Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

André Santos a typical Arsenal full back. Excellent going forward, but a suspect defender. Lots of experience, though.

 

LiveWireSport LiveWire Sport

by ashburton_grove

Turkish TV NTVspor reporting that Arsenal have agreed fee of £6.2m for Andre Santos. He's 28 and has 22 Brazil caps #deadlineday #afc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

Det laget der ser bra ut men jeg ville aldri benket Wilshere :)

 

Hvor ofte er det at vi har vår første 11'er skadefri? Faktisk så sjelden at jeg gledelig setter Wilshere på benken de få kampene det hadde vært aktuelt hvis Sneijder/Schweinsteiger går foran han i køen. Tross alt er ikke Wilshere mer enn 19 år gammel og det kan være en fare å bli utbrent tidlig om han skal spille 50 kamper + i året allerede. Men tenk deg også den gleden av å ha en så sterk tropp at spillere som Wilshere, Arshavin, Koscielny kan komme inn for å endre kampbildet? Mye bedre enn det vi så mot Manchester United i helgen hvor benken var blottet fra erfaring.

Link to comment
Share on other sites

Hvor ofte er det at vi har vår første 11'er skadefri? Faktisk så sjelden at jeg gledelig setter Wilshere på benken de få kampene det hadde vært aktuelt hvis Sneijder/Schweinsteiger går foran han i køen. Tross alt er ikke Wilshere mer enn 19 år gammel og det kan være en fare å bli utbrent tidlig om han skal spille 50 kamper + i året allerede. Men tenk deg også den gleden av å ha en så sterk tropp at spillere som Wilshere, Arshavin, Koscielny kan komme inn for å endre kampbildet? Mye bedre enn det vi så mot Manchester United i helgen hvor benken var blottet fra erfaring.

"Prior to kick off one bookmaker offered to refund all losing bets on the game if Arsenal won, and on the Gunners' bench was a lad so obscure he doesn't even have his own Wikipedia page - the ultimate indignity in this internet-savvy world."

Th Fifth Official :)

Link to comment
Share on other sites

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

I'd certainly say André Santos is an upgrade on Clichy and Gibbs going forward, not so sure about his defensive abilities.

 

Godt poeng.

 

Dere får si ifra om jeg overøser topicen med twittermeldinger:)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen gode Twitter sider og følge angående rykter? :)

 

Jeg begynte å bruke twitter i dag. Så jeg har bare søkt opp navn som folk her på forumet har kopiert inn, og så funnet de på twitter. Bare gjør det samme, så finner du etterhvert flere.

Link to comment
Share on other sites

Brasilianeren (venstreback) er så godt som sikret nå. Etter å ha sett skrytevideoer av fotballspillere pleier jeg som regel å bli imponert, men den videoen med Santos imponerte meg ikke noe nevneverdig.. Får vel håpe han blir en hit i Arsenal!

 

Velkommen Santos :D

Link to comment
Share on other sites

Er denne Santos god ? Har ikke sett han spille. Hvordan er spilleren? God? Spesielle trekk?

 

Er forsåvidt fast på landslaget,så han kan neppe være så ille.

Har aldri sett ham spille,men han er visstnok en ekstremt teknisk back med en bra dødballfot.

 

Hjertelig velkommen spør du meg!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...