Jump to content

Gervinho


Stefanb

Recommended Posts

Hvor lang tid skal det før denne signeringen blir offisiell forøvrig? Har vel vært klar i snart en måned at Gervinho ender opp i Arsenal, men fortsatt har ikke klubben fått rotet seg til å få sortert ut "formalitetene". Dermed har Gervinho gått glipp av uvurderlig tid med nye lagkamerater og treningsmetoder..

 

Er virkelig oppriktig oppgitt over at klubben ikke tar dette aspektet med i beregningene sine når det gjelder spillerkjøp.. <_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Hvor lang tid skal det før denne signeringen blir offisiell forøvrig? Har vel vært klar i snart en måned at Gervinho ender opp i Arsenal, men fortsatt har ikke klubben fått rotet seg til å få sortert ut "formalitetene". Dermed har Gervinho gått glipp av uvurderlig tid med nye lagkamerater og treningsmetoder..

 

Er virkelig oppriktig oppgitt over at klubben ikke tar dette aspektet med i beregningene sine når det gjelder spillerkjøp.. <_<

http://www.arsenal.com/news/news-archive/gervinho-completes-his-move-to-arsenal

:)

Link to comment
Share on other sites

Omsider :) Så da er status to ut og to inn. Det var ikke akkurat slik jeg hadde håpet ståa skulle være 3 og en halv uke før serien sparkes igang...

 

Skal ikke svartmale alt her, det er fortsatt tid igjen, jeg har bare veeldig lite trua. Venstrebackvurderingen til AW var en stor nedtur. Det KAN bli suksess, men det er altfor risikabelt.

 

Men, for å komme tilbake til topic og være litt mindre negativ, Gervinho synes å være et godt kjøp og ivorianeren kan fort bli an instant hit tror jeg!

Link to comment
Share on other sites

Ser positivt på Gervinho signeringen og håper han blir en suksess i Arsenal. Når vi samtidig ser hva unge spillere som Ryo og Frimpong, så er jeg mindre panisk mtp kantspillere og dekning til Song.

 

Velkommen skal du være Gervinho.

Link to comment
Share on other sites

Noen på Twitter som forsøker å få følgende sang til Gervinho (klippet og limt fra @yankeegunner) til melodien av Thats amore går jeg ut ifra

 

With his footwork so fine & receding hair line thats gervinho

Leaves defenders 4 dead, staring @ his fore-head thats gervinho

 

må si jeg dro en :lol: da jeg så den første gang

Link to comment
Share on other sites

Noen på Twitter som forsøker å få følgende sang til Gervinho (klippet og limt fra @yankeegunner) til melodien av Thats amore går jeg ut ifra

 

With his footwork so fine & receding hair line thats gervinho

Leaves defenders 4 dead, staring @ his fore-head thats gervinho

 

må si jeg dro en :lol: da jeg så den første gang

 

Haha, fornøyelig tekst!

 

Ah, det må være den melodien jeg har i hodet, men klarer ikke å plassere den! Irriterende! :P

Link to comment
Share on other sites

Reiser over til Emirates cup i morgen og vurderer Gervinho på en av de nye draktene, men det virker ikke som at han har fått bekreftet noe nummer for kommende sesong. Møt Køln spilte han vel med nr. 22 etter hva jeg kan huske, men verken ved presentasjonen eller på arsenal.com står han oppført med noe nummer. Noen som vet om det er 22 (eller et annet konkret nummer) som han vil bruke?

Link to comment
Share on other sites

Reiser over til Emirates cup i morgen og vurderer Gervinho på en av de nye draktene, men det virker ikke som at han har fått bekreftet noe nummer for kommende sesong. Møt Køln spilte han vel med nr. 22 etter hva jeg kan huske, men verken ved presentasjonen eller på arsenal.com står han oppført med noe nummer. Noen som vet om det er 22 (eller et annet konkret nummer) som han vil bruke?

 

Hittil har han ikke blitt gitt noe nummer, men favorittnummeret til Gervinho er 27 og med Eboué på vei ut dørene så kan det være grunnen til at dette ikke har blitt bekreftet ennå.

Link to comment
Share on other sites

Reiser over til Emirates cup i morgen og vurderer Gervinho på en av de nye draktene, men det virker ikke som at han har fått bekreftet noe nummer for kommende sesong. Møt Køln spilte han vel med nr. 22 etter hva jeg kan huske, men verken ved presentasjonen eller på arsenal.com står han oppført med noe nummer. Noen som vet om det er 22 (eller et annet konkret nummer) som han vil bruke?

 

Ifølge wikipeida har han fått 22, er vel også det han har hatt de siste kampene?

Link to comment
Share on other sites

Det å gamble på et nummer på en drakt, blir det samme som å bestille en cheeseburger uten ost.

Så jeg vil råde deg å heller vente til alt er bekfreftet, det koster ikke så veldig mye mer når du bestiller fra Norge. ;)

Tror nok jeg heller velger en annen spiller, og får vente med Gervinho til neste år. Skal har RVP på den ene. På den andre har jeg også vurdert Gibbs, men han kan vel fort få et lavere nummer. Kanskje jeg prøver Vela...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uberskryt til Gervinho her: http://www.sabotagetimes.com/football-sport/arsenals-gervinho-can-become-as-good-as-messi/?

 

Tror dette er en smule overdrevet, men at han virker som en "explosive" spiller har vi vel fått noe glimt av.. Og at han er god i 1 mot 1 er meget positivt med tanke på pakerte busser og div

 

“I was much better than him in my time,” Gervinho’s father, Yao Kouadio Emmanuel, told the Ivorian media. “When I see him dribble and score goals, I say to myself, ‘There’s someone who wants to play like me.’ He wants – at all costs – to emulate me, but he won’t be able to.” While trying to live up to his father’s achievements, Gervinho may soon find he has competition from his kid brother, whose first steps in football have matched his elder sibling’s at a Guillou academy. “They say that he’ll be better than Gervais,” claimed ‘Dad.’ “But, honestly, I haven’t seen him play yet.” Wenger probably has, though.

 

Faren hørtes ut som en ordentlig kødd..

Link to comment
Share on other sites

Spiller med ganske stor fart også, så endelig en som kan true bakrom, noe bare Walcott var i stand til i fjor, og han var skadet halve sesongen. I sommer har vi fått inn Gervinho, Chamberlain og Miyaichi som alle kan true motstanderens bakrom med stor fart.

Ser ut som Wenger planlegger noe med alle sisse raske spillerne.

Med god teknikk i tillegg er dette et godt våpen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...