Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

Jeg vil så veldig gjerne betale 15 for Arteta for å få en flott spillertype, enn å betale 8 for Benayoun som jeg ikke har noen tro på. Sistnevnte er en primitiv versjon av Rosicky, Arteta er en dårlig versjon av Fabregas. Sammen med stadig utviklende Wilshere, Song, Frimpong og Ramsey kan han være spillere som skaper balansen og som kan gjøre oss til en klubb å regne med, ihvertfall i år!

 

Vi har kjøpt Mertesacker for 10, Santos for 8 og koreaneren for 6 (?) det blir 24 millioner pund, altså omtrent det vi fikk for Nasri. Det er masser av penger å bruke når i januar. 15 for Arteta, så er vi i 39, da er vi 5 over det vi fikk for Fabregas. Nei, Arteta er god nok til å gjøre oss bedre. I tillegg har han endel erfaring, og i stand til å styre unggutta på midtbanen.

 

Skulle selvsagt ønsket å få inn en pure class, men jeg tviler på at det er tid til det nå...Deasverre

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

 

Vi har kjøpt Mertesacker for 10, Santos for 8 og koreaneren for 6 (?) det blir 24 millioner pund, altså omtrent det vi fikk for Nasri. Det er masser av penger å bruke når i januar. 15 for Arteta, så er vi i 39, da er vi 5 over det vi fikk for Fabregas. Nei, Arteta er god nok til å gjøre oss bedre. I tillegg har han endel erfaring, og i stand til å styre unggutta på midtbanen.

 

I tillegg hadde vi jo brukt ca 25 mill pund tidligere i sommer på chamberlain, gervinho og Campbell...

Link to comment
Share on other sites

I tillegg hadde vi jo brukt ca 25 mill pund tidligere i sommer på chamberlain, gervinho og Campbell...

 

Stemmer, lite gjennomtenkt :)

 

Er vell snakk om at vi nå har brukt ca 50 millioner pund, og det er prat om at vi har 80 å bruke, så med et kjøp på 15 for Arteta står vi igjen med 15?

Link to comment
Share on other sites

Benayoun ville vært en forsterkning på benken, men for å få en plass foran Ramsey/Rosicky på førstelaget må det til en mye bedre spiller. Har fortsatt et stort håp for at Wenger får signert skikkelig klasse på midten i form av Hazard eller Götze. Hadde heller ikke gjort noe om å få inn en spiller som kan konkurere med Song og Frimpong siden disse skal til Afrika i vinter, og at det tar frem det beste i alle om du må kjempe for fast plass. Ser nå at det er snakk om lån av Benayoun, så litt mer villig til å godta det.

Link to comment
Share on other sites

"Flere spillere, flere spillere!". Er det ingen flere enn jeg som begynner å bli fornøyd?

Får vi inn en decent kreativ midtbanespiller er jeg fornøyd, ville ha en defensiv i tillegg i starten av transfervinduet, men tror Coquelin og Frimpong kan ta jobben som defensiv. Ingen tvil om at vi er ute etter Arteta i følge Sky

Link to comment
Share on other sites

Føler de i tv2 studioet bare sitter å dikter opp enkelte rykter...Vi MÅ ha en stjernespiller. Er veldig fornøyd med de som er kommet, men ingen av de er skikkelige stjerner. Som jeg har sagt tideliger, vi trenger en signering àla det Bergkamp var i si tid...

Link to comment
Share on other sites

Føler de i tv2 studioet bare sitter å dikter opp enkelte rykter...Vi MÅ ha en stjernespiller. Er veldig fornøyd med de som er kommet, men ingen av de er skikkelige stjerner. Som jeg har sagt tideliger, vi trenger en signering àla det Bergkamp var i si tid...

De finner ikke opp rykter, men de er en halvtime etter det jeg leser ryktene på twitter:P

Vi trenger en kreativ midtbanespiller, kanskje to..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...