Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

Burde ikke vår største bekymring være om Santos og Mertesacker faktisk blir klare? Vi har EN venstreback som alltid er skadet, og som ikke er god nok. Koscielny har spilt i alle våre kamper denne sesongen, og det er litt skremmende.

 

Er faktisk ikke særlig bekymret rundt Santos og Per, tror Wenger har god kontroll! :)

Link to comment
Share on other sites

To spillere klare, offisielt! Mertesacker forventer jeg å blir klar innen klokken 6.

Men da kommer spørsmålet. Vil Wenger hente enda en spiller?

 

Jeg mener at han kan utnytte den tiden han har på å hente inn en spiller. Vi har da en spiss, en stopper og en back. Og da tror jeg vi alle er enige om at vi trenger en playmaker av et stort kaliber! Det fins ikke snev av kreativitet på den sentrale delen av midtbanen. Ramsey blir for fattigt for en hel sesong.

 

Go on, Wenger!

Link to comment
Share on other sites

To spillere klare, offisielt! Mertesacker forventer jeg å blir klar innen klokken 6.

Men da kommer spørsmålet. Vil Wenger hente enda en spiller?

 

Jeg mener at han kan utnytte den tiden han har på å hente inn en spiller. Vi har da en spiss, en stopper og en back. Og da tror jeg vi alle er enige om at vi trenger en playmaker av et stort kaliber! Det fins ikke snev av kreativitet på den sentrale delen av midtbanen. Ramsey blir for fattigt for en hel sesong.

 

Go on, Wenger!

 

Begynner å like det som skjer, først Park, så Santos, Mertesacker føler jeg meg sikker på blir klar hvert øyeblikk. Han er sikkert klar, dem må bare få til et pent bilde av han med drakt eller noe sånt. MEN vi mangler definitivt en kreativ midtbanespiller, han må ikke engang være uberkreativ, men i det minste midtbanespiller. Det føler jeg virkelig at vi må få inn innen kl 12 i natt engelsk tid!

Link to comment
Share on other sites

To spillere klare, offisielt! Mertesacker forventer jeg å blir klar innen klokken 6.

Men da kommer spørsmålet. Vil Wenger hente enda en spiller?

 

Jeg mener at han kan utnytte den tiden han har på å hente inn en spiller. Vi har da en spiss, en stopper og en back. Og da tror jeg vi alle er enige om at vi trenger en playmaker av et stort kaliber! Det fins ikke snev av kreativitet på den sentrale delen av midtbanen. Ramsey blir for fattigt for en hel sesong.

 

Go on, Wenger!

 

Nettavisen

16.10: Arsenal bekrefter at venstrebacken Andre Santos har skrevet under for klubben. Brasilianeren har skrevet under på en langtidskontrakt og vil få drakt nummer 11.

God start på kvelden...

Link to comment
Share on other sites

Skysports News, betegner overgangen til Mertesacker, donedeal. Han har fullført medical og skrevet under en avtale, og reist tilbake til Tyskland. Så den overgangen skal være klar, det er bare merkelig at det ikke har kommet noe videre. Kan være for å trekke det litt ut for vår del, slik at mellomrommet imellom de 3 signeringene som kommer i dag ikke blir for langt.

 

2 timer imellom hver? Santos nå klokken 16, Mertesacker klokken 18, også midtbanespiller klokken 20? <_<

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...