Jump to content

Gervinho


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

 

http://www.arsenalinsider.com/arsenal-news/2572-arsenal-sign-gervinho-on-four-year-deal

 

Dette kommer altså fra @DarrenArsenal1 på twitter, men han er ifølge folkene en pålitelig kilde. Tror Gervinho ender opp i Arsenal. Har hatt det på følelsen helt etter at vi kastet oss inn i kampen om han.

Link to comment
Share on other sites

Twitter har jammen krydret opp silly-season. Hadde vært godt for kropp og sjel om vi klarte å signere Gervinho og Samba før 1.juli. Da kan man endelig få litt ro, samt starte nedtellingen til en ny sesong.

Skriver under på denne! Gjerne en spiss og evt. en midtbane, pluss litt opprydning (les: Almunia, Squillaci, Bendtner hvis han på død og liv vil gå og Denilson. I tillegg kanskje Mozart (dessverre)). Da er vi mer en godt nok rustet for neste sesong! Men bare de to nevnte burde også hjelpe kraftig

Link to comment
Share on other sites

Irriterende at Arsenal skal bruke så lang tid på overgangene - hver eneste gang. Til slutt kommer det vel noen andre og snapper de opp. Enkelte ganger kan det være nødvendig å betale litt mer enn man kanskje ønsker for å få spillerne man ønsker seg. Suksess gir jo penger tilbake.. Ser likevel lyst ut med tanke på Gervinho, men tror det ikke før jeg ser det på arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

"So it remains to be seen how he would adapt to playing in a different system, like a 4-4-2, as he’s unlikely to find a team that sticks as rigidly to 4-3-3 as Lille did."

Unlikely? Han klarer jo det på første forsøk :)

Link to comment
Share on other sites

"So it remains to be seen how he would adapt to playing in a different system, like a 4-4-2, as he’s unlikely to find a team that sticks as rigidly to 4-3-3 as Lille did."

Unlikely? Han klarer jo det på første forsøk :)

 

Haha det samme tenkte jeg når jeg leste artikkelen. Tror det var få managere som var så bastante på å spille 4-3-3 (4-2-3-1) som oss forrige sesong :P

Link to comment
Share on other sites

Twitter har jammen krydret opp silly-season. Hadde vært godt for kropp og sjel om vi klarte å signere Gervinho og Samba før 1.juli. Da kan man endelig få litt ro, samt starte nedtellingen til en ny sesong.

 

Ja da har vi handlet 2 spillere som skal spille Afrikamesterskapet, ta med Frimpong, Eboue og Song så har vi 5 spillere i mesteskapet.. Synd vi ikke får en pris for det

Link to comment
Share on other sites

Ja da har vi handlet 2 spillere som skal spille Afrikamesterskapet, ta med Frimpong, Eboue og Song så har vi 5 spillere i mesteskapet.. Synd vi ikke får en pris for det

 

For sikkert 4-5 gang i denne tråden.. Samba skal IKKE spille ACN i januar og vi har ei heller handlet noen av disse spillerene ennå uansett. Gervinho virker å være temmelig nær, men Samba er nok hakket lengre unna.

 

Forøvrig skal ei heller Frimpong til ACN og kanskje heller ikke Song etter han havnet i trøbbel med Eto'o.

Link to comment
Share on other sites

For sikkert 4-5 gang i denne tråden.. Samba skal IKKE spille ACN i januar og vi har ei heller handlet noen av disse spillerene ennå uansett. Gervinho virker å være temmelig nær, men Samba er nok hakket lengre unna.

 

Forøvrig skal ei heller Frimpong til ACN og kanskje heller ikke Song etter han havnet i trøbbel med Eto'o.

 

Stort pluss hvis ikke Samba skal spille ACN, det har jeg trodd hele tiden.. Fortrekker Cahill foran han personlig, men blir langt ifra skuffet om Samba kommer.. Jeg tror nok Song kommer til å spille.. Og hvis Frimpong bestemmer seg for Gana så er det ikke usannsynlig at han blir tatt ut i troppen.

 

Det sagt tror jeg Gervinho styrker oss betraktelig.. Virker direkte i spillestilen sin, scorer mål, sterk, hurtig, ok en mot en.. Blir en god signering tror jeg.. Prisen vi får han for er lite å si på også, hadde han ikke vært inne i siste året på kontrakten ville de nok forlanget en god del mer.

Link to comment
Share on other sites

+1 Oscar! Så enke.lt kan det oppsummeres, veien inn som midtbanespiller på Ghana er vanskeligere enn veien inn til Englands a-lag akkurat nå. Mens Norges beste forsøk på en midtbanespiller desverre er Gamst som ikke helt duger i Norgelaget..

Link to comment
Share on other sites

Annan er da ikke en klasse spiller, han driver med så mye usportslige ting også ikke rart mange i Norge misslikte han sterkt også mange spillere.

 

Ser han ofte satt på benken på klubblaget sitt i Tyskland, han spilte lite kamper og det beviser jo at han ikke er en klasse spiller.

 

Han hadde ikke klart å danke ut Denilson en gang i Arsenal, letter sakt Wenger hadde ikke giddi å hatt en slik møkka spiller i Arsenal ;)

Link to comment
Share on other sites

Lille vil ikke selge han til PSG...

 

Ser ut som Arsenal nå vinner kampen om han og en avgjørelse bli gjort i slutten av uka.

 

Ser ut som LIlle har best seg å selge han til Arsenal og er alt inne i forhandlinger.

 

Mener jeg leste et sted at Gervinho alt er enige om betingelsene i en kontrakt med Arsenal. ;)

 

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6995011,00.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...