Jump to content

2011.08.20 Liverpool H


Mr Chapman

Recommended Posts

Hadde vært storfornøyd med uavgjort i denne kampen, og sånn skal det ikke være. Frimpong ødelegger mye for oss når han pådrar seg idiotiske kort. Vi mangler forsåvidt alt vi har hatt tidligere. Vi er avhengig av MINST 2 forsvarspillere. Vermaelen spiller en helt vill kamp idag, tar Carroll helt ut av kampen. Det værste av alt er jo at Vermaelen skaper mest for oss offensivt også.. Eneste positive jeg ser med dagens kamp er at spillerne virket å skyte mer en normalt, og at mange av spillerne som dessverre kommer til å være førstelaget vårt denne sesongen fikk verdifull erfaring.

 

Proud to be a Gooner!..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Det siste vi trenger her er en debatt om Arsene Wenger. Vi stilte med det beste mannskapet vi har til rådighet. Liverpool hadde Suarez på benken. De har handlet spillere for mange hundre millioner, men i dag var de ikke hakket bedre enn vårt mannskap. Vermalen var meget god. Når vi blir 10 mann, har Liverpool flaks med den første goalen. Dete var en kamp det luktet 0-0 av lang vei, før Frimpong fikk sitt andre gule. Nå er vi uten defensiv midtbanespiller i de neste 2 kampene i hjemlig serie. Ikke noe sjakk trekk det der.

Og til deg Castor: Vi trenger ikke medgangssupportere, vi må støtte laget i tykt og tynt. Frustrert er jeg og, men her må man tenke på forutsetningene også....

Link to comment
Share on other sites

Det siste vi trenger her er en debatt om Arsene Wenger. Vi stilte med det beste mannskapet vi har til rådighet. Liverpool hadde Suarez på benken. De har handlet spillere for mange hundre millioner, men i dag var de ikke hakket bedre enn vårt mannskap. Vermalen var meget god. Når vi blir 10 mann, har Liverpool flaks med den første goalen. Dete var en kamp det luktet 0-0 av lang vei, før Frimpong fikk sitt andre gule. Nå er vi uten defensiv midtbanespiller i de neste 2 kampene i hjemlig serie. Ikke noe sjakk trekk det der.

Og til deg Castor: Vi trenger ikke medgangssupportere, vi må støtte laget i tykt og tynt. Frustrert er jeg og, men her må man tenke på forutsetningene også....

Beklager at jeg er enormt skuffet. Vet det er en uting. Det var jo uflaks for 784 gang. På ingen måte Wengers feil at vi har solgt Fabregas og gjort null og niks med problemer som er så åpenbare at Dismiliss hadde kunnet peke på dem.

 

Arsenal og medgangssupporter er en selvmotsigelse forresten. Hvilken medgang er det du sikter til?

Link to comment
Share on other sites

Det siste vi trenger her er en debatt om Arsene Wenger. Vi stilte med det beste mannskapet vi har til rådighet. Liverpool hadde Suarez på benken. De har handlet spillere for mange hundre millioner, men i dag var de ikke hakket bedre enn vårt mannskap. Vermalen var meget god. Når vi blir 10 mann, har Liverpool flaks med den første goalen. Dete var en kamp det luktet 0-0 av lang vei, før Frimpong fikk sitt andre gule. Nå er vi uten defensiv midtbanespiller i de neste 2 kampene i hjemlig serie. Ikke noe sjakk trekk det der.

Og til deg Castor: Vi trenger ikke medgangssupportere, vi må støtte laget i tykt og tynt. Frustrert er jeg og, men her må man tenke på forutsetningene også....

 

Frimpong får vel bare 1 kamp suspensjon?

Er nok tilbake mot Swansea.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har tall på hvor mange tap, uavgjort og seire vi har hatt de siste 20 kampene?

Kan umulig se bra ut.

 

Kjapt regnet og ikke medregnet pre-season m/Emirates Cup så har vi følgende på siste 20 kampene:

 

Seier: 5

Uavgjort: 8

Tap: 7

 

Alle turneringer siden 20. feb. forrige sesong + de tre kampene denne sesongen.

 

Ikke akkurat imponerende nei. :blink:

Link to comment
Share on other sites

De fleste som kritiserer Wenger, kritiserer ham fordi de mener at hans tid i Arsenal bør være over, men priser ham for det han har bidratt med frem til nå. Jeg tolker innlegget ditt slik at du ser bort i fra også det.

 

Ikke vet jeg hvor vi hadde vært i dag om vi ikke hadde hatt Wenger, men det å ikke prise Wenger for alt han har bidratt med, samtidig som man kaller seg Arsenal-supporter, det har jeg lite forståelse for.

Hvor går grensa da? Når skal det være lov å stille spørsmål ved det han driver med? Skal vi blindt godta alt som skjer i klubben? Jeg har lovprist Wenger for det han har gjort bra og da tar jeg meg den frihet å be han reise til helvete når han ikke makter å gjøre det han har best beltalt i PL for å gjøre
Link to comment
Share on other sites

Wenger has left the building. På med tvangstrøya. PL utfordrer stiller ikke med Jenkinson, Kos, Ramsey, Frimpong til start i samme kamp...

 

 

Dette blir faen med som viking i år, vi ryker på hodet og ræva ut av CL, og vi kommer til å være i bunnstriden frem til jul. Tipper vi havner på en 9-10-11 plass år. For ærlig talt, stallen vår er absolutt ikke bedre...

 

Samme som skjedde med Wenger i monaco dette. Mannen burde lagt opp i 04, når han var på topp...

 

Ja til alle slags forandringer...

Link to comment
Share on other sites

Fjern 9-10 spillere fra Liverpool, Man Utd, Chelsea, Man City og gi dem dette kampprogrammet. Ville de gjort det noe bedre? Neppe.

Man kan fjerne så mange man vil fra andre lag i teorien. Så lenge det er kun vi som manlger så mange i praksis så har det lite å si

Link to comment
Share on other sites

Fjern 9-10 spillere fra Liverpool, Man Utd, Chelsea, Man City og gi dem dette kampprogrammet. Ville de gjort det noe bedre? Neppe.

 

Hvem faen er disse 9-10 spillerene du snakker om?

Jeez hvor blind går det ann å bli? Eller hva er forventnigene dine, eller håpet for hvordan Arsenal skal fremstå?

Skal vi bare være tabellfyll så er det greit, men jeg forventer noe mer av klubben vår, og av vår manager. Han er jo helt helt ute..

 

Minna meg mest av alt om RH i pool karrieren ifjor idag. Der han drev og gnikka seg i håret og trynet.

 

Utrolig lei meg for å si det men han har mistet grepet totalt...

 

9-10 spillere. Du mener kanskje: Gibbs, Djourou, Song, Wilshere, Gervinho, Kos(idag) hvem flere som er i nærheten av første 11`eren. Vi har en latterlig dårlig stall. Og jeg blir fornærmet som gooner av det faenskapet Wenger og hans nikkedukker holder på med.

 

Igjen, Jenk, Kos, Fri, Rams fra start i samme kamp...???? Hva skjer??? Hillier, Selly, Jensen, Mcgoldrick, Schwartz...De var jo mil foran...Er man fredet som manager bare man vinner litt i forrige millenium? er man fratatt ansvar for å kjøre en klubb i grøfta da?

Greit nok, kan være styre som er fornøyd med CL plass og penger, men i år så går det til helvete det også. Hva da???

 

Er det wenger som er så jæli gnien så spark han på hodet og ræva ut. Få inn hvem som helst. Sånn som vi fremstår for tiden så hadde Teitur Thordasson vært ett bedre alternativ.

JEg sier ikke det er Wenger sin skyld det som skjer på banen, men det er han som kjøper og velger dise amøbene som spiller. Så i bunn og grunn så er det han sitt ansvar hvilke 11 som går på banene. De kan ikke noe for at de ikke holder mål, de gjør kanskje sitt beste, men det er Wenger som mener de er gode nok....

 

Take youre magic hat and go Wenger!!!

Link to comment
Share on other sites

Fjern 9-10 spillere fra Liverpool, Man Utd, Chelsea, Man City og gi dem dette kampprogrammet. Ville de gjort det noe bedre? Neppe.

Garantert. Nytter ikke med knallrosa Arsenalbriller lengre.

City har sannsynligvis den sterkeste stallen i PL. United har også en betydelig bedre stall med

rutine og vinnertyper. Det har de alltid hatt. En av de tingene som Sir Alex imponerer med.

Samme med Chelsea.

Har du ikke våkna opp ennå så er det jaggu på tide. Vi er faktisk inne i en krise og har vært det de siste 6 månedene.

Det begynte ikke denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Fjern 9-10 spillere fra Liverpool, Man Utd, Chelsea, Man City og gi dem dette kampprogrammet. Ville de gjort det noe bedre? Neppe.

Det er det som er poenget. De lagene har vett på å forsterke når de mister sentrale spillere. Det er ikke en bragd å prestere dårlig med dårlig stall. Det er grunnleggende dårlig arbeid i forkant av sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Som så mange sier så er det helt uforståelig at Arsenal ikke har klart å skaffe reelle forsterkninger til per dags dato!

 

At vi faktisk spiller med Nasri, setter innpå en Bendtner som hverken har prestert, spilt pre-season og har gitt klar beskjed om at han ønsker seg bort viser hvor alvorlig situasjonen er!

 

Godt oppsummert! Chamakh, som Wenger brukte et år på å signere, blir vraket til fordel for Bendtner.. Bendtner som nylig ble beskrevet som en "rusten bruktbil" av sine egne landsmenn...

 

Hadde Arsenal vært pengelens så kunne det kanskje vært mulig å forstå hvorfor denne sommeren har blitt som den har blitt. Men vi har altså levert fantastiske regnskapstall i lang tid nå. Derfor er det som nå skjer helt surrealistisk. Uforståelig.

Link to comment
Share on other sites

Det siste vi trenger her er en debatt om Arsene Wenger. Vi stilte med det beste mannskapet vi har til rådighet. Liverpool hadde Suarez på benken. De har handlet spillere for mange hundre millioner, men i dag var de ikke hakket bedre enn vårt mannskap. Vermalen var meget god. Når vi blir 10 mann, har Liverpool flaks med den første goalen. Dete var en kamp det luktet 0-0 av lang vei, før Frimpong fikk sitt andre gule. Nå er vi uten defensiv midtbanespiller i de neste 2 kampene i hjemlig serie. Ikke noe sjakk trekk det der.

Og til deg Castor: Vi trenger ikke medgangssupportere, vi må støtte laget i tykt og tynt. Frustrert er jeg og, men her må man tenke på forutsetningene også....

 

 

Hvorfor er det det siste vi trenger? Er han fritatt? Det er Wenger som styrer skuta, det er Wenger sin skyld at dette pr dags dato er vårt beste mannskap.

Støtter laget, men wenger....hva sa han fyren på fever pitch??? SOD OF TO .....??? Just saying

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...