Jump to content

2011.08.20 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

Det er ufattelig mye sutring her inne. Gårsdagens kamp er ikke representativ for årets lag. Blir så utrolig lei av denne drittsleningen rundt Arsene. Når ble dere Arsenal supportere? Jeg har vært det siden jeg var liten. I snart 35 år har jeg fulgt dette laget i tykt og tynt.... Historieløse vil jeg kalle endel av dere..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Det er ufattelig mye sutring her inne. Gårsdagens kamp er ikke representativ for årets lag. Blir så utrolig lei av denne drittsleningen rundt Arsene. Når ble dere Arsenal supportere? Jeg har vært det siden jeg var liten. I snart 35 år har jeg fulgt dette laget i tykt og tynt.... Historieløse vil jeg kalle endel av dere..

 

41,5 år. Siden januar 1970. Jeg har vert med på oppturer og nedturer så det holder, men aldri noe så meningsløst og unødvendig som dette. That's a fact.

Link to comment
Share on other sites

41,5 år. Siden januar 1970. Jeg har vert med på oppturer og nedturer så det holder, men aldri noe så meningsløst og unødvendig som dette. That's a fact.

 

Har bare 25-26 år jeg... Siden den gang har det vært mye morsomt. Men også noen spesielle nedturer. En tung periode på midten av 90, men en flust av middelmådige spillere, ser nå ut til å gjenta seg. Wenger og styret, og lagets spillere fortjener virkelig kritikk etter de siste 7 månedenes prestasjoner. Det som har skjedd denne tiden, er ikke bare menigsløst og unødvendig. Det er mildt sagt tragisk og trist.

Link to comment
Share on other sites

Det er ufattelig mye sutring her inne. Gårsdagens kamp er ikke representativ for årets lag. Blir så utrolig lei av denne drittsleningen rundt Arsene. Når ble dere Arsenal supportere? Jeg har vært det siden jeg var liten. I snart 35 år har jeg fulgt dette laget i tykt og tynt.... Historieløse vil jeg kalle endel av dere..

 

Så du mener at vi ikke skal gripe inn uansett hva han holder på med?

Og du sier at gårsdagens kamp ikke er et representativ for årets lag? det er jo nettopp det det er!

Styret må komme med en klar beskjed om at Wenger MÅ kjøpe verdensklasse i hvert enkelt ledd i laget. Hvis ingen sier noe, og han får fortsette å vise sin stahet, så er jeg fryktelig redd for at dette blir en utrolig skuffende sesong. Vi får alltids skader og suspensjoner på grunn av hodeløse handlinger. Noen må ta et tak, og jeg er skråsikker på at det ikke blir Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Ja, det blit spennende saa se hvordan Wenger mener dette skal kunne snu.

Veldig lite positivitet rundt klubben naa, men det er ikke sikkert det trengs mer enn en signering eller to for at vi alle kan juble litt igjen.

 

Svak i troen, men venter i spenning!

Link to comment
Share on other sites

Det er ufattelig mye sutring her inne. Gårsdagens kamp er ikke representativ for årets lag. Blir så utrolig lei av denne drittsleningen rundt Arsene. Når ble dere Arsenal supportere? Jeg har vært det siden jeg var liten. I snart 35 år har jeg fulgt dette laget i tykt og tynt.... Historieløse vil jeg kalle endel av dere..

*Gjesp*! Here we go again. Denne diskusjonen kommer hver bidige gang det går nedover med klubben, og de kritiske røstene kommer frem. "Jeg er en bedre supporter en deg"-mentaliteten er for meg en merkverdig liten sak. Vi som tørr å innse at det er noe galt i klubben, og tørr å ytre dette blant våre medsupportere blir sett ned på av romantikere som deg selv, som velger å lukke øynene å tenke tilbake på gamle dager da alt var så mye verre. Og så kommer dere med "Fotballsupporter 1-2-3" og peker med en belærende hånd på paragraf 4 der det står at man skal støtte laget i tykt og tynt. OG DET GJØR VI! Vi elsker Arsenal, men setter store spørsmålstegn til Wenger, som styrer skuta. Jasså, støtter du ikke Stoltenberg? Da er du IKKE en patriot. Ser du hvor dumt det blir?

Link to comment
Share on other sites

Så du mener at vi ikke skal gripe inn uansett hva han holder på med?

Og du sier at gårsdagens kamp ikke er et representativ for årets lag? det er jo nettopp det det er!

Styret må komme med en klar beskjed om at Wenger MÅ kjøpe verdensklasse i hvert enkelt ledd i laget. Hvis ingen sier noe, og han får fortsette å vise sin stahet, så er jeg fryktelig redd for at dette blir en utrolig skuffende sesong. Vi får alltids skader og suspensjoner på grunn av hodeløse handlinger. Noen må ta et tak, og jeg er skråsikker på at det ikke blir Wenger!

 

 

Støtter denne! For min del går det også mere ut på att jeg føler Wenger holder oss supportere for narr når han går offentlig ut å sier han skal hente inn kvalitetsspillere å styrke stallen FØR sesongen! Vi har hentet en middels spiller og vi har mistet vår beste og kansje verdens beste midtbanespiller! Wenger skjønte hvor Fabregas-sagaen endte og burde hatt en erstatter i bakhånd for lenge siden! Nå har vi allerede rotet bort 5 poeng på to kamper,og jeg ser ikke for meg att vi skal klare å spille jevnt med United på Trafford med laget vi har til disposisjon per dags dato!

Link to comment
Share on other sites

*Gjesp*! Here we go again. Denne diskusjonen kommer hver bidige gang det går nedover med klubben, og de kritiske røstene kommer frem. "Jeg er en bedre supporter en deg"-mentaliteten er for meg en merkverdig liten sak. Vi som tørr å innse at det er noe galt i klubben, og tørr å ytre dette blant våre medsupportere blir sett ned på av romantikere som deg selv, som velger å lukke øynene å tenke tilbake på gamle dager da alt var så mye verre. Og så kommer dere med "Fotballsupporter 1-2-3" og peker med en belærende hånd på paragraf 4 der det står at man skal støtte laget i tykt og tynt. OG DET GJØR VI! Vi elsker Arsenal, men setter store spørsmålstegn til Wenger, som styrer skuta. Jasså, støtter du ikke Stoltenberg? Da er du IKKE en patriot. Ser du hvor dumt det blir?

Spor om, innertier og amen to that!

Link to comment
Share on other sites

Dette var en meget tynn suppe, kanskje den tynneste vi har fått servert på mange tiår.

 

Liverpool var like dårlig som forventet og fikk greie arbeidsforhold og en fortjent seier. Rugbyspilleren Frimpong ble naturligvis utvist, vårt beste midtstopperpar splittet og klovnekonvensjon på baklengsmålene. Med andre andre ord nedturen fortsetter.

 

Slik som det ser ut akkurat nå forventer jeg ikke at vi tar oss til gruppespillet i Champions League og for å være helt ærlig; Har spillere som Jenkinson, Walcott, Frimpong, Arshavin, Lansbury, Miquel og Ramsey noe i Champions League å gjøre? Nei, ikke på samme lag! Problemet vårt er at vi må ha dem på banen SAMTIDIG!

 

Hvordan vi har havnet i dette uføret er uforklarlig men fakta for dem som mener at vi er på riktig spor:

 

Tilskuerne svikter. Åpningskampen moy selveste Liverpool går nesten til "General Sale"

 

Stjernene rømmer. Cesc, Clichy, Nasri ++

 

Fansens vrede øker by the game

 

Onsdag, Udinese, Champions League? Torsdag morgen kan bli en av de tøffeste på mange, mange år!

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

De fleste som kritiserer Wenger, kritiserer ham fordi de mener at hans tid i Arsenal bør være over, men priser ham for det han har bidratt med frem til nå. Jeg tolker innlegget ditt slik at du ser bort i fra også det.

 

Ikke vet jeg hvor vi hadde vært i dag om vi ikke hadde hatt Wenger, men det å ikke prise Wenger for alt han har bidratt med, samtidig som man kaller seg Arsenal-supporter, det har jeg lite forståelse for.

Så fordi han har vært her i klubben i 15 år så skal man ikke kritisere?? Blir som en spiller det, er du ikke god nok lenger får du ikke fornya kontrakt og evt. solgt. Samme hvor god du var for 5 år siden!! Wenger er helt ute å kjører, er helt sinnsykt at han ikke har sett konturene av denne katastrofen tidligere. Vi har vært i nærheten av store bragder hvert år di siste 6 åra, alltid har den tynne stallen vært en direkte årsak og at vi har manglet 2-3 klassespillere til som kunne vært tungen... Hva skjer? Jo vi selger og selger og selger, men kjøper ingenting av samme kvalitet! Hvordan kan vi vinne noe da??

Link to comment
Share on other sites

Det siste vi trenger her er en debatt om Arsene Wenger. Vi stilte med det beste mannskapet vi har til rådighet. Liverpool hadde Suarez på benken. De har handlet spillere for mange hundre millioner, men i dag var de ikke hakket bedre enn vårt mannskap. Vermalen var meget god. Når vi blir 10 mann, har Liverpool flaks med den første goalen. Dete var en kamp det luktet 0-0 av lang vei, før Frimpong fikk sitt andre gule. Nå er vi uten defensiv midtbanespiller i de neste 2 kampene i hjemlig serie. Ikke noe sjakk trekk det der.

Og til deg Castor: Vi trenger ikke medgangssupportere, vi må støtte laget i tykt og tynt. Frustrert er jeg og, men her må man tenke på forutsetningene også....

Hvem er det som har lagt grunnlaget for di forutsetningene da? Skal vi si det samme om Fulham når vi møter dem?

Link to comment
Share on other sites

Hvem faen er disse 9-10 spillerene du snakker om?

Jeez hvor blind går det ann å bli? Eller hva er forventnigene dine, eller håpet for hvordan Arsenal skal fremstå?

Skal vi bare være tabellfyll så er det greit, men jeg forventer noe mer av klubben vår, og av vår manager. Han er jo helt helt ute..

 

Minna meg mest av alt om RH i pool karrieren ifjor idag. Der han drev og gnikka seg i håret og trynet.

 

Utrolig lei meg for å si det men han har mistet grepet totalt...

 

9-10 spillere. Du mener kanskje: Gibbs, Djourou, Song, Wilshere, Gervinho, Kos(idag) hvem flere som er i nærheten av første 11`eren. Vi har en latterlig dårlig stall. Og jeg blir fornærmet som gooner av det faenskapet Wenger og hans nikkedukker holder på med.

 

Igjen, Jenk, Kos, Fri, Rams fra start i samme kamp...???? Hva skjer??? Hillier, Selly, Jensen, Mcgoldrick, Schwartz...De var jo mil foran...Er man fredet som manager bare man vinner litt i forrige millenium? er man fratatt ansvar for å kjøre en klubb i grøfta da?

Greit nok, kan være styre som er fornøyd med CL plass og penger, men i år så går det til helvete det også. Hva da???

 

Er det wenger som er så jæli gnien så spark han på hodet og ræva ut. Få inn hvem som helst. Sånn som vi fremstår for tiden så hadde Teitur Thordasson vært ett bedre alternativ.

JEg sier ikke det er Wenger sin skyld det som skjer på banen, men det er han som kjøper og velger dise amøbene som spiller. Så i bunn og grunn så er det han sitt ansvar hvilke 11 som går på banene. De kan ikke noe for at de ikke holder mål, de gjør kanskje sitt beste, men det er Wenger som mener de er gode nok....

 

Take youre magic hat and go Wenger!!!

Hahaha... Her var det mye frustrasjon (Teitur Thordasson)! men jeg er helt enig med deg... Og samtidig, se på de spillerene du nevner. Det ække akkurat Lampard, Cole, Terry, Essien og Drogba. Foruten Wilshere er jo dette egentlig stallfyll++ Vinner ikke titler selv om de kommer tilbake...

Link to comment
Share on other sites

Det er ufattelig mye sutring her inne. Gårsdagens kamp er ikke representativ for årets lag. Blir så utrolig lei av denne drittsleningen rundt Arsene. Når ble dere Arsenal supportere? Jeg har vært det siden jeg var liten. I snart 35 år har jeg fulgt dette laget i tykt og tynt.... Historieløse vil jeg kalle endel av dere..

Nei men da ser vi oss tilbake og nyter de gamle øyeblikkene... Også bryr vi oss ikke om at laget er i oppløsning. Mener du det ikke er grunnlag å kritisere Arsenal og Wenger nå?

Link to comment
Share on other sites

41,5 år. Siden januar 1970. Jeg har vert med på oppturer og nedturer så det holder, men aldri noe så meningsløst og unødvendig som dette. That's a fact.

 

35 år. Ingen problem med nedturer. Arsenal kommer alltid til å være laget.

 

Dessverre er Pool kampen representativ for årets Arsenallag. Det har vært slik de siste 15 kampene.

Akkurat nå virker det som vi har en Manager som har inntatt strutserollen . Hadde han derimot stukket

fingeren i jorda i stedet for hue kunne det kanskje skjedd noe.

Bortforklaringer og tomme unnskyldninger funker ikke lengre for min del.

Nå må det faktisk skje noe konstruktivt snart.

Link to comment
Share on other sites

Det er ufattelig mye sutring her inne. Gårsdagens kamp er ikke representativ for årets lag. Blir så utrolig lei av denne drittsleningen rundt Arsene. Når ble dere Arsenal supportere? Jeg har vært det siden jeg var liten. I snart 35 år har jeg fulgt dette laget i tykt og tynt.... Historieløse vil jeg kalle endel av dere..

Det er ingen grunn til å bruke hersketeknikk for å kvele en debatt du ikke liker - de færreste av oss bestemmer selv hvilket årstall vi blir født inn i.

Link to comment
Share on other sites

Fikk opp temperaturen her inne. Det liker jeg. Det er lov å være kritisk. Men vær seriøs i debatten da. Er enig i at ting ikke er rosenrødt, men det er ikke så lett å kjøpe spillere som i championship manager i virkeligheten. Klubber skal ha backup løsninger klar. Hadde trodd og håpt at Wenger hadde det da Cesc gikk, men så var det altså ikke. Mener Cesc gikk på det verst tenkelige tidspunktet. Prøver på ingen måte å bruke hersketeknikk her inne. Sier bare at det har gått i bølgedaler før også. Vi har ikke de samme midlene som City og Chelsea. Sånn er det bare. Om ikke City vinner ligaen i år, forstår jeg ingenting. Jeg har for min del nesten lyst til å finne meg et Championship lag, da er det bare å glede seg for en seier i ny og ned (som en kompis av meg sier med sitt Crystal Palace). Nå er det sånn at Arsenal er noe jeg er født inn i, har vært på stadion flere ganger, sist da vi slo United i fjor. Stemningen var elektrisk, selv om vi var ute av medaljekampen.

Link to comment
Share on other sites

Fikk opp temperaturen her inne. Det liker jeg. Det er lov å være kritisk. Men vær seriøs i debatten da. Er enig i at ting ikke er rosenrødt, men det er ikke så lett å kjøpe spillere som i championship manager i virkeligheten. Klubber skal ha backup løsninger klar. Hadde trodd og håpt at Wenger hadde det da Cesc gikk, men så var det altså ikke. Mener Cesc gikk på det verst tenkelige tidspunktet. Prøver på ingen måte å bruke hersketeknikk her inne. Sier bare at det har gått i bølgedaler før også. Vi har ikke de samme midlene som City og Chelsea. Sånn er det bare. Om ikke City vinner ligaen i år, forstår jeg ingenting. Jeg har for min del nesten lyst til å finne meg et Championship lag, da er det bare å glede seg for en seier i ny og ned (som en kompis av meg sier med sitt Crystal Palace). Nå er det sånn at Arsenal er noe jeg er født inn i, har vært på stadion flere ganger, sist da vi slo United i fjor. Stemningen var elektrisk, selv om vi var ute av medaljekampen.

Jeg er helt sikker på at du da var kritisk, utolmodig og til tider frustrert, når du opplevde dette de første gangene. At du er så gammel at du er i ferd med å miste livsgnisten og orken til å bli oppgitt, skal ikke gå ut over den yngre garde ved at du og flere oldiser skal preike om "gamle dager". Dette er bare en ny versjon av "jeg er en bedre supporter enn deg" diskusjonen som går i endinga her inne.

 

Vi har midler nesten på linje med city og Chelsea i den forstand at vi fint kan bruke 40mill på en spiller. Dette har kommet frem i utallige intervjuer med gazidis og Wenger nå. Arsenal mangler beslutsomhet ELLER et samarbei innad i styret og ledelsen av klubben.

 

Ja jeg sto opp med feil bein idag, om du lurte

Link to comment
Share on other sites

Dette blir mine siste ord her inne, da denne debatten til tider er fryktelig usakelig, og går langt utover det jeg mener er verdighet. Takk for meg. Kjipt at vi har fans som oppfører seg som knehøner mot hverandre.

Det var du som begynte hele debatten. Takk for deg.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir mine siste ord her inne, da denne debatten til tider er fryktelig usakelig, og går langt utover det jeg mener er verdighet. Takk for meg. Kjipt at vi har fans som oppfører seg som knehøner mot hverandre.

Synd at du gir deg så lett, men når du kaller dine medsupportere historieløse og beskylder oss for sutring så er det klart at du vil skape en del reaksjoner

Link to comment
Share on other sites

Dette blir mine siste ord her inne, da denne debatten til tider er fryktelig usakelig, og går langt utover det jeg mener er verdighet. Takk for meg. Kjipt at vi har fans som oppfører seg som knehøner mot hverandre.

Naar du ikke taaler at folk argumenterer i mot deg, saa er det nok best at du takker for deg ja! Det er faktisk det man gjoer paa et forum.

Link to comment
Share on other sites

Ein kamptråd med ein meir hatsk og skremmande atmosfære kan eg ikkje hugse å ha vore borti. Nåde den stakkaren som kjem med motforestillingar. Han vert raskt skoten ned, og "romantikar" var vel eit uttrykk som vart nytta lengre oppi tråden. Eg er nok ein av dei naive romantikarane som har klokkartru på at pila vil peike oppover frå neste kamp. Det er mykje betre å være det, enn ein kynisk sytpeis med gode utsikter til eit massivt magesår i overskueleg framtid.

 

Elles registrerer eg at nokon har lese ein kritisk artikkel mot styre og administrasjon. Etter lengre tids hets mot Wenger, har nokon tenkt den tanken at Wenger kanskje jobbar under håplause forhold. Dermed snur heile flokken, og set kursen mot Kroenke & co. Om ein tenkjer seg at dette hadde vore i dyreverda hadde det vore i ein draum å være gjetar for denne gjengen. Alle spring lydig i flokk og brekar på kommando.

Og slik går no dagane..

Link to comment
Share on other sites

Ein kamptråd med ein meir hatsk og skremmande atmosfære kan eg ikkje hugse å ha vore borti. Nåde den stakkaren som kjem med motforestillingar. Han vert raskt skoten ned, og "romantikar" var vel eit uttrykk som vart nytta lengre oppi tråden. Eg er nok ein av dei naive romantikarane som har klokkartru på at pila vil peike oppover frå neste kamp. Det er mykje betre å være det, enn ein kynisk sytpeis med gode utsikter til eit massivt magesår i overskueleg framtid.

 

Elles registrerer eg at nokon har lese ein kritisk artikkel mot styre og administrasjon. Etter lengre tids hets mot Wenger, har nokon tenkt den tanken at Wenger kanskje jobbar under håplause forhold. Dermed snur heile flokken, og set kursen mot Kroenke & co. Om ein tenkjer seg at dette hadde vore i dyreverda hadde det vore i ein draum å være gjetar for denne gjengen. Alle spring lydig i flokk og brekar på kommando.

Og slik går no dagane..

Haha, du har så rett så rett. Vi håper alle på bedre tider og hiver oss over de halmstråene som finns. "Bloggere" må ha de beste dagene i verden. De blir trodd uansett hva de skriver. Sunn skepsis må gjelde alle veier og til alle artikler enten de støtter eller går i mot egne meninger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...