Jump to content

2013.05.04 QPR B


Mikl02

Recommended Posts

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Og Ox :) Walcott har vært svak etter skaden selv om han scoret sist.

Jeg er like nervøs foran denne kampen som jeg var mot United. Serieslutten blir forferdelig spennende.

 

Glad Wenger ikke hørte på oss så langt hvertfall! :P

Link to comment
Share on other sites

Har det blitt innført en regel som forbyr å skyte utenfor 16-meteren?

 

Cazorla brenner heller ikke til fra distanse lenger. Helt ærlig så må det jo være måten Wenger vil at det skal være på? Både Arteta og Cazorla har jo blitt "temmet" etter overgangen til Arsenal. Vermaelen sine langdistanseskudd sluttet jo helt også etter hans første sesong.

Link to comment
Share on other sites

 

Cazorla brenner heller ikke til fra distanse lenger. Helt ærlig så må det jo være måten Wenger vil at det skal være på? Både Arteta og Cazorla har jo blitt "temmet" etter overgangen til Arsenal. Vermaelen sine langdistanseskudd sluttet jo helt også etter hans første sesong.

Neimen om jeg vet. Jeg syns bare det er synd at vi ikke prøver mer fra distanse når vi har skyttere som de nevnte spanjoler, Podolski og Rosicky på banen.

Link to comment
Share on other sites

Neimen om jeg vet. Jeg syns bare det er synd at vi ikke prøver mer fra distanse når vi har skyttere som de nevnte spanjoler, Podolski og Rosicky på banen.

 

Utrolig kjedelig er det hvertfall ja. Vi har 4 spillere (muligens 5 med Ramsey som tidligere hadde et meget brukbart skuddbein) som vi vet kan score fra 20-30 meter, men ingen av de virker å ha baller nok til å skyte.

Link to comment
Share on other sites

Savner virkelig Giroud og arbeidsinnsatsen hans. Podolski er helt ute.

 

Tenkte på det samme. Kanskje det er en grunn til at Wenger ikke starter med han på topp oftere? Annet enn at han er en idiot som ikke forstår seg på fotball da...

Link to comment
Share on other sites

Elendig 1omgang. Enig med solbakken, podolski må få skuddmuligheter fra 16m. Der har han scortet majoriteten av våre mål, og er farligst.

Alikevel mest skuffet over Ramsey og Rosiscky. Elendig omgang. Cazorla heller ikke på topp.

Walcott er på gang, fint før våre siste kamper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt leve med at vi til tider senker tempoet og kontrollerer, men da må vi av og til sette opp tempoet også for å riste av oss QPR.

 

Det er de samme tinga igjen - liten bevegelse rundt ballfører gjør at vi blir lette å lese og forsvare seg mot.

 

Det kan godt være at det er et resultat av et økt defensivt fokus - vi slipper jo tross alt ikke inn mye mål for tida - men nervene mine hadde hatt godt av et mål til!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...