Jump to content

Reiss Nelson


Polljen

Recommended Posts

Reiss Nelson.

f. 10 desember 1999. Født i London og har vært i Arsenalsystemet siden 2009.

Han tegnet profesjonell kontrakt med Arsenal i desember 2016.

Han kan spille i alle offensive posisjoner.

Siste sesong spilte han 35 kamper for Arsenals ungdomslag, inkludert ni kamper for U21-laget.

Han har ti kamper for Englands U17-lag og står der bokført med ni mål.

 

Han kom for alvor i søkelyset i forbindelse med Australiaturen i sommer (2017) der han imponerte som kantspiller/Vingback, og ser ut til å kunne bli en av de beste spillerne, på lang tid, som blir hentet fra ungsomsgruppa til A-laget.

Forhåpentligvis så får vi se litt av han i de "mindre" cupene denne sesongen (kanskje også i viktigere kamper).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 7 months later...

Selg de som ikke klarer å ta steget opp til det nivået som kreves. Vi har blitt kvitt en del spillere i de to siste vinduene. Flere står for tur.  Nå trengs det spillere som kan gi oss det løftet vi behøver for å bli et permanent topp 4 lag. Nelson er en av de som ikke har det nivået.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
3 hours ago, Tapapa said:

Er det noen som følger nederlandsk fotball her? Er der håp for at Reise Nelson kan få sitt etterlengtede gjennombrudd for oss?

https://www.football.london/arsenal-fc/news/reiss-nelson-sends-mikel-arteta-23841937

Ingen følger nederlandsk fotball her inne mer enn @bergkampje!

Jeg tipper Nelsson driver opp sin egen verdi, lokker frem et godt bud fra en nyopprykket PL-klubb og forsvinner i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Nelson startet tregt, men har tatt seg opp. Begynner å bli mer og mer innflytelsesrik i dette Feyenoord laget.

Så talentfull som han er så er det "aldri for sent" forhåpentligvis så lenge han presterer godt nok. Og på tross av at han har vært her i en "evighet" så er han fortsatt bare 22 år gammel, og et halvt år yngre enn f.eks. Nketiah.

Jeg har fortsatt troen på Reiss. Han er et latterlig stort talent.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Nelson startet tregt, men har tatt seg opp. Begynner å bli mer og mer innflytelsesrik i dette Feyenoord laget.

Så talentfull som han er så er det "aldri for sent" forhåpentligvis så lenge han presterer godt nok. Og på tross av at han har vært her i en "evighet" så er han fortsatt bare 22 år gammel, og et halvt år yngre enn f.eks. Nketiah.

Jeg har fortsatt troen på Reiss. Han er et latterlig stort talent.

Sliter fortsatt med fysikken så nei ingen framtid hos oss. 

Link to comment
Share on other sites

Nelson har fått litt fremgang på karrieren i det siste i Feyenoord. Det er selvfølgelig kjekt for han. Arsenal og PL er noe helt annet. Han har ikke fått det til hos oss. Vi har hatt en rekke gode talenter og noen av de har tatt steget helt opp. Andre har ikke nådd opp av forskjellige grunner. Nelson og AMN er to eksempler på det.

Nå er vi i ferd med å ta steget opp i CL og da blir det et enda høyere nivå på motstandere. Skal vi hevde oss der samt forbli et topp 4 lag må vi ha bedre spillere på noen plasser. 

Tror ikke Nelson passer inn i vårt lag. Tror heller ikke han er i Artetas fremtids planer. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
2 hours ago, Orakelet said:

Jeg håper virkelig han klarer siste steget nå. Jeg liker han jævlig godt og synes jeg ser glimt at storhet i gutten.

Hvis han fortsetter å jobbe hardt, er heldig med tanke på skader og klarer å bli mer 'consistent' bør han kunne gi god konkurranse utover sesongen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
1 hour ago, Tony said:

Får håpe Nelson får spille en del fremover og holder seg skadefri. Håper også at han holder denne statistikken ved like.😃

20230308_134118.jpg

Det skjer ikke :) Men god han har vært det lille han har spilt!

Link to comment
Share on other sites

Nelson er en spiller jeg alltid har hatt tro på. Siden Arteta tok over syntes jeg han har vært rimelig god hver gang han har spilt, men han har dessverre hatt mye skader.

Denne sesongen har ikke vært et unntak på skadene, men Nelson har virket å være mer som sitt "gamle jeg".

Håper han får ny kontrakt og at han blir værende i Arsenal i flere år, samtidig som han holder seg skadefri og fortsetter formen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...
×
×
  • Create New...