Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2018


Polljen

Recommended Posts

En spiller jeg vet absolutt ingenting om! Pleier å være litt oppdatert, men denne er jeg helt blank på. En klassisk «Wenger» signering, ung ukjent franskmann fra en bretansk klubb. Vi får se, regner med at han ikke går rett inn på førstelaget, men sikkert spennende spiller..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, bergkampje said:

En spiller jeg vet absolutt ingenting om! Pleier å være litt oppdatert, men denne er jeg helt blank på. En klassisk «Wenger» signering, ung ukjent franskmann fra en bretansk klubb. Vi får se, regner med at han ikke går rett inn på førstelaget, men sikkert spennende spiller..

Han kommer fra samme klubb som Koscielny, Lorient :) 

Link to comment
Share on other sites

Sånn ved første øyekast så har Emery brukt et halvt transfervindu på å tette det som har vært Arsenal problem over flere år under en annen manns ledelse. Forsiktig optimist og tror dette kan bli bra når laget får "satt" seg.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 7/12/2018 at 12:31 PM, ben elfen said:

Er det flere enn meg som synes det er morsomt at Ronaldo tilsynelatende ikke har tenkt på united som et alternativ når han nå bytter klubb?  

 

BE

assistant manager

 

Antar det hverken stod på interessen eller økonomien, så dette er veldig gledelig ja.

Uten sammenligning forøvrig - Jeg ser Carl Jenkinson på bildene fra treningen igår. Det må da være dags for å skippe den mannen ut snart, mens man enda kanskje kan få noen få millioner pund? Forøvrig mener jeg det var en snodig avgjørelse å låne ut Chambers, igjen. Med mindre det kommer en kanon-stopper inn. *krysserfingre*

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, thomasholland said:

 

Antar det hverken stod på interessen eller økonomien, så dette er veldig gledelig ja.

Uten sammenligning forøvrig - Jeg ser Carl Jenkinson på bildene fra treningen igår. Det må da være dags for å skippe den mannen ut snart, mens man enda kanskje kan få noen få millioner pund? Forøvrig mener jeg det var en snodig avgjørelse å låne ut Chambers, igjen. Med mindre det kommer en kanon-stopper inn. *krysserfingre*

Jenkinson må vi nok betale andre for at de skal ta han. Mener han har altfor høy lønn også. Fryktelig bomkjøp

Link to comment
Share on other sites

Jenkinson har vært særs uheldig med skader. Gutten hadde potensial. 

 

Vi har fire stoppere nå, Holding, Papastathopolos, Mavropanos og Mustafi. I tillegg kan Monreal og Lichsteiner bekle posisjonen hvis nødvendig. Vi har god dekning på plassen. 

 

Jeg hadde vært for å erstatte Mustafi med noen andre, men kanskje han får en ny vår under Emery? 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Tapapa said:

Jenkinson har vært særs uheldig med skader. Gutten hadde potensial. 

 

Vi har fire stoppere nå, Holding, Papastathopolos, Mavropanos og Mustafi. I tillegg kan Monreal og Lichsteiner bekle posisjonen hvis nødvendig. Vi har god dekning på plassen. 

 

Jeg hadde vært for å erstatte Mustafi med noen andre, men kanskje han får en ny vår under Emery? 

Personlig mener jeg fortsatt at Mustafi har et helvetes stort potensial. Større enn kanskje noen av de andre midtstopperne våre. Dessverre sliter jeg bare å se hvem han kan spille sammen med. Han burde hatt en Mertesacker ved siden av seg.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Tapapa said:

Vi har god dekning på plassen. 

God dekning i kvantitet, men i kvalitet..? Mistenker dessverre at stopperplassene fort kan bli vårt ankepunkt.

Med stor fare for å være i overkant pessimistisk Jeg Sokratis-signeringen kan vise seg å være en bommert. Dette utifra hva jeg har sett så langt, men mest på bakgrunn av hva Bundesliga-"eksperter" og andre har uttalt. Og det er vell ikke uten grunn han kun kostet skarve 150 mill.. Det vi hadde trengt var en skikkelig bauta. Det kunne virkelig løfta Mustafi, ala det van Dijk gjorde med Lovren. 

Time will tell, håper selvsagt jeg tar grundig feil !

Edited by thomasholland
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, thomasholland said:

God dekning i kvantitet, men i kvalitet..? Mistenker dessverre at stopperplassene fort kan bli vårt ankepunkt.

Med stor fare for å være i overkant pessimistisk Jeg Sokratis-signeringen kan vise seg å være en bommert. Dette utifra hva jeg har sett så langt, men mest på bakgrunn av hva Bundesliga-"eksperter" og andre har uttalt. Og det er vell ikke uten grunn han kun kostet skarve 150 mill.. Det vi hadde trengt var en skikkelig bauta. Det kunne virkelig løfta Mustafi, ala det van Dijk gjorde med Lovren. 

Time will tell, håper selvsagt jeg tar grundig feil !

Jeg deler helt og holdent din "frykt" rundt stopperplassen. 

Link to comment
Share on other sites

Haha seriøst? Hvor i alle dager får du det fra at Perez lagde kvalm? Passe på å ikke lage fake News selv innpå her.

Ellers er prisen 40mill, en latterlig lav sum. Eneste positive er å bli kvitt 800.000 i uka på lønnsbudskjettet.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Fabulous said:

Har vi noe håp om signeringer i dag? Med Chambers ut i går, er det kanskje håp om forsvarssignering i ettermiddag? 

Det er lov å håpe, men jeg tror United betaler £40 mill premium på alle tilgjengelige senior-stoppere i dag?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Rosicky07 said:

Ser på tv2 nå at en spansk jounarlist melder at vi nettopp har slengt inn et bud på dembele på hele 100 millioner euro. Det hadde vært sjukehus om den hadde gått i boks

 

Nå har vel Dembele og Barce gått aktivt ut å avkreftet en overgang i sommer. Så dette er nok en journalist som ønsker seg oppmerksomhet. Skulle vi ønsket Dembele hadde vi neppe slengt inn ett bud 1/2 timer før vinduet stenger også :P

Link to comment
Share on other sites

Spillere som skal selges ut av landet har mye bedre tid. Mener det kun var engelske lag som har deadline ikveld mens det er en 10-14 dager til for de fleste andre.

 

ellers håper jeg welbeck og Ospina blir solgt ja. Gjerne for mer enn smuler som Perez ble.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...