Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

Var svært så mye Chelsea spillere som var linket da :P Hvis Malouda hadde kommet inn dørene på Emirates hadde jeg blitt veldig fornøyd, meget god spiller! Det er mulig det ligger noe i ryktene, var endel rykter for litt siden om at han kanskje skulle til Juve.

Link to comment
Share on other sites

Var svært så mye Chelsea spillere som var linket da :P Hvis Malouda hadde kommet inn dørene på Emirates hadde jeg blitt veldig fornøyd, meget god spiller! Det er mulig det ligger noe i ryktene, var endel rykter for litt siden om at han kanskje skulle til Juve.

 

Må si jeg foretrekker Alex hvis vi skal gå for en Chelsea spiller :P

 

Forøvrig melder L'Equipe at vi signerte Per Mertesacker i natt.

 

JamieDalton82 Jamie Dalton

L'Equipe: Arsenal signed Per Mertesacker last night.

 

JamieDalton82 Jamie Dalton

Mertesacker - bit.ly/nRJrXj

 

Må si jeg håper det ikke stemmer. Mertesacker i Arsenal med en høy forsvarslinje og ingen kommunikasjon blir en katastrofe..

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg foretrekker Alex hvis vi skal gå for en Chelsea spiller :P

 

Forøvrig melder L'Equipe at vi signerte Per Mertesacker i natt.

 

JamieDalton82 Jamie Dalton

L'Equipe: Arsenal signed Per Mertesacker last night.

 

JamieDalton82 Jamie Dalton

Mertesacker - bit.ly/nRJrXj

 

Må si jeg håper det ikke stemmer. Mertesacker i Arsenal med en høy forsvarslinje og ingen kommunikasjon blir en katastrofe..

 

Står også på tv2 nå: tv2.no

Link to comment
Share on other sites

Dette er kun et rykte uten noe hold i etter min mening.

 

JamieDalton82 Jamie Dalton

Werder Bremen and Klaus Allofs have recently said there has been no bids for Per Mertesacker - I pray they are telling the truth

 

gunnerblog gilbertosilver

Can confirm validity of L'Equipe Mertesacker story. Not done yet but should be by end of the day.

 

Bra det ikke er selvmotsigende rapporter :P

Link to comment
Share on other sites

Skulle mye heller hatt Cahill. En mye mer komplett stopper. Men vi får i hvertfall vinnervilje og mye dødballkraft i Mertesacker. Håper bare han leser spillet såpass bra at han slipper å havne i for mange løpsdueller.

Link to comment
Share on other sites

Dette er kun et rykte uten noe hold i etter min mening.

 

Står at han vil bli henta i januar :blink:

 

ER da nå vi trenger stopper ikke om 6 mnd lattelig Wenger og kjøpe poletikken hans.

 

Enda selger han en spiller til til QPR, som vi trengerv som backopp på grunn av alle skadene.

 

Vi har sanrt ikke spillere i gjen i forsvar :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner meg ikke helt på en del av mine fellow gooneres. Det virker som om de blir dødsbegeistret hvis vi linkes til Cahill, Samba, Jagielka, Dann, Upson!, Sol Campbell!!!!, men linkes vi til Tysklands landslagsbauta så er man skeptisk med en gang.....

 

Mertesacker, hjertelig velkommen hvis det er noe hold i dette ryktet.

Link to comment
Share on other sites

Mertesacker, Santos, Park og M'vila? Da skulle jeg løpt naken rundt i Singapores gater :)

Edit: kan legge til at det er helt forferdelig å følge med på dette når klokken her ligger 7 timer foran England. Det er vanskelig å forstå at det kan komme signeringer mens jeg sover

Link to comment
Share on other sites

Mertesacker er perfekt for Arsenal. Det viktigste som midtstopper er ikke tempo, men kløkt og duellstyrke.

Ja takk

 

BE

Veldig enig. Mertesacker kompenserer helt fint for manglende fart med plasseringsdyktighet. Traore og Djourou er raske, men det hjalp jo fint lite på Søndag. Man får ikke 75 landskamper for Tyskland hvis man ikke er en meget god stopper

Link to comment
Share on other sites

75 landskamper for et av verdens beste landslag i en alder av 26 år sier vel sitt.

 

Ja takk!

 

Jeg har skjønt det slik at en del mener at en tysk stopper mangler noe diffust som engelskmenn er i besittelse av. Jeg tror de får ekstra innsats, de jobber til de stuper, de er mer kontante og er ikke redde for å tråkke til. Tyskerne mangler dette og derfor gikk det

når de møttes i VM sist.
Link to comment
Share on other sites

Mertesacker, Santos, Park og M'vila? Da skulle jeg løpt naken rundt i Singapores gater :)

Edit: kan legge til at det er helt forferdelig å følge med på dette når klokken her ligger 7 timer foran England. Det er vanskelig å forstå at det kan komme signeringer mens jeg sover

 

Skjer dette skal jeg begynne å drikke Singapore Sling til frokost hver dag ;)

Link to comment
Share on other sites

Mertesacker ville vært en kvalitetsignering. Skår i gleden er at ellers pålitelige Sanderson hevder at Werder ikke har fått inn noen bud:

"Lots of you asking about Per Mertesacker. All I know, is Werder Bremen have denied they've had any offers this morning."

Link to comment
Share on other sites

Chu-Young, Santos, Mertesacker. Hjelp! kjenner en gryende optimisme. Fort, få meg ned på jorda igjen! :)

JamieDalton82 Jamie Dalton

Mertesacker - 8m - Santos 6.2 - Park - 3. Under 20m - not even spent all of Nasri fee yet - let alone Cesc's/

 

gunnerblog gilbertosilver

Interesting that @bbcsport_david says there has been no Arsenal bid for M'Vila. Sounded too rich for our blood...

 

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...