Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

Dette er spennende! En fin dag sålangt med to gode tilvekster til laget vil jeg si.

Men vi mangler den siste biten, den som Wenger sa han jobbet mest med.

Håper på en stor signering, men er redd alt det positive som har bygd seg opp med Santos og Per blir ødelagt av at vi ikke finner rett person og ikke handler, eller kjøpe er nødløsning som Yossi Benayoun. Synest for mye peker mot han for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

Gervinho, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Campbell, Park, Santos, og Mertesacker inn.

 

Clichy, Fabregas, Eboue, Na$ri, (Denilson, Vela, Lansbury), Traore, Thomas ut. Noen glemt? Bendtner er vel ikke bekreftet enda.

 

En skikkelig god midtbane spiller eller to nå så er vi akkurat der vi var når vinduet åpnet :P

Link to comment
Share on other sites

Ja vi må ha inn en midtbane nå, og jeg er helt sikker på at det er mer eller mindre galehus hos Arsenal nå, jobber nok på spreng for å få det til. Men jeg er rimelig sikker på at klokken tikker nok mot midtnatt før noe er klart, ryktene om en spiller vil nok bli kraftigere og kraftigere etter 20-21.00 og bli bekreftet rett før eller etter midnatt. Typisk opplegg det.

Link to comment
Share on other sites

Vi har nå signert to nye spillere i dag, og kommer til å hente inn en siste spiller (midtbanespiller) tror jeg snart.

Hvem håper folk på?

 

Jeg håper på Hamsik, Sneijer eller Gotze.

Dersom Götze signerer så skal eg kle meg naken og ringe på dørene til alle naboane! :)

Link to comment
Share on other sites

Gervinho, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Campbell, Park, Santos, og Mertesacker inn.

 

Clichy, Fabregas, Eboue, Na$ri, (Denilson, Vela, Lansbury), Traore, Thomas ut. Noen glemt? Bendtner er vel ikke bekreftet enda.

 

En skikkelig god midtbane spiller eller to nå så er vi akkurat der vi var når vinduet åpnet :P

 

Åneida! Vi har med Mertesacker styrket forsvaret betraktelig!

 

Syns heller ikke, med en ny signering på midtbanen, tapt så enormt mye...

Link to comment
Share on other sites

Ja vi må ha inn en midtbane nå, og jeg er helt sikker på at det er mer eller mindre galehus hos Arsenal nå, jobber nok på spreng for å få det til. Men jeg er rimelig sikker på at klokken tikker nok mot midtnatt før noe er klart, ryktene om en spiller vil nok bli kraftigere og kraftigere etter 20-21.00 og bli bekreftet rett før eller etter midnatt. Typisk opplegg det.

I så fall har vi over seks timer mer med galskap å glede oss til :D

Link to comment
Share on other sites

Gervinho, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Campbell, Park, Santos, og Mertesacker inn.

 

Clichy, Fabregas, Eboue, Na$ri, (Denilson, Vela, Lansbury), Traore, Thomas ut. Noen glemt? Bendtner er vel ikke bekreftet enda.

 

En skikkelig god midtbane spiller eller to nå så er vi akkurat der vi var når vinduet åpnet :P

 

Med en klassemidtbanespiller inn mener jeg vi er styrket fra fjoråret. På venstrebacken har vi nå Santos. Det sies at han er ekstremt god offensiv, men sliter litt defensivt. Clichy var håpløs defensivt og maks middelmådig framover. Her er vi styrket. Stopperplassen er selvsagt styrket med Vermaelen tilbake og Mertesacker inn. Alt i alt forsvaret er betragtelig styrket. Nasri erstattes med Gervinho. Det blir spennende å se om Gervinho klarer å få oss til å glemme Nasri. Fra det jeg har sett av han så langt så tror jeg ikke vi blir svekket her. Fabregas kan erstattes med en klassemidtbanespiller. Får vi Hamsik, Sneijder eller Götze mener jeg vi også er styrket her pga Fabregas hjemlengsel og skadeproblemer.

 

I tillegg har store talenter som Chamberlain, Campbell og Ryo kommet inn. Samt også Jenkinson, som jo også kan bli god. Så får vi denne midtbanespilleren så vil jeg si meg fornøyd med dette vinduet alt i alt! :D Og det er lenge siden sist.

Link to comment
Share on other sites

Åneida! Vi har med Mertesacker styrket forsvaret betraktelig!

 

Syns heller ikke, med en ny signering på midtbanen, tapt så enormt mye...

Det er sant det. Spillerne av betydning er erstattet: Clichy--> Santos, Nasri-->Gervinho, Eboue-->Jenkinson (ikke enda, men jeg ser noe i Carl som jeg liker, med unntak av OT-kampen) Bendtner--> Park. Det vi mangler er en verdig erstatter for Fabregas. Götze, Hamsik og M'Vila nevnes. M'Vila + en av de to andre og vi kan nå så langt som helst.

Link to comment
Share on other sites

Augusto, Vargas and Montolivo are the three names I am hearing of the most. Not sure if ANY are true. Like I said hold on. #Arsenal

Ja takk, helst til de to førstnevnte. Italienere i PL har det vært liten suksess med i de seneste år.(Glemmer ikke Chelseas italienere på nitti-tallet og Di Canio og utelukker de helt)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...