Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet vinteren 2014


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 381
  • Created
  • Last Reply

men faen da. Han er liten og uttalen på etternavnet starter med "My".

 

BE

 

Han er 183 høy da. Er ikke så liten akkurat. :P

 

Etternavnet stater med "Mi" også hvis man skal være pirkete. Noe jeg alltid er selvfølgelig. ^_^

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev uttalen på etternavnet, og 182-183 er for dverg å regne spør du meg.

 

BE

 

Uttalelsen av navnet er vel "Mi-ya-ici" så hvordan du får det til å bli "My" i starten av navnet kan ikke jeg skjønne BE. Og hvis 82-83 er dverg hvor i helvetes høy er du da? O_O

Link to comment
Share on other sites

** 'Transfer plans depend on Bendtner injury'

 

Neppe noe som klinger i ørene på folk.. Hvis det er tilfelle at vi ikke forsterker med en klassesignering på topp holder neppe dette inn. Hvorfor ikke ta siste steg om muligheten byr seg?

Link to comment
Share on other sites

** 'Transfer plans depend on Bendtner injury'

 

Neppe noe som klinger i ørene på folk.. Hvis det er tilfelle at vi ikke forsterker med en klassesignering på topp holder neppe dette inn. Hvorfor ikke ta siste steg om muligheten byr seg?

 

Er dessverre erketypisk for et Wenger lag siden 2005-2006 at vi mangler en spiller eller to som skal dytte oss fra meget gode til "suverene". Bortsett fra i 07/08 egentlig da jeg syntes vi hadde alle de rette ingrediensene og kvalitet, men dessverre så ble Eduardo sin horrible skade samt van Persie sin sedvanlige skadehistorikk utslagsgivende da laget ikke klarte å ta seg sammen ordentlig etter Eduardo skaden. Ellers har vi alltid manglet en keeper, midtstopper, midtbanegeneral, kreativ playmaker eller spiss. Det er alltid et eller annet område hvor mangelen på kvalitet er åpenbar.

 

Det klinger godt hos meg, for jeg syns han har vært jævlig god de få gangene han har spilt i år (med ett unntak).

 

Jeg vet ikke om det er mangelen på ordentlig kvalitet på topp eller ikke som har gjort kravene dine usedvanlig lave eller ikke Tapapa. Bendtner har tidvis vært meget god, men å si at han har vært jævlig god er å overdrive noe voldsomt. Friskere enn Giroud har han vært, men i mine øyne så skal ikke det så mye til da Giroud sin spillestil ikke akkurat kan omtales som "frisk", men mer en langsom eggende gnissing.

Link to comment
Share on other sites

Da våger jeg meg på påstanden at med Giroud, Bendtner og Sanogo vinner vi ingen tittel iår heller. Vet vi leder til jul og alt det der, men det er for tynnt på topp. Midtbanen er mer enn god nok nå, og i forsvar ser det mer stabilt ut enn på lenge. Keeperplassen har også blitt bedre tiltross for enkelte hjerteinfarkt.

 

Skulle det vise seg at jeg tar feil biter jeg gladlig i meg påstanden.

Link to comment
Share on other sites

Da våger jeg meg på påstanden at med Giroud, Bendtner og Sanogo vinner vi ingen tittel iår heller. Vet vi leder til jul og alt det der, men det er for tynnt på topp. Midtbanen er mer enn god nok nå, og i forsvar ser det mer stabilt ut enn på lenge. Keeperplassen har også blitt bedre tiltross for enkelte hjerteinfarkt.

 

Skulle det vise seg at jeg tar feil biter jeg gladlig i meg påstanden.

 

Vi leder når vi har spilt litt over halvparten av kampene. I den perioden har vi vært sykt utsatt for skader og vi er tradisjonelt bedre på vårparten. For meg er det en selvfølge at vi kan vinne serien, selvom jeg også holder City som knepne favoritter.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp, kjøp, kjøp. Det er bakgrunnsmelodien til det meste av det som skjer i vår samtid. Den eneste måten å fornye seg, eller forbedre seg, går gjennom bruk av kredittkortet... Fotballen er således intet unntak fra alt annet. Jeg finner det litt slitsomt, må jeg innrømme.

 

Jeg velger å stole på Wenger, og at det meget vel kan vise seg smartere å flikke på vår egen Bendtner, kontra å kjøpe en ny Ba, Remy, Berbatov eller hva som måtte være tilgjengelig.

Link to comment
Share on other sites

Kjøp, kjøp, kjøp. Det er bakgrunnsmelodien til det meste av det som skjer i vår samtid. Den eneste måten å fornye seg, eller forbedre seg, går gjennom bruk av kredittkortet.

Jeg er ikke i tvil om at jeg foretrekker en fjerdeplass, med sunn økonomi, fremfor titler kjøpt med hjelp av "kredittkort" eller "avbetaling". Men hvis man har lagt seg opp penger på bok, og har en god økonomi til å betaler sitt huslån (les: stadionlån) så er det ikke noe galt i å bruke litt penger på å fornye seg.

 

 

Jeg velger å stole på Wenger, og at det meget vel kan vise seg smartere å flikke på vår egen Bendtner, kontra å kjøpe en ny Ba, Remy, Berbatov eller hva som måtte være tilgjengelig.

Et valg mellom å flikke på en litt usikker "eiendel" (les: Bendtner) eller å kjøpe en svært usikker investering (les: Berbatov) er for meg to mindre gode alternativ, det er det også å ha en "varialbel" Giroud som vårt eneste valg i front. Om Arsenal skal gå for en korttidsløsning nå, eller med en (eller flere) "permanent(e)" løsning(er) i denne posisjonen til sommeren er jeg usikker på, men hvis Wenger velger "status qou" da blir jeg svært skeptisk.

 

Ingen ting ville vært bedre enn ett nytt godt reelt alternativ på spissplassen, men jeg blir ikke forbauset om vi faktisk ser følgende løsning ganske snart:

 

Henry blir hentet tilbake på et korttidslån slik at Giroud og Bendtner får tid til å lege sine sår, og så blir det fremdeles et fransk/dansk alternativ ut sesongen når Henry dra tilbake over dammen.

Og så smeller Wenger forhåpentlig til med et "klassekjøp" til sommeren på spissplassen, gjerne allerede før VM.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...