Jump to content

Gervinho


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Blir deilig å endelig få det bekreftet på Arsenal.com.

 

En forsterkning som utifra hva han har vist i Frankrike de siste 3 årene er et klart førstevalg på høyrekanten såfremt han klarer å tilpasse seg fort til engelsk fotball.

 

Forøvrig lurer på jeg på hvilket nummer han får. Han har jo hatt en forkjærlighet for 27, men mtp. at Eboué har dette nummeret så må han vel nesten ta nummer 9 :P

 

Edit:

 

OptaJoe Opta Sports

RT @OptaJean 1 - Gervinho was the only player to reach double figures for both goals (15) & assists (10) in 2010/11 in Ligue 1. Talent.

 

northbanklower wearethenorthbank

Gervinho doing media (Arsenal Player) and photoshoot now; medical this evening. Will be announced tomorrow #Arsenal

 

Så da blir det nok ikke bekreftet før i morgen nei..

Link to comment
Share on other sites

Blir deilig å endelig få det bekreftet på Arsenal.com.

Så sant så sant. De har jo i tillegg "gnidd salt i såret" ved å bruke hele juni på Arsenal Dream Team der vi daglig har blitt minnet på hvor mange gode spillere vi har hatt :)

Link to comment
Share on other sites

Forventer at hele greia går i dass, og at vi kanskje får inn en annen ukjent sjarlatan i siste liten en gang i august... Eller kanskje en avdanka midtstopper fra.. united? hvem vet...

 

Dessuten er jeg usikker på at en så ung spiller vil være en så god forsterkning som alle skal ha det til.... har sett 4 kamper (i opptak) den siste uka av Gervinho - og det går opp og ned der i gården også..

Link to comment
Share on other sites

Forventer at hele greia går i dass, og at vi kanskje får inn en annen ukjent sjarlatan i siste liten en gang i august... Eller kanskje en avdanka midtstopper fra.. united? hvem vet...

 

Dessuten er jeg usikker på at en så ung spiller vil være en så god forsterkning som alle skal ha det til.... har sett 4 kamper (i opptak) den siste uka av Gervinho - og det går opp og ned der i gården også..

Haha, det er litt sånn jeg også føler det. Tilliten til at ting skal gå vår vei er på et historisk bunnivå. Har neste større forventinger til lottotrekninga enn til gode nyheter fra Emirates

Link to comment
Share on other sites

Forventer at hele greia går i dass, og at vi kanskje får inn en annen ukjent sjarlatan i siste liten en gang i august... Eller kanskje en avdanka midtstopper fra.. united? hvem vet...

 

Dessuten er jeg usikker på at en så ung spiller vil være en så god forsterkning som alle skal ha det til.... har sett 4 kamper (i opptak) den siste uka av Gervinho - og det går opp og ned der i gården også..

Lat oss ikkje bli for negative no. Alle har vel dårlege dagar, eg er sikker på at Gervinho blir eit bra kjøp, men det må fleire inn..!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er strålende fornøyd med Gervinho dersom han erstatter Bendtner, ikke om han erstatter Nasri..

 

Eksperimentet i siste kamp mot Fulham, samt uttalelser fra Wenger om RvP som second striker gjør at jeg ser for meg Gervinho som erstatter for Walcott, som flyttes frem til RvP i et system med utgangspunkt i 4-4-2. Tja, det vil vel egentlig si erstatter for Bendtner i troppen når eg tenker meg om. Han har nå uansett gått og lagt seg og må erstattes uansett. :D

Link to comment
Share on other sites

Om man skal gå over til en 4-4-2 formasjon, er vi nødt til å enten beholde Nasri eller få inn Mata, helst få begge. Tror ikke Arshavin er noe å bruke på kanten i 4-4-2

 

Arshavin er derimot i sitt ess som hengende spiss i 4-4-2. Det er det som er plassen til Arshavin - så går vi for 4-4-1 -> Da har vi et SYKT spisspar i RvP og Arshavin.

Link to comment
Share on other sites

Eksperimentet i siste kamp mot Fulham, samt uttalelser fra Wenger om RvP som second striker gjør at jeg ser for meg Gervinho som erstatter for Walcott, som flyttes frem til RvP i et system med utgangspunkt i 4-4-2. Tja, det vil vel egentlig si erstatter for Bendtner i troppen når eg tenker meg om. Han har nå uansett gått og lagt seg og må erstattes uansett. :D

 

Håper det er dette som skjer. 4-4-2 i "diamant" med Cesc mer tilbaketrukken grunnet van Persie som hengende spiss.

 

Om man skal gå over til en 4-4-2 formasjon, er vi nødt til å enten beholde Nasri eller få inn Mata, helst få begge. Tror ikke Arshavin er noe å bruke på kanten i 4-4-2

 

Den beste fotballen Arshavin har spilt i Arsenal er faktisk i 4-4-2, men slik som jeg ser det ville han vært en fantastisk erstatter for van Persie når han er ute halvparten av sesongen.

 

Intervju - Phillipe Auclair: Gervinho looks like a bargain for Arsenal

 

Gervinho blir forøvrig ikke presentert som Arsenal før på fredag ifølge folk som har litt info innad i klubben. Photoshooten og alt sånt er ferdig (forøvrig uvisst hvilket nummer han får ennå), men det var visstnok noe papirgreier som måtte sorteres ut først (vi er jo ikke Arsenal uten grunn).

Link to comment
Share on other sites

Si at det som i verste fall kan skje skjer; at Nasri og Fabregas drar og vi får inn Gervinho som eneste offensive forsterkning.

 

Da vil midtbane - angrep se ca. sånn ut:

 

Walcott - Wilshere - Song - Gervinho

 

Arsjavin

 

Robin Van Persie

 

Det er ikke det verste jeg har sett, selv om det langt ifra er ønskelig.

Link to comment
Share on other sites

JamieDalton82 Jamie Dalton

Canal+ report that Gervinho will sign his Arsenal contract on Monday.

 

JamieDalton82 Jamie Dalton

The arse is being dragged out of the Gervinho deal because Arsenal and Lille squabbled over how the bonus payments were structured 1/2

 

JamieDalton82 Jamie Dalton

And now there are complications and delays with the paperwork (registration and the like) 2/2

 

DarrenArsenal1 Darren

Looks like Gervinho may miss first game of the Asia tour, paperwork issues still via French end due to bonuses ...sigh ...will it never end

 

Haha herregud. Det finnes ikke en tregere klubb enn Arsenal når det gjelder forhandlinger.

Link to comment
Share on other sites

Haha herregud. Det finnes ikke en tregere klubb enn Arsenal når det gjelder forhandlinger.

 

Det virker som det er en oppfatning av at en har all verdens tid og er lammet inntil alle mulige variabler er kjente. Fabregas, Nasri, Denilson, Clichy og Bendtner. Det er 8. juli og en er avklart, fire gjenstår. Med dette tempoet kan vi forvente at en har full oversikt og er klar på morningen 1. september. Ja, det er tilsynelatende ufattelig mye vanskeligere for oss å fatte besluttninger og en eller annen gang få jobben gjort. Hvis Alvarez var et primert mål skulle mannen vert i boks for evigheter siden, og lenge før Inter kuppet hele greia. Gervinho er vel hakket nærmere får vi tro.

Link to comment
Share on other sites

Skal han bli med til Asia måtte han kanskje det.

Vet ikke omklubben har tradisjon på å presentere spillere i helgen.

 

Etter litt research så er Almunia den siste spilleren som ble presentert som en Arsenal spiller i en helg. Det var helt tilbake i 2004 så mest sannsynlig må vi belage oss på å vente noen dager til. Stalltips er neste fredag ettersom de fleste av våre store signeringer de siste årene har blitt presentert på en fredag! :)

Link to comment
Share on other sites

Etter litt research så er Almunia den siste spilleren som ble presentert som en Arsenal spiller i en helg. Det var helt tilbake i 2004 så mest sannsynlig må vi belage oss på å vente noen dager til. Stalltips er neste fredag ettersom de fleste av våre store signeringer de siste årene har blitt presentert på en fredag! :)

Interessent research.

Kanskje det kan bli en oppsamling. Et par tre presentasjoner. Men vi er i Asia, så vet ikke om Wenger får jobbet så mye med dette selv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...