Jump to content

Gervinho


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Er han så god altså? Sett mye av han?

 

Er vel heller at etter så lang tid og med utallige "Gervinho will be an Arsenal player within the next 48 hours" så ville det vært fullstendig på trynet om vi ikke fikk han.

 

Kan forøvrig legge til at Gervinho ble kåret til Årets spiller i Elfenbenskysten.

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Gervinho was named Ivory Coast footballer of the year last night, beating the likes of Didier Drogba, Yaya Touré and Cheick Tioté.

 

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Here's Gervinho with his award. He got 25 out of 25 votes from journalists and over 7000 of the 12,000 fan votes - http://twitpic.com/5imrgd

Link to comment
Share on other sites

For å være ærlig ville jeg vært veldig skuffet hvis Gervinho ikke ender opp i Arsenal. I Lille har han vært bedre enn alle våre andre kantspillere og hvis han klarer å produsere det samme (eller bygge på det) for Arsenal så har vi en veldig god spiller i ivorianeren.

Link to comment
Share on other sites

Denne overgangssagaen begynner å ligne veldig på omstendighetene vi så da vi signerte Nasri og Arshavin. Vi må være den klubben i europa som bruker lengst tid på å sluttføre overganger. Mitt tips til alle dere som sitter og trykker på F5 på newsnow og leter etter innsideinformasjon på bloggsider: finn på noe annet. For dette blir man helt sprø av.

 

Faktisk har klubbens opptreden på overgangsmarkedet mange likhetstrekk med angrepsfotballen vi serverte hjemme på emirates denne sesongen. Vi er dyktige til å holde på initiativet i kampen/ forhandlingene, men når man kommer til å legge inn bud/ avslutte angrepet, så blir det alt for forutsigbart og for lite besluttsomt, og det ender med at man må ty til desperasjon mot slutten av oppgjøret/overgangsvinduet. Da er sjansen stor for at man må ta til takke med et poeng/ Sqillaci....

 

 

Made my day :D

Link to comment
Share on other sites

Morgendagens bakside av The Sun.

 

334630817.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1309473310&Signature=qyaO4WTneu%2F9ZxWNqGxvQNic%2Blo%3D

 

http://twitpic.com/5j8ash

:D Det første jeg tenkte når jeg leste overskriften var at han hadde gått til en tysk klubb eller noe lignende :P. Håper for all del denne overgangssagaen endelig tar slutt imorgen, og at vi får en bekreftelse på Arsenal.com. Det vil være en god start på åpningen av overgangsvinduet, og la oss for guds skyld det ikke blir med den ene gode signeringen!

Link to comment
Share on other sites

Morgendagens bakside av The Sun.

 

334630817.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1309473310&Signature=qyaO4WTneu%2F9ZxWNqGxvQNic%2Blo%3D

 

http://twitpic.com/5j8ash

Lurer på hvem som ble behandlet av onlinedoktoren! :o

Som jeg tidligere har forespeilet var han på ferie ja, slik som en god del fotballspillere er nå, de begynner å komme hjem fra ferien i starten av Juli(Idag og da kan de ta seg tid til å gjøre papirarbeidet som trengs."

Link to comment
Share on other sites

Eneste som mangler nå er vel at han kommer tilbake fra ferie, får gjennomført den medisinske testen og skrevet under.

 

Ifølge flere kilder så er det noen som har hatt eller skal ha en medisink test i dag. Hvis ikke Gervinho, hvem da?!..

Link to comment
Share on other sites

Da vil jeg gjerne ha kildene :)

Tror nemlig ikke Gervinho er tilbake fra ferie enda

 

Først var det vel snakk om Samba, etter det så var det snakk om en medisinsk test denne uken, og flere mente det var Gervinho. Hvis han ikke er tilgjengelig for en medisinsk test før neste uke, så er det mulig det var en annen. Eller mer realistisk sett, ingen.

"Kilder" finner du evt på newsnow eller på arsenal-mania, var der jeg leste det isåfall.

 

Vi får lure oss videre for å gjøre denne sommeren litt mer underholdene enn den fort kan bli..

Link to comment
Share on other sites

Det hele startet med at en "insider" fortalte en blogger at det visstnok skulle gjennomføres en medical på Colney og etter dette spredte dette seg over hele twitter og videre til forskjellige medier.

 

Det har ikke vært en bekreftelse på en medical i det hele tatt, men ryktene surrer fortsatt om at det skal ha vært en spiller på medical.

 

Det kan ha vært Alex Oxlade-Chamberlain, Christopher Samba, Gary Cahill, Jose Enrique osv. for alt vi vet eller så kan det rett og slett ha vært oppspinn.

 

 

En ting er hvertfall sikkert. Arsenal holder kortene VELDIG tett til brystet denne sommeren og før det faktisk kan vises til ordentlige kilder så burde man ta alle rykter med en klype salt.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge flere kilder så er det noen som har hatt eller skal ha en medisink test i dag. Hvis ikke Gervinho, hvem da?!..

Forundrer meg at ikke noen er på Conley og ser med egne øyne hvem som er der, på medical.

Når det er så mye spekulasjoner over alt, ville det jo satt mye påplass om man var litt mer paparazzisk.

Link to comment
Share on other sites

Flere som melder at Gervinho landet i London i går og gjennonmfører en medical i dag.

 

Da gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar før klubben blir enige om addons o.l..

 

Hvis han landet i London i går, så vil vel en avtale være klar i slutten av...August :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...