Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

Hmm, Vargas ja. Usikker egentlig, men ingen tvil om at denne spilleren har et meget høyt toppnivå! Fantastisk dødball fot, men syns virkelig vi bør prioritere en sentral midtbanespiller først hvertfall. Men sier ikke nei takk til Vargas i tillegg.

Vargas på kanten åpner for Arshavin sentralt!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

Vargas på kanten åpner for Arshavin sentralt!

 

Det er sant, og det er der jeg alltid har hatt lyst til å se den lille Russeren leke seg! Problemet er at vi har en manager som tydligvis nekter Arshavin å spille der, ikke at jeg skjønner hvorfor..

Link to comment
Share on other sites

Det er sant, og det er der jeg alltid har hatt lyst til å se den lille Russeren leke seg! Problemet er at vi har en manager som tydligvis nekter Arshavin å spille der, ikke at jeg skjønner hvorfor..

Arsha har ikke fått spille sentralt fordi vi har hatt for få på kanten..

Link to comment
Share on other sites

Det er sant, og det er der jeg alltid har hatt lyst til å se den lille Russeren leke seg! Problemet er at vi har en manager som tydligvis nekter Arshavin å spille der, ikke at jeg skjønner hvorfor..

 

Neither do I.

 

Szczesny

 

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Santos

 

Song

Wilshere - Arshavin

 

Gervinho - v. Persie - Vargas

 

Temmelig sterkt lag det der. Tenk om vi hadde hatt det laget der fra første kamp..

Link to comment
Share on other sites

Arsha har ikke fått spille sentralt fordi vi har hatt for få på kanten..

 

Det har vært flere kamper gjennom Arshavins Arsenal karriere der det har vært dekning på kant, men lite muligheter sentralt der han har blitt plasser på kanten.

Link to comment
Share on other sites

Fyfaen dette er den sykeste Deadline Day jeg har vært med på som Arsenal fan :P Har aldri sett så stor aktivitet fra oss før, men gud det trengs! Som nevnt over her, får vi inn en Hazard så klikker det for meg!! :D

 

 

Og tenk at Deadline Day er ikke før i morgen :D Om alt stemmer så er vi tidlig ute, kan jo bli kjedelige timer i morgen kveld om alt er klart på formiddagen i morgen :D

Link to comment
Share on other sites

Og tenk at Deadline Day er ikke før i morgen :D Om alt stemmer så er vi tidlig ute, kan jo bli kjedelige timer i morgen kveld om alt er klart på formiddagen i morgen :D

 

Vi får satse på 4 signeringer til imorgen formiddag, og så får vi en femte overaskelse i siste sekund, Mario Götze! Er tross alt låv til å håpe.. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis wenger er ute etter Vargas betyr det kanskje at Santos-overgangen går i vasken?

Vargas er som sagt i hovedsak ving,men spilte venstreback fast da han spilte for Catania! jeg tror heller ikke Vargas er nå slags sinke defensivt heller.

 

Tviler på at Santos overgangen har gått i vasken. Vi trenger en venstrekant og hvis Vargas er tilgjengelig for en forholdsvis billig penge så skal man ikke se bort ifra at grunnen er så enkel som å forsterke laget. Iallfall er det min tankegang :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis wenger er ute etter Vargas betyr det kanskje at Santos-overgangen går i vasken?

Vargas er som sagt i hovedsak ving,men spilte venstreback fast da han spilte for Catania! jeg tror heller ikke Vargas er nå slags sinke defensivt heller.

Kan virke sånn. Tviler på at vi signerer både Vargas og Santos

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Santos og Mertesacker muligens på vei inn! Dette lover veldig bra. :)

Da begynner vi å få en seriøs dybde i forsvaret.

Nå mangler vi noe seriøst på midten, så begynner vi å snakke.

Bendtner kan vi like gjerne selge nå.

Link to comment
Share on other sites

Altså sett at de som nå sies å være "sikre" er klare... så har vi følgende start 11'er i 4-2-1-3 når det ikke er skader eller karantener:

 

Szczesny

 

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Santos

 

Song - Diaby

 

Wilshere

 

Gervinho - RvP - Vargas

 

 

Skulle vi gjøre som jeg håper, å gå over til en 4-4-2 igjen...

Szczesny

 

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Santos

 

Gervinho - Wilshere - Song - Vargas

 

Walcott - RvP

 

Da har vi spillere som Diaby, Arshavin, Gibbs, Koscielny, Fabianski, Rosicky, Ramsey, Frimpong, Park, Oxlade, Miyaichi og Chamakh/Bendtner (avhengig av hvem av dem som går..) som reserver...

 

Det er faktisk temmelig bra...

Link to comment
Share on other sites

Park, Walcott, RvP, Chamakh. Samt at Gervinho og Arshavin kan spille foran i et tospann. I teorien skal vi ha spisser nok

 

Uten tvil. Samtidig har vi en unggutt som virkelig banker på føra i form av Afobe.

 

Spisser til 4-4-2 har vi nok av. Vinger derimot... Men med både Santos og Vargas inn, så er vi der.

Link to comment
Share on other sites

Når dommedagsprofetene her inne begynner å bli positive blir jeg alvorlig bekymret :P

Får vi Mertesacker så tror jeg det er en fantastisk signering. Man er ikke fast stopper på Tyskland uten at det er "Super quality". Men tar ingenting for gitt før jeg leser det på Arsenal.com.

Tottene er vel også på jakt etter en stopper, og ryktene forutsetter vel bare Arsenal siden Mertesacker er i London. Det ville vært årets nedtur.

 

Santos har det vært stille om siden igår kveld, og Vargas er vel bare et løst rykte. Forutsetter likevel at en venstre back nå kommer inn.

 

Vi trener en kreativ kraft samt en defensiv midtbane. Er svært usikker på om det er noen tilgjengelige der ute, men ryktene sier at Wenger er i Frankrike nå og må være en god grunn til det.

 

Det kan da som flere sier være at søndagens kamp var det beste som kunne hendt oss. Jeg krysser fingre og tær.

Link to comment
Share on other sites

Vi trener en kreativ kraft samt en defensiv midtbane. Er svært usikker på om det er noen tilgjengelige der ute, men ryktene sier at Wenger er i Frankrike nå og må være en god grunn til det.

Han skal sannsynligvis jobbe med fransk tv som han ofte gjør i landslagspausene.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er førsteprioriteten til Arsene Wenger, manageren for Arsenal, omtrent 24 timer før overgangsvinduet stenger ;)

Jeg tror det er derfor han er der, men jeg tror også at det kan skje andre ting der.. Han kan nok få med seg Hazard og M'vila hjem forhåpentligvis, men vi vet at Wenger ikke trenger være til stede for å få signert spillere. Rowley, Rice og Gazidis kan også signere spillere for oss så lenge de er av Wengers utvalgte

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er derfor han er der, men jeg tror også at det kan skje andre ting der.. Han kan nok få med seg Hazard og M'vila hjem forhåpentligvis, men vi vet at Wenger ikke trenger være til stede for å få signert spillere. Rowley, Rice og Gazidis kan også signere spillere for oss så lenge de er av Wengers utvalgte

Men når mange av spillerne har snakket om hvorfor de valgte Arsenal er det på grunn av at Wenger selv har ringt dem eller møtt dem personlig for å vise dem at han virkelig vil få de til klubben og hjelpe dem videre i deres karriere.

Link to comment
Share on other sites

Aller først takk til Wilshere for en fantastisk tråd! Greit å ha en skikkelig oversikt over alle mulige overganger på et sted. Det er jo så mange som har blitt linket de siste timene, så jeg tror jeg nå vet hvordan spudz-supporterne føler det ved alle sine nestensigneringer. :P

 

Er meget fornøyd hvis Mertesacker blir en Arsenal-spiller. Sammen med Vermaelen bør mye være gjort på stopperplassen. Ellers er det betryggende at Wenger har planer for venstrebacken. Og ettersom en spiss er på plass, så venter vi vel nå aller mest på en tryllekunster på midten?

 

Men... hvorfor kunne ikke noen av disse ha vært på plass langt tidligere? Det fremstår som en liten gåte for meg.

Link to comment
Share on other sites

Når dommedagsprofetene her inne begynner å bli positive blir jeg alvorlig bekymret :P

Får vi Mertesacker så tror jeg det er en fantastisk signering. Man er ikke fast stopper på Tyskland uten at det er "Super quality". Men tar ingenting for gitt før jeg leser det på Arsenal.com.

Mertesacker-kamper iflg engelsk forum (ikke verifisert):

 

Well I could also pull up when Spurs spanked them 3-0.

 

Or Stuttgart 6-0.

 

Or when Fulham beat them 5-1.

 

or Nurnberg put three past them at home.

 

Or when Duisburg put 5 past them.

 

They conceded four or more goals in around 12 games last season.

 

Werder like to play high up the park.

 

Hmmm who else likes to do that ....

 

Who else never changes their tactical approach ...

Kanskje Cahill hadde vært bedre????? :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...