Jump to content

Deadline Day


Mr Chapman

Recommended Posts

Denilson ble byttet ut etter første omgang i sin første kamp og var ikke en gang på benken i kamp nummer to så han kan bli der han er :)

 

Det er vel ikke HELT korrekt?

 

Han står med 5 kamper for Sao Paulo til nå. Mener jeg har lest at han har fått seg to (eller ett?) røde kort, så jeg vil anta at han ikke har spilt de siste kampene pga suspensjon.

 

Når det er sagt er det svært tvilsomt om Arsenal kan eller bør hente ham tilbake.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 898
  • Created
  • Last Reply

Fri fra jobben, ligger på sofaen med ipad og bikja ved beina. En gunstig måte å tilbringe 'transfere deadline' :)

 

En liten liste som ser ut til å være det arsenal fans inkludert meg selv ønsker å se i dag;

 

- Wesley Sneijder - Inter Milan.

 

- Eden Hazard - Lille.

 

- Yann M'Vila - Rennes.

 

- Kaka - Real Madrid.

 

- Marvin Marin - Sochaux.

 

- Marek Hamšík - Napoli.

 

Håper nå inderlig at en eller to fra denne listen blir oppfylt. Om det er realistisk mtp hvem som trekker i trådene i arsenal, så vil jeg tro at de som setter tillit til at det skal skje vil bli skuffet i natt. Sneijder og Kaka er nok bare å glemme selv om alt er mulig på en slik dag :) Selv håper jeg håpløst på en dobbel signering av Hazard og M'Vila. Dette vil med de andre antatte signeringer sette oss inn i kampen om Premier League igjen i stedet for at Wenger for ørtende gang skal ha naivt tro på den stallen han har som allerede er latterlig skadepreget.

 

Hvis det blir rmed de 3 signeringene som skal være klare nå så tror jeg vi skal kjempe bra hardt for 4 plassen.

 

Krysser fingre og tær for en tilfredsstillende dag for alle arsenal fans, det har vi fortjent!!

Link to comment
Share on other sites

Det mest snodige er vel at verken Mertsacker eller Santos er nevnt. Var tross alt disse "alt" dreide seg om i går kveld.

Helt normalt at man fra Arsenal-hold dysser ned alt av overganger inntil alt er på plass. Kort forklart så er "no news, good news" :)

 

"Andre Santos (Fenerbahce) has just confirmed to Turkish Media that he is joining Arsenal today. Deal is done."

Link to comment
Share on other sites

Har mine tvil om at Hazard kommer nå, tror kanskje det kan bli et problem dette. At Wenger anser Hazard som det beste alternativet, men han får ikke han dette vinduet, og av den grunn velger å vente. Han klarer ikke å hente noen andre, og det fører til at vi står uten en forsterkning i denne posusjonen på hele sesongen.

 

Ønske om å låne Lucho understreker min teori, men vi får bare håpe! Ser positivt ut, SkySports News virker meget positive på Arsenals veine.

 

Per og Santos kommer, det er jeg ganske så sikker på! Er nesten aldri så stort fokus på spillere hos SkySports om det ikke slår igjennom!

 

http://veetle.com/index.php/channel/view#4e5a7279a7610

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at Crouch er på flyttefot, kanskje vi skal kline til? :D

 

Har veldig trua på at vi har sikret oss:

Per Mertesacker

Andre Santos

Chu Young

 

Det vil si at vi har et meget godt lag, forsvaret vårt er av høy kvalitet, og angrepet har blitt bredere. Vi har nå en spiller som står for andre kvaliteter enn de vi har fra før av. Denne koreaneren virker å være en ganske typisk 4-4-2 spiller, jeg tror det kan være sannsynlig at vi rett og slett henter en ving og går over til 4-4-2 formasjon.

 

Dette blir spennende, tyskeren er absolutt en mann som kan gi oss enorm styrke. Vermaelen kommer til å holde seg skadefri i år, de to sammen vil gjøre veldig mye. Har stor tro på Santos også, Sagna er allerede ligaens beste høyreback. Dette gjør at vi vil sitte med en av de beste forsvarsrekkene i Europa. Med Gibbs, Jenkinson, Djourou og Koscielny som reserver har vi meget god backup også!

 

Gleder meg, har troa på dette! Jeg tror også at Wenger vil hente inn en midtbanespiller i kveld! :)

 

Curbershley sier på Sky Sports News at han tror Wenger kan være fornøyd med det han har...

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg, har troa på dette! Jeg tror også at Wenger vil hente inn en midtbanespiller i kveld! :)

Kan ikke skjønne annet enn at det kommer inn en midtbanespiller. Vi har kvittet oss med Denilson, Nasri og Fabregas så det er helt klart at det må inn kvalitet sentralt på midten om vi skal hevde oss.

Link to comment
Share on other sites

Det er vell liten tvil om at Mertesacker vil heve oss, med fysisk tilstedeværelse og rutine som ingen av de andre stopperne har. Kombinert med Vermaelen er det et ypperlig stopperpar. Der har man en defensiv stopper, og en ballspillende, absolutt noe som kan fungere også i virkeligheten.

 

Jeg har ihvertfall trua, om det er lov? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke HELT korrekt?

 

Han står med 5 kamper for Sao Paulo til nå. Mener jeg har lest at han har fått seg to (eller ett?) røde kort, så jeg vil anta at han ikke har spilt de siste kampene pga suspensjon.

 

Når det er sagt er det svært tvilsomt om Arsenal kan eller bør hente ham tilbake.

Riktig det ja. 2 røde kort på sine 2 første kamper. Har en kamerat i Brasil, og han sier at Denilson gjør det helt OK

Link to comment
Share on other sites

Nettavisen:

14.59: De som håper på en overgang for Eden Hazard til Arsenal som følge av Joe Coles overgang til den franske klubben, blir nok skuffet. Lille har avvist at de har mottatt bud på talentet og insisterer på at Hazard blir værende.

Link to comment
Share on other sites

Nettavisen:

14.59: De som håper på en overgang for Eden Hazard til Arsenal som følge av Joe Coles overgang til den franske klubben, blir nok skuffet. Lille har avvist at de har mottatt bud på talentet og insisterer på at Hazard blir værende.

 

Har også hørt noe rykter om at Liverpool visstnok skal ha oppsjon på kjøp av Hazard til neste sommer eller noe sånt pga av låneavtalen med Cole.

Link to comment
Share on other sites

Har også hørt noe rykter om at Liverpool visstnok skal ha oppsjon på kjøp av Hazard til neste sommer eller noe sånt pga av låneavtalen med Cole.

Det har blitt avvist i samme åndedrag som et salg av Hazard ble det :)

 

 

Ingen Honda

 

BBC 5 Live's Mike Sewell: "West Ham are trying to sign the Arsenal midfielder Henri Lansbury on loan. He spent much of last season on loan at Norwich."

Link to comment
Share on other sites

Det har blitt avvist i samme åndedrag som et salg av Hazard ble det :)

 

 

Ingen Honda

 

BBC 5 Live's Mike Sewell: "West Ham are trying to sign the Arsenal midfielder Henri Lansbury on loan. He spent much of last season on loan at Norwich."

 

Om Lansbury blir lånt ut, bør det være 110% sikkert at vi får inn minst 1 midtbanespiller. Slik det er nå så trengs Lansbury i backupen i dagens tropp...

 

Virker som om det blir hardt å bli kvitt Bendtner, Stoke har gått inn for Jerome nå. Det er fortsatt noe snakk om Benayoun, om han blir hentet i kombinasjon med en stor signering er jeg svært positiv. Om det er han som skal ta over for Nasri og Fabregas må jeg si det er noe feil med Wengers dømmekraft. Benayoun er en spennende spiller, men på nivå med det vi allerede har, tilfører oss kanskje litt mer fighting mentality, men det er det andre med bedre kvaliteter som også kan gi oss...

 

Blir gal av at det ikke er noen heeelt klare rykter rundt Arsenal og midtbanespillere. Hazard dukker opp litt her og der, men det er usannsynelig. M'Vila er spennende, men vi trenger en kreativ spiller! Vi har Frimpong og Song som kan ta seg av det defensive. Vi trenger en som kan dra motstanderen ut av posisjon, som Fabregas og Nasri er i stand til. Må si at det var stor forskjell på Arsenal når vi hadde Nasri mot Liverpool, mye mer framdrift og det skapte mer liv og røre. Det er en kreativ mann vi trenger!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...