Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

Jamie Sanderson: German FA say they expect Mertesacker at their training camp tonight, so deal will be completed soon. €9m fee. £80k a week.

 

Han blir vell med det den best betalte forsvarsspilleren vår? Uten at jeg vet det for sikkert.

Link to comment
Share on other sites

GoonerTalk Chris Wheatley

Arsenal's French-based scout Giles Grimandi has confirmed the three signings of Chu-Young Park, Andre Santos & Per Mertesacker.

 

Om de 3 er klare i kveld, så håper jeg Wenger handler en sentral midtbanespiller som har en kreativitet som kan matche, Nasri og Fabregas. Det er veldig tynt på den sentrale plassen nå.

 

Om Wenger handler 4 spillere på disse dagene, så lurer jeg på hva han har hatt oppi kaffekoppen eller i croisannt'en sin. :P

Link to comment
Share on other sites

Om de 3 er klare i kveld, så håper jeg Wenger handler en sentral midtbanespiller som har en kreativitet som kan matche, Nasri og Fabregas. Det er veldig tynt på den sentrale plassen nå.

 

Om Wenger handler 4 spillere på disse dagene, så lurer jeg på hva han har hatt oppi kaffekoppen eller i croisannt'en sin. :P

Han har gjort som jeg anbefalte for en måned siden. Han spiser hurtigmat istedefor snegler :)

Link to comment
Share on other sites

Mertesacker-kamper iflg engelsk forum (ikke verifisert):

Well I could also pull up when Spurs spanked them 3-0.

Or Stuttgart 6-0.

Or when Fulham beat them 5-1.

or Nurnberg put three past them at home.

Or when Duisburg put 5 past them.

They conceded four or more goals in around 12 games last season.

Werder like to play high up the park.

Hmmm who else likes to do that ....

Who else never changes their tactical approach ...

Kanskje Cahill hadde vært bedre????? :D

Tror ikke man skal ta Football Manager folket alt for høytidelig når det gjelder Mertesacker. Forsvarsarbeid er langt mer enn hva en enkelt spiller bringer til bordet. Både Samba og Jones var på banen da Blackburn ble knust av United i fjor. Vi hadde Djourou og Koschielny på Søndag og fikk åtte i sekken. Fart er noe du trenger for å rette opp en feil du allerede har gjort. Bakromm kommer ikke til å være et problem hvis man har en forsvarslinje som reagerer slik den skal.

Link to comment
Share on other sites

Herregud, kan ikke dømme en spiller ut i fra resultater på football manager. Er jo et dataspill! At noen har skrevet det, er utrolig! Den karen kan neppe besitte mye smarthet i hodet.

 

Forresten å logge seg på twitter var ikke enkelt, fikk melding om at jeg måtte prøve igjen senere for twitter var overbelastet. Ikke rart når det blir skrevet utrolig mye på twitter for tiden :P

Link to comment
Share on other sites

Herregud, kan ikke dømme en spiller ut i fra resultater på football manager. Er jo et dataspill! At noen har skrevet det, er utrolig! Den karen kan neppe besitte mye smarthet i hodet.

 

Forresten å logge seg på twitter var ikke enkelt, fikk melding om at jeg måtte prøve igjen senere for twitter var overbelastet. Ikke rart når det blir skrevet utrolig mye på twitter for tiden :P

Resultatene er er nok reelle. "Football Manager folket" er bare min måte å beskrive folk som er glade i å bruke tall når de vurderer ferdighetene til en spiller. Beklager at jeg skapte forvirring :)

Link to comment
Share on other sites

Det står klart for meg at vi MÅ ha en kreativ, sentral midtbanespiller. I tillegg må vi ha en venstreback og en midtstopper. Wenger, du har mye arbeid foran deg!

 

Ser ut som om vi får sikret oss VB og midtstopperen i kveld/natt, så da har han hele morgendagen på å sikre seg en midtbanespiller.

Link to comment
Share on other sites

Spekulasjoner. Hele tiden.

Skjønner ennå ikke hvordan folk kan være på medical, uten at det blir tatt et bilde.

Rart at det ikke er noen fans på Colnney. utrolig egentlig når det legges igjen så mye energi ryktene.

Vil vel tro spillerne holder en lav profil, god hjulpet av klubbene. Tviler på at Mertesacker gikk av flyet på Heathrow iført lederhosen og tyrollerhatt :)

Link to comment
Share on other sites

så skal det sies at det er ikke ofte sky sports kommer med en uttalelse om at noen er på medisinsk test som senere viser seg at ikke er sant.

 

Det ligger noe i disse ryktene, spesielt ryktene ang. Mertesacker. Landslagstreneren til Tyskland sa jo at han fikk dra fra landslagssamlingen for å reise til London og fullføre overgangen.

Link to comment
Share on other sites

Vil vel tro spillerne holder en lav profil, god hjulpet av klubbene. Tviler på at Mertesacker gikk av flyet på Heathrow iført lederhosen og tyrollerhatt :)

Skjønner for så vidt det, men det er rart man aldri får bilder rundt medical.

Da hadde man jo fått bekreftelser tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner for så vidt det, men det er rart man aldri får bilder rundt medical.

Da hadde man jo fått bekreftelser tidligere.

Det er nok Arsenal som vil ha det sånn. Mange andre klubber bruker jo en medisinske testen for alt den er verdt med full pressedekning

Link to comment
Share on other sites

Når vi har brukt hele dagen i dag på å bekrefte overgangen til Park, hva er realistisk at vi greier å få til i morgen? Redd den midtbanespilleren glipper med det tempoet klubben jobber med, så blir nok sikkert bare Mertesacker og Santos som blir arsenal spillere i morgen(som burde vært ferdig i dag).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...