Jump to content

Om Pat Rice drar, hvem vil du ha som assisten?


Arsenalboy93

Recommended Posts

Mertesacker så litt ukomfortabel ut bak der, Rice er en legende i klubben, mange klubbkamper for så å fortsette i klubben i over 20 år etter endt karriere, har vel aldri tapt en kamp når han har hatt ansvaret for laget heller(?)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Persie_Official

Thanks Pat Rice 44 years as a Gunner! Amazing! #EndOfSeasonFamilyParty http://t.co/03PK83pu

 

JackWilshere

Mr Pat Rice.....44 years at the Arsenal....Take a bow! Thanks for everything you have done for me! http://t.co/0p7hYoBx

 

w4kcl.jpg

 

Almunia er linselus baki der!

 

Kommer nok til å savne Pat Rice på linja. Blir nok ikke helt det samme. En ekte klubblegende, en av de aller største! Takk for alt!

Link to comment
Share on other sites

Forventer at Pat Rice får en statue utenfor Emirates etter hvert. Her snakker vi virkelig klubblegende

 

Tenkte det samme.

 

blir fryktelig mange statuer etterhvert da........

 

Dette også. Det er litt mye med fullskalastatuer av alle og enhver, men Pat Rice er vel verdt en byste, som et minimum.

Link to comment
Share on other sites

Jeg unner Pat Rice å nyte sitt otium i Spania og ser flere personer knyttet til klubben skriver små avskjedshilsner til ham. Jeg fattet interesse for et par av dem.

 

Det har blitt skrevet så mye her på forumet at Arsenal ikke trener på forsvar osv og mange har lenge ivret for å få inn Keown, eller Bould for å få skikk på forsvarspillet. Hvis det er stemmer så syns det er rart Vermaelen sier følgende:

 

Pat, I am sorry to hear you are leaving. I am really happy I met you at this Club, I learnt a lot from you, especially with you being a defender who played for Arsenal as well. I learnt a lot of defensive skills from you, and I know that was really important. I'm very happy you were here as the assistant manager, and I wish you well for the future.

Andre ganger blir han nærmest framstilt som en fjott, en som ikke sier i fra når ting ikke går som ønsket. Rosickys kommentar tyder på noe annet:

 

Hi Pat, I am very sad to see you go. Every morning I will miss that 10 minutes before training starts when you come into the dressing room and shout at us! I enjoyed working with you for all the time I have been here and the whole team will miss you. Thank you, and all the best.

 

Lykke til videre Pat Rice!

Link to comment
Share on other sites

Jeg unner Pat Rice å nyte sitt otium i Spania og ser flere personer knyttet til klubben skriver små avskjedshilsner til ham. Jeg fattet interesse for et par av dem.

 

Det har blitt skrevet så mye her på forumet at Arsenal ikke trener på forsvar osv og mange har lenge ivret for å få inn Keown, eller Bould for å få skikk på forsvarspillet. Hvis det er stemmer så syns det er rart Vermaelen sier følgende:

 

Pat, I am sorry to hear you are leaving. I am really happy I met you at this Club, I learnt a lot from you, especially with you being a defender who played for Arsenal as well. I learnt a lot of defensive skills from you, and I know that was really important. I'm very happy you were here as the assistant manager, and I wish you well for the future.

Andre ganger blir han nærmest framstilt som en fjott, en som ikke sier i fra når ting ikke går som ønsket. Rosickys kommentar tyder på noe annet:

 

Hi Pat, I am very sad to see you go. Every morning I will miss that 10 minutes before training starts when you come into the dressing room and shout at us! I enjoyed working with you for all the time I have been here and the whole team will miss you. Thank you, and all the best.

 

Lykke til videre Pat Rice!

 

alle mennesker har vel sin arena og sin måte å agere på. Selv om Pat Rice utad har vært uhyre lojal mot Wenger, og kanskje i mange situasjoner virket litt "passiv" på banken, kan han jo for det vi vet ha vært et skikkelig "rivjern" på treningsfeltet eller i garderoben. De nevnte kommentarer kan jo tyde på noe slik. Men det er vel likevel litt pussig at han ikke har klart å bidra til å få mer skikk på det defensive spillet. Kanskje dette ikke er hans feil, men det er jo lov å undres.

Link to comment
Share on other sites

Utad skal man være lojal. Jeg har stusset fælt over at folk her på forumet vil at Wenger skal skjelle ut sine egne spillere etter kamp. Det har vært en evindelig sutring over kjedelige pressekonferanser etter kamp, hvor Wenger angivelig kommer med selvfølgeligheter.

 

Jeg registrerte at folk var så fornøyd med Neil Warnock når han kom med klar kritikk av sine egne spillere etter en dårlig kamp. Sånn burde visstnok Wenger ha oppført seg også! Vel, Warnock fikk sparken fra bunnlaget og nedrykkskandidat QPR.

 

Man må gjerne og bør kritisere egne spillere, men ikke offentlig. Lojal utad, konflikter og kritikk taes innad. Slik jeg tror Wenger gjør det og som Rice også tydeligvis har gjort det.

Link to comment
Share on other sites

Forventer at Pat Rice får en statue utenfor Emirates etter hvert. Her snakker vi virkelig klubblegende

En virkelig gigant som legger opp nå. Bunnsolid er vel det ordet jeg tenker på som beskriver Pat Rice godt.

Statue kunne absolutt vært på sin plass.

 

Da blir det spennende å se hva Steve Bould kan tilføre;-)

Link to comment
Share on other sites

En virkelig gigant som legger opp nå. Bunnsolid er vel det ordet jeg tenker på som beskriver Pat Rice godt.

Statue kunne absolutt vært på sin plass.

 

Da blir det spennende å se hva Steve Bould kan tilføre

 

Personlig vet jeg ikke om jeg har helt sansen for dette statue-hysteriet, men at Pat Rice er en gigant og en legende er det ingen tvil om. han har satt varige spor etter seg i denne klubben. Ikke mange som har 44 års fartstid i en og samme klubb. Han fortjener all den hyllesten han kan få.

 

jeg også er spent på Bould. Jeg har tro på ham. Kanskje han kan bidra til å få litt mer skikk på den defensive organiseringen? jeg mener at Bould hadde en mye større del av æren for at fab-four var så gode som de var, enn det mange har gitt uttrykk for. Adams var kanskje den største motivatoren og innpiskeren overfor lagkamratene, men Bould sto ikke noe tilbake for Adams i å organisere forsvaret. Husker jo Adams satt i fengsel for fyllekjøring store deler av den store 90-91 sesongen, men Bould styrte de bakre tropper på en fremragende måte i Adams fravær. Laget var heller enda vanskeligere å score på. Håper han kan overføre noe av dette på dagens lag...

Link to comment
Share on other sites

Vi kan ikke hundre statuer. De må man være litt gjerrige på.

Uten at jeg med det ikke mener at Pat Rice ikke skulle ha en statue.

 

Snart er det vel bare å løfte tråden over til nostalgi.

Og det er mye ære i å vær i den tråden.

Link to comment
Share on other sites

Vi kan ikke hundre statuer. De må man være litt gjerrige på.

Uten at jeg med det ikke mener at Pat Rice ikke skulle ha en statue.

 

Snart er det vel bare å løfte tråden over til nostalgi.

Og det er mye ære i å vær i den tråden.

Syns vi burde ha en tråd som heter "rødd" under nostalgi også jeg. Hvor vi plasserer spillere som Cole, Nasri, Adebayor osv...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...