Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

Jeg forventer det. Santos og Chu-Young er squad players. Wenger må hente inn et par spillere med navn og klasse hvis vi skal ha noe håp om spill i Europa til neste år

 

Santos forhåpentligvis er god nok til å bli foretrukket foran Gibbs, men vi trenger en ny midtstopper som går rett inn ved siden av Vermaelen og en midtbanespiller som spiller sammen med Song og Wilshere.

 

Attpåtil trenger vi en venstrekant også.. oh dear.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

Santos forhåpentligvis er god nok til å bli foretrukket foran Gibbs, men vi trenger en ny midtstopper som går rett inn ved siden av Vermaelen og en midtbanespiller som spiller sammen med Song og Wilshere.

 

Attpåtil trenger vi en venstrekant også.. oh dear.

Ble litt vel mye FM-forventninger her :P Om Wenger hører dette, da vet ikke jeg!

Link to comment
Share on other sites

Mange følgere, så den er nok ekte.

Stårdet samme på hkemmesiden hans.

Men det er vel ikke sikkert det er Arsenal.

 

Elia hadde visstnok sagt at han var i snakk med et par klubber, men at han helst ville til England.

 

Dog er ikke Elia en etablert spiller og har virkelig slitt for Hamburger SV i Tyskland. Ikke i nærheten av øverste hylle..

Link to comment
Share on other sites

Elia hadde visstnok sagt at han var i snakk med et par klubber, men at han helst ville til England.

 

Dog er ikke Elia en etablert spiller og har virkelig slitt for Hamburger SV i Tyskland. Ikke i nærheten av øverste hylle..

 

Enig der! Men gutten har potensiale, og Wenger kan nok være rett mann til å få det ut.

Link to comment
Share on other sites

Enig der! Men gutten har potensiale, og Wenger kan nok være rett mann til å få det ut.

 

Potensiale har han helt klart, men han er 24 år gammel nå og jeg vil virkelig ikke se nok et talent som ikke holder mål komme inn portene på Emirates.

 

F.eks. er bare Eden Hazard 19 år gammel, men han er allerede nærmest verdensklasse og ville bidratt fra dag 1. Elia derimot er jeg langt mer usikker på og han er ikke i nærheten av å ha samme talent som hva Hazard har.

 

Dog vil vel Hazard koste langt over dobbelt så mye, men han er jo så vanvittig mye bedre.. :-|

Link to comment
Share on other sites

Potensiale har han helt klart, men han er 24 år gammel nå og jeg vil virkelig ikke se nok et talent som ikke holder mål komme inn portene på Emirates.

 

F.eks. er bare Eden Hazard 19 år gammel, men han er allerede nærmest verdensklasse og ville bidratt fra dag 1. Elia derimot er jeg langt mer usikker på og han er ikke i nærheten av å ha samme talent som hva Hazard har.

 

Dog vil vel Hazard koste langt over dobbelt så mye, men han er jo så vanvittig mye bedre.. :-|

Hazard er jo også en spiller som kan bli en framtidig verdensstjerne

Link to comment
Share on other sites

Potensiale har han helt klart, men han er 24 år gammel nå og jeg vil virkelig ikke se nok et talent som ikke holder mål komme inn portene på Emirates.

 

F.eks. er bare Eden Hazard 19 år gammel, men han er allerede nærmest verdensklasse og ville bidratt fra dag 1. Elia derimot er jeg langt mer usikker på og han er ikke i nærheten av å ha samme talent som hva Hazard har.

 

Dog vil vel Hazard koste langt over dobbelt så mye, men han er jo så vanvittig mye bedre.. :-|

 

Jeg vil jo selvfølgelig ha Hazard istede for Elia! Men at vi skal hente Hazard før dette vinduet stenger ser jo på som meget usanysnlig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil jo selvfølgelig ha Hazard istede for Elia! Men at vi skal hente Hazard før dette vinduet stenger ser jo på som meget usanysnlig.

 

Vet det er usannsynlig, men jeg har virkelig våte drømmer om han iført en Arsenal-drakt. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Samme her, magisk spiller.. Mulighetene er jo der sener også, hvis denne sesongen ikke går rett til h******* ;)

 

Tviler sterkt på at vi kjøper han neste sesong.. da koster han fort £35M hvis han har en god sesong :(

Link to comment
Share on other sites

Tviler sterkt på at vi kjøper han neste sesong.. da koster han fort £35M hvis han har en god sesong :(

 

Mulig det ja, men OM vi har en annen manager den tid, så skal du ikke se bort ifra det ;) Men dette blir jo selvfølgelig bare spekulasjoner, det beste hadde jo vært om han hadde entret Emirates innen 2 dager :)

Link to comment
Share on other sites

Det er vel i utgangspunktet ingenting som hinter til at Hazard entrer gjennom spillerinngangen på Emirates i år. Dessverre. Derimot er det mye annet spennende som kan dukke opp! Får bare håpe at de siste dagene ikke blir dominert av panikk-kjøp... Likefullt blir alle nysigneringer tatt vel imot. Dagens infantile tropp trenger rutinert påfyll, noe jeg anser som sannsynlig. Lyset har nok gått opp for Wenger at det ikke nytter å hente en obskur trettenåring fra Zenegals sletter i en situasjon som dette... Gleder meg til de neste dagene, måtte de være fylt med positive overraskelser! Tror nysigneringer er like viktige for troppen som for fansen, for har ikke spillerne troen kan vi like så godt kapitulere og vaie med hvite flagg med en gnag.

Link to comment
Share on other sites

André Santos og Park er vel decent signeringer, ut ifra hva jeg har hørt om de to. Men det er ikke signeringer som får noen Arsenalsupportere til å håpe på noe trofeer i år. Hazard ser ut til å være tapt, da er det bare Götze og M'Vila som kan gi meg vann i munnen, av signeringer som jeg ser på som mulig.

Link to comment
Share on other sites

André Santos og Park er vel decent signeringer, ut ifra hva jeg har hørt om de to. Men det er ikke signeringer som får noen Arsenalsupportere til å håpe på noe trofeer i år. Hazard ser ut til å være tapt, da er det bare Götze og M'Vila som kan gi meg vann i munnen, av signeringer som jeg ser på som mulig.

Tviler meget sterkt paa at det kommer inn noen signering som vil deg, eller meg, vann i munnen. Det har hendt tidligere at Wenger drar en stjerne/stort navn opp av hatten, men vi kan vel ikke si at det akkurat er normen.

Link to comment
Share on other sites

Mye folk på forumet i går. Det er veldig trivelig.

Gleder meg til de to neste dagene.

Selv om vi fikk bank så mister ikke folk interessen ser jeg :) enig med deg ben lakris, hyggelig med mye folk og et tydeligvis glødende engasjement!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...