Jump to content

2011.08.20 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Til Castor: Eg bestemmer ikkje kva folk skal meine. Eg har berre konstatert at denne kamptråden har ein hatsk og utriveleg atmosfære, og stilt spørsmål om me ikkje alle har eit ansvar for å unngå det. (Noko til og med din kampfelle og våpendragar Verminator5 har erkjent.) Dette er visstnok også å være nedlatande, i tillegg til å være syting, og det er i det heile tatt umogleg å føre ein sakleg diskusjon med saklege argument utan at du opplever det som nedlatande. Noko som tyder på at du må ha ein rimeleg spesiell definisjon av ordet.

 

Helsing stolt dinosaur,

klar for Champions League.

Du sa jo selv at din metafor var lite gjennomtenkt, så du har vel indirekte innrømmet at du var nedlatende. Men du beklaget dette, og da er vel det min tur til å beklage at jeg var lett å hisse opp, og så har vi brått funnet en løsning på det hele. Jeg gjør som deg og avslutter med et stort :D

Link to comment
Share on other sites

Eg har i ein annan samanheng og ein annan tråd drista meg til å antyde at Arsenal-folket i "kritt-tida" ikkje gjekk i fistel sjølv om dei ikkje fekk servert dessert kvar dag. Vel og merke utan å nytte ord som takksam og forferdeleg. I Castor's bisarre verden er dette å være nedlatande.

 

Til Castor: Eg bestemmer ikkje kva folk skal meine. Eg har berre konstatert at denne kamptråden har ein hatsk og utriveleg atmosfære, og stilt spørsmål om me ikkje alle har eit ansvar for å unngå det. (Noko til og med din kampfelle og våpendragar Verminator5 har erkjent.) Dette er visstnok også å være nedlatande, i tillegg til å være syting, og det er i det heile tatt umogleg å føre ein sakleg diskusjon med saklege argument utan at du opplever det som nedlatande. Noko som tyder på at du må ha ein rimeleg spesiell definisjon av ordet. Heile argumentasjonen din verkar oppkonstruert, der du set merkelappar på folk og sidan dreg det ut i det absurde. Om du i så måte er representativ for dessert-generasjonen er det grunn til å være uroleg.

 

Helsing stolt dinosaur,

klar for Champions League.

Nå er du for eksempel svært så nedlatende. Du virker forresten litt selvopptatt også. Det virker som ordet "eg" er det som forekommer hyppigst i dine innlegg. Kanskje du burde hatt din egen tråd tilegnet din fortreffelighet? :)

 

*edit*

Avslutter forresten fra min side nå og plasserer deg på ignore. koz og klemz

Link to comment
Share on other sites

Nå er du for eksempel svært så nedlatende. Du virker forresten litt selvopptatt også. Det virker som ordet "eg" er det som forekommer hyppigst i dine innlegg. Kanskje du burde hatt din egen tråd tilegnet din fortreffelighet? :)

 

*edit*

Avslutter forresten fra min side nå og plasserer deg på ignore. koz og klemz

 

Jaja, der dukka det opp to nye merkelappar gitt :D. Sidan dei kjem frå deg, tek eg det som kompliment og har definitivt ingen planar om å plassere deg på noko liste.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...