemmer. Så jeg vil tro vedkommende du spør her ikke ønsker svare ja/nei, for det blir feil åkke som. 

ok

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Er dette dagen da vi går helt opp i ryggen på Spurs eller ryker vi igjen når det gjelder som mest. Blir spennende å se lag uttaket. Sitter det defensive i dag eller må vi igjen se Kane score på oss - helst på en billig straffe som vi forærer han. 

I dag må ON knappen være på for samtlige av de 11 som går utpå.

Link to comment
Share on other sites

Siste NLD for Ramsey. Han presterer alltid i disse kampene og kommer til å være on fire. Spurs har aldri klart å demme opp for ham. 

Tiltross for stor fremgang for HK7 så må han eller Özil vike for Ramsey i dag. Jeg håper personlig Özil spiller da samspillet Ramsey og sistnevnte til tider er noe av det ypperste vi kan prestere. Har også tro på at Özil fortsetter fremgangen. Han virker mer fit enn på lenge

Link to comment
Share on other sites

Som vanlig gruer jeg meg til NLD og Arsenal-dødaren Harry Kane. Vel, på Wembley har vi spilt flere ganger og flere ganger har det gått bra. Blir nesten litt som en cupfinale dette. Vinner vi, kjemper vi plutselig om 3. Plassen. Men viktigst av alt, så taper vi ikke terreng i kampen om 4. Plassen. Tap her er kjedelig, uavgjort kan jeg leve med. Håper på kanon sesongavslutning, det krever nesten seier mot tottene, selvom jeg innser at det ikke blir lett. Vi møter tross alt et meget godt lag. Uansett, COYG!

Link to comment
Share on other sites

The team news is in, and this is it:

Tottenham Hotspur: Lloris, Sanchez, Alderweireld, Vertonghen, Trippier, Wanyama, Sissoko, Rose, Eriksen, Kane, Son. Subs: Lamela, Llorente, Gazzaniga, Aurier, Lucas Moura, Davies, Skipp. 
Arsenal: Leno, Mustafi, Papastathopoulos, Koscielny, Monreal, Guendouzi, Xhaka, Mkhitaryan, Ramsey, Iwobi, Lacazette. Subs: Cech, Ozil, Torreira, Aubameyang, Maitland-Niles, Suarez, Kolasinac. 
Referee: Anthony Taylor.

Link to comment
Share on other sites

Torreira har vært litt svak den siste tiden. I tillegg fungerer han faktisk meget godt som innbytter. Det er det ikke alle som gjør. 

Skjønner Ramsey inn, uenig i at Özil er den som må vike.

Spurs er så toppet som de kan være. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, sas2002 said:

Emery blir enten slaktet eller genierklært med det laget. Frykter det første. 

Tipper planen er å demme opp og sette innpå Ōzil og Auba rundt 60. min når Tottene begynner å bli slitne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...