Gunner79 Posted June 9, 2019 Report Share Posted June 9, 2019 Dennis Praet (midtbane), Joachim Andersen (forsvar) og Carrasco (ving) blir koblet med Arsenal i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 9, 2019 Report Share Posted June 9, 2019 Er dette spillere som utvilsomt vil heve oss ? Spør dere som følger fotballen rundt i verden og som kan si noe om disse tre spillerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 9, 2019 Report Share Posted June 9, 2019 Ingen av de minus Carrasco får meg til å tenke at de er forsterkninger. Praet er en solid spiller, men ikke noe mer enn det. Andersen kjenner jeg ikke noe til. Personlig ønsker jeg meg at vi går for litt unge "ukjente" talenter. De som kun er en sesong unna før de plutselig koster 40-50 millioner euro ekstra. Synd vi ikke har Sven lenger da han var ganske god på dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted June 11, 2019 Report Share Posted June 11, 2019 Andersen kan vel være akkurat det du etterlyser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 11, 2019 Report Share Posted June 11, 2019 Det kan være. Har ikke peiling på han som sagt. Ender han opp hos oss så håper jeg selvfølgelig at han viser seg å være en kanonspiller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted June 12, 2019 Report Share Posted June 12, 2019 On 6/9/2019 at 11:47 PM, Stefanb said: Personlig ønsker jeg meg at vi går for litt unge "ukjente" talenter. De som kun er en sesong unna før de plutselig koster 40-50 millioner euro ekstra. 23 hours ago, Stefanb said: Det kan være. Har ikke peiling på han som sagt. Ender han opp hos oss så håper jeg selvfølgelig at han viser seg å være en kanonspiller Da er vi enige - så får vi eventuelt satse på at han slår til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted June 12, 2019 Report Share Posted June 12, 2019 Er klar for unge lovende men krydret med noen som faktisk hever oss fra dag en. Ramsey er borte, emery sin feil eller ikke. Vi må erstatte han Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted June 12, 2019 Report Share Posted June 12, 2019 Nå hinter Torreira om at ting var bedre i Italia så han forsvinner vel han også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted June 13, 2019 Author Report Share Posted June 13, 2019 12 hours ago, Gunners68 said: Nå hinter Torreira om at ting var bedre i Italia så han forsvinner vel han også. Han er klar på at han sliter med klimaet, språket og andre deler av det å komme til England. Men han er like klar på at han tror dette er noe som kommer til å gå seg til og at han ikke har planer om å flytte på seg nå. https://www.standard.co.uk/sport/football/arsenals-lucas-torreira-there-are-not-many-things-i-enjoy-about-life-in-england-a4166236.html Når det er sagt så er det mye som kan skje denne sommeren og det er ikke utenkelig at Arsenal kan få et så pass bra bud på Torreira at de velger å la han gå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted June 23, 2019 Report Share Posted June 23, 2019 Liker virkelig at det virker som vi prøver å sikre oss Kieran Tierney fra Celtic. Fantastisk signering om vi får det til! Mangler bare å få Saliba, Carrasco og Fraser inn nå 😏 Pluss Monreal, Jenkinson og Mustafi (+m.f.) ut 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.