Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

Vela er på lån ut sesongen, så det er et ledig nummer. Er ikke sikkert det har noen sammenheng.

 

Selvsagt har det en sammenheng, Vela har brukt sine år på å slå igjennom. Ganske sikker på at vi ikke får se han i noen nevneverdig posisjon i klubben i framtiden...

Link to comment
Share on other sites

FM er ingen fasit, men gir en god pekepinn på hvordan en spiller er:

http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2011-players/49989-andre-santos-d-m-l.html

 

Gleder meg til Per blir klar, han kommer til å bli viktig i storkamper og kamper der vi skal forsvare ledelser. Park kommer til å betale ned sin overgangspris i draktsalg. Utrolig synd at han skal inn i militærtjeneste i 2013.

 

Nå venter jeg bare på den siste signeringen. Bryr meg ikke om hvem, bare det er en kreativ midtbanespiller som umiddelbart forsterker oss. Dette blir en utrolig spennende kveld!

Link to comment
Share on other sites

FM er ingen fasit, men gir en god pekepinn på hvordan en spiller er:

http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2011-players/49989-andre-santos-d-m-l.html

 

Gleder meg til Per blir klar, han kommer til å bli viktig i storkamper og kamper der vi skal forsvare ledelser. Park kommer til å betale ned sin overgangspris i draktsalg. Utrolig synd at han skal inn i militærtjeneste i 2013.

 

Nå venter jeg bare på den siste signeringen. Bryr meg ikke om hvem, bare det er en kreativ midtbanespiller som umiddelbart forsterker oss. Dette blir en utrolig spennende kveld!

"Weaknesses: Marking, Positioning, Teamwork, Work Rate, Strength"

 

Satser på at dette er renspiket pisspreik.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor blir Santos refert til både som Andre og Alvaro? Alvaro er vel en mye eldre spiller?

 

Fra nettavisen:

16.36: Fenerbache bekrefter på børsen at Arsenal betalte 7 millioner euro (6,2 millioner pund) for Alvaro Santos.

 

16.10: Arsenal bekrefter at venstrebacken Andre Santos har skrevet under for klubben. Brasilianeren har skrevet under på en langtidskontrakt og vil få drakt nummer 11.

Link to comment
Share on other sites

Yossi Benayoun usannsynlig? Absolutt ikke! En småstressa Wenger kan fort gå for en slik mann, rangerer han i nærheten av Silvestre og Squillaci overgangene. Der man hadde andre mulige spiller i posisjonen, men klarte ikke å få dem klare, så endte man opp med en lett signering. Kan fort ende slik denne gangen også!

 

Vi får virkelig krysse fingrene for at Wenger lander med stil!

Link to comment
Share on other sites

Ser at Yossi Benayoun linkes hett mot oss for øyeblikket, men ser på dette som et useriøst rykte for øyeblikket. Vi får se hvordan det utvikler seg utover kvelden :)

 

Håper vi er ute etter noen av litt mer kvalitet enn Benayoun! En brukbar squadspiller, men vi trenger noen som kommer inn og "krever" en startplass! Ramsey er også en god squadspiller. Men med arsenal's fotball filosofi så synes jeg det går alt for tregt med han hvor det ofte går mange touch på ball og at han mangler visonen som Cesc hadde. Dette kan komme med årene, men nå er det slik at vi trenger en "super class" nå. Blir det M'Vila, så blir det litt mer endring i hvordan midtbanen fungerer p.d.d. Mulig Wilshere, Ramsey eller evt Arshavin/Rosicky vil blomstre i en mye mer friere offensiv rolle.

Link to comment
Share on other sites

FM er ingen fasit, men gir en god pekepinn på hvordan en spiller er:

http://www.fm-base.co.uk/forum/football-manager-2011-players/49989-andre-santos-d-m-l.html

 

Gleder meg til Per blir klar, han kommer til å bli viktig i storkamper og kamper der vi skal forsvare ledelser. Park kommer til å betale ned sin overgangspris i draktsalg. Utrolig synd at han skal inn i militærtjeneste i 2013.

 

Nå venter jeg bare på den siste signeringen. Bryr meg ikke om hvem, bare det er en kreativ midtbanespiller som umiddelbart forsterker oss. Dette blir en utrolig spennende kveld!

 

Leste at de kan få fritak for militærtjenesten i Sør-Korea dersom man oppnår spesielt sukess. VM laget fra 2002 som kom til semi-finalen slapp alle militærtjeneste, deriblant Park Ji-Sung hos Man Utd.

Så kanskje han får fritak når vi vinner chamions league ;) Park Chu-Young er visst også fetteren til Park Ji-Sung.

Link to comment
Share on other sites

Denne militærtjenesten ordner seg nok, tenker han enten får denne frigjørelsen. Ellerså får han seg en militær tittel, som kun fungerer formelt. Er nok muligheter her, men Koreanerne ser nok mer verdi av at han spiller i Arsenal (om han lykkes) enn å være i militæret i Korea. Om ikke det blir store endringer i situasjonen mellom Sør- og Nord Korea...

 

Virker som Mertesacker er rett rundt hjørnet også...

Link to comment
Share on other sites

Nå er det som var klart i går, helt klart i dag...

 

Spørsmålet er nå, får vi inn noen fler? Begynner å bli meget, meget spennende!

 

Kan det være slik at Wenger har en big signing i bakhånd, som har stilt krav om at laget rundt må styrkes for at han skal signere? Er Hazard, Hamsik eller noen lignende på vei, de bare venter på andre klare forsterkninger først?

 

Kan bli spennende, en veldig god signering på midtbanen i dag, kan vi fort blande oss i toppen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...