Jump to content

Gervinho


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 24 2011, 08:01 PM) 225410[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Du har jo faktisk sagt du ville ha spillere som har fart, teknikk og tørr å utfordre. Gervinho er en slik spiller og han er langt ifra halvveis god. Han er faktisk... GOD ;)

 

Han var svært elendig i VM, og har ikke imponert i kamper hvor han har spilt mot kvalitetlag...

 

Mange goe stjerner var elendige i Vm Van Persie var en som var så dårlig at han fikk spille så mye var merkelig... Skorte bare et mål til å være spiss på et lag som kom til finalen...

 

Men han blomstra i Arsenal i gjen, Gervinho har vært syk go for LIlle i år skort mange mange mål en klasse spiss uten tvil ;) 1 år i gjen av kontakten hans å prisen da går ned

Link to comment
Share on other sites

Gervinho har virkelig tatt syvmils skritt siden overgangen til Lille. Håper virkelig han ender opp hos oss enten det blir sammen med Hazard eller ikke. Forhåpentligvis innen en sesong eller to så er også garden of "Eden" på plass hos Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

@MarcoSilva11 Marco Silva

'I think' on Monday Arsenal fans will find out their first new signing.. If not Monday then by the 'end of next week'..

 

@MarcoSilva11 Marco Silva

The player is Gervinho..

 

Får håpe dette stemmer og at Samba følger like etter.

Link to comment
Share on other sites

Gervinho ser ut til å drøye ut, men ser også ut til å komme til oss. Til dere som klager, dere ønsker dere en rask, innleggssterk ordentlig kantspiller, men dere ønsker jo bare Hazard, Dzsudszak o.l, ikke alt som er til salgs, Gervinho er slett ikke overrated i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Gervinho ser ut til å drøye ut, men ser også ut til å komme til oss. Til dere som klager, dere ønsker dere en rask, innleggssterk ordentlig kantspiller, men dere ønsker jo bare Hazard, Dzsudszak o.l, ikke alt som er til salgs, Gervinho er slett ikke overrated i mine øyne.

 

Så da regner jeg med du har fulgt Gervinho over en lengre periode? Og ikke bare basert deg på et par youtube filmer? Av det jeg har sett av Gervinho (VM og Afrikamesterskapet) så er jeg ikke imponert.

Link to comment
Share on other sites

Han skulle vel egentlig være klar for oss i går.....Men er ut til at vi må vente på en avgjørelse.

Dette var bare noe en 'Marcosilva' har påstått på Twitter den siste uka. Han slettet forresten brukeren sin i går, da Gervinho-overgangen ikke ble offentliggjort. For alt vi vet, kan denne spilleren være langt unna å komme til Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...