Jump to content

2011.08.20 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

Ramsey og Walcott har skuffet enormt.

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor det blir slått innlegg fra sidene når INGEN Arsenal-spillere er innenfor 16-meteren.

 

Håper Nasri blir.

 

I tillegg, har Frimpong vært elendig bakover. Herlig å se Vermaelen i midten. Fantastisk stopper.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Stusselige saker. Bortsett fra Vermaelen og til dels Nasri. Han proever ihvertfall!

Frimpong kan risikere aa bli skikkelig god en dag. I dag derimot; utvist.

Ramsey styrer stort sett ingenting.

Arshavin? Nok om ham.

Sagna er tydelig paa feil side.

Jenkinson er grei nok og spiller paa det sikre. Flink gutt.

Walcott var vel ikke deltagende i de foerste 45.

Miquel virker ok. Noe spinkel, men han er jo bare 16. Eller 16 1/2.

Link to comment
Share on other sites

Midtbanen vår henger ikke sammen bakover. Ramsey og Frimpong klarer ikke å dekke de rommene de skal og har vært generelt dårlige defensivt. Heldigvis er ikke Pool så mye bedre.

Nasri har vært god og jeg tror fansen har tilgitt ham for lengst. Godt at det er få idioter på tribunen i dag :)

Arshavin har vært direkte ræva. Gi Miyaichi eller Chamberlain sjansen, de kan ikke gjøre det dårligere enn Arsha.

I forsvaret synes jeg det ser overraskende bra ut. Vermaelen er en bauta som vanlig og Miquel klarer seg imponerende bra, synes jeg. Ellers synes jeg vi skal bytte side på backene. Sagna får utrettet lite offensivt på ventrekanten og Pool skaper mer på vår høyreside.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sagt nå etter Newcastle og Udinese kampen så holder ikke Ramsey nivået. Syntes faktisk at Lansbury pdd. holder minst et like høyt nivå som Ramsey, men at han har en langt mer dødelig pasningsfot når det gjelder gjennombruddspasninger. Dessverre får han ikke en eneste sjanse..

Link to comment
Share on other sites

Stusselige saker. Bortsett fra Vermaelen og til dels Nasri. Han proever ihvertfall!

Frimpong kan risikere aa bli skikkelig god en dag. I dag derimot; utvist.

Ramsey styrer stort sett ingenting.

Arshavin? Nok om ham.

Sagna er tydelig paa feil side.

Jenkinson er grei nok og spiller paa det sikre. Flink gutt.

Walcott var vel ikke deltagende i de foerste 45.

Miquel virker ok. Noe spinkel, men han er jo bare 16. Eller 16 1/2.

 

Miquel er nok mer enn 16 år. Born September 28, 1992

Link to comment
Share on other sites

Arshavin er en vandrende katastrofe

 

Tror det er den svakeste opptrednen av en Arsenal spiller jeg har sett de siste 5-6 årene. Kan egentlig skjønne at Wenger ikke stoler på at Arshavin skal "run the show" sentralt..

 

Edit: Vær så snill og ta av Arshavin og Ramsey Wenger. Få innpå Miyaichi og Lansbury..

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sagt nå etter Newcastle og Udinese kampen så holder ikke Ramsey nivået. Syntes faktisk at Lansbury pdd. holder minst et like høyt nivå som Ramsey, men at han har en langt mer dødelig pasningsfot når det gjelder gjennombruddspasninger. Dessverre får han ikke en eneste sjanse..

 

Synes han var god mot Udinese, svak i denne og mot Newcasle.. Forventer mer av han..

 

Føler kampen ligger å vipper, kansje gjøre noen grep?

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har sagt nå etter Newcastle og Udinese kampen så holder ikke Ramsey nivået. Syntes faktisk at Lansbury pdd. holder minst et like høyt nivå som Ramsey, men at han har en langt mer dødelig pasningsfot når det gjelder gjennombruddspasninger. Dessverre får han ikke en eneste sjanse..

 

Synes han var god mot Udinese, svak i denne og mot Newcasle.. Forventer mer av han..

 

Føler kampen ligger å vipper, kansje gjøre noen grep?

Link to comment
Share on other sites

Nok en kamp ødelagt pågrunn av kort....

 

Det er ikke fordi vi får et rødt kort at vi ikke får et skikkelig resultatet i denne kampen her. Samme mot Newcastle..

 

Forøvrig er to (Gervinho sitt kan diskuteres) meget amatørmessige. Regner da med at Song fikk et "rødt kort" etter kampen med 3 kampers karantene.

 

 

Edit: @Kim

 

United ja. Bommet litt der.. kommer til å bli sykt hardt mot United.

Link to comment
Share on other sites

Herrigud så ufattelig unødvendig av Frimpong!!! Nå er det virkelig krise på midten

 

 

Nå har det vel vært krise mer eller mindre sien februar, det er vel bare en mann som ikke har sett det!!

Hvorfor i alle dager Wenger kan du ikke bare kjøpe de spillerne vi trenger!! Vær så snill å hent inn 2-3 gode spillere, ikke talenter men gode spillere nå!!

 

2 kamper 2 røde og 0 mål, lukter ikke akkurat gull dette, og Udinese på bortebane skal man heller ikke skimse av. Europe league here we come!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...