Jump to content

2011.03.08 Barcelona B


Mr Chapman

Recommended Posts

For alle som vil glemme frustrasjonen over dagens dommer, kan skru på tv og se på Fjørtoft og Co i Viasat studio!

ja for de har stjerner i øynene de og...... barca er best barca er best....Arsenal suger... De er aldri objektive i det studioet prater bare rett fra hjertet, barca hjertet.. hater dem

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 457
  • Created
  • Last Reply

Pinlig av Barcelona fansen. Piper som grinerunger når Arsenal har ballen. I land som Tyrkia gjør de det med passion, her er det Old Trafford-lignende "supportere" som sutrer. På Ashburton Grove støtter de i hvert fall laget sitt. SHALL WE SING A SONG FOR YOU???; hørtes på slutten fra Gooners plassert oppe i "helvete" og som sikkert må vente et par timer for å komme seg ut igjen, slik som i fjor da de ble holdt igjen av politiet i evigheter. Med så høy kriminalrate i den homobyen (sakset: Barcelona is one of the most popular gay destinations in Europe) er det vel mest lurt at Arsenalsupporterne får komme seg ut så fort som mulig.

 

Og jeg har ikke sett en så forferdelig dommer-avgjørelse siden forrige Arsenalkamp... Vi var nære i dag, now LETS WIN THE DOUBLE!

Link to comment
Share on other sites

Facit etter 99 minutters enveiskjøring:

Ballbestittelse: 25/75 imot.

Pasningssuksess: 72/90 imot.

Null skudd på mål + null skudd utenfor mål = 1 mål.

 

Ja, dommeren er ikke dyktig/heldig med alt. Det var heller ikke Barcelona og for ikke å snakke om Arsenal. Synes ærlig talt ikke vi selv har bidratt med noe som meritterer at vi skulle gå videre. Det måtte i tilfelle skyldes tilfeldigheter og flaks, men det er ikke noe du får. Jeg tror på at det er noe du "gjør deg fortjent til".

 

MoM: Almunia.

Link to comment
Share on other sites

Ellers synes jeg vi har en feig innstilling.

 

 

Jeg er ikke enig i at innstillinga var feig. Vi var rett og slett ikke raske nok med ball og i tenkeren til å klare å gjøre det vi ville gjøre.

 

Vill krangel mellom Wenger og dommeren etter kampslutt visstnok.

 

vP kaller dommerne en vist. "I've got no ide what he is doing here"...

Link to comment
Share on other sites

Barcelona er klart best og fortjener nok seieren, men dommeren ødelegger kampen totalt. På stillingen 1-1 er vi videre og kampen lever. Når det røde kortet kommer, så sier det seg selv at dette ble knalltøft.

 

Skal bli jævlig spennende å se hva som skrives og hva som SKJER etter dommeren opptreden.

 

Noe skyld må vi selvsagt ta på egen kappe. Fabregas var fantatisk dårlig og det klønes til i eget forsvar med straffe i mot. Ellers synes jeg vi har en feig innstilling.

 

Hadde ikke forventet å gå videre, men det er surt når vi faktisk hadde en god mulighet.

Det er akkurat feigheten, eller at vi er redde som er det mest irriterende ikveld. Vi er jo Arsenal for guds skyld. Passningslag nummer 1. Er vel samme om det er Bolton eller Barca som står på andre siden. Vi skal da kunne slå enkle passninger for det. Vi trengte jo faktisk bare 1 mål. Og med det midtforsvaret de mønstret var ikke det noe umulighet

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes gutta gjør en brukbar innsats i kveld. Med en ok førstetouch ville Bendtner sendt oss videre i det åttiåttende minutt. Og det efter å ha spilt med 10 mann i nesten en hel omgang. Mer enn dette hadde ihvertfall ikke jeg forventet på forhånd.

 

Messi skulle hatt straffe i førsteomgang. Utvisningen av van Persie er en vits. Men sistnevnte er og blir en løs kanon. Det første gule han pådrar seg er rein og skjær dumskap. Han kunne fort blitt utvist der og da.

 

Ellers fortjener Almunia ros. Han legger bokstavelig talt hodet på blokka, og holder oss inne i kampen i det lengste. Som tredjekeeper er han et godt valg!

 

CL-exit a blessing in disguise? Det er lov å håpe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes gutta gjør en brukbar innsats i kveld. Med en ok førstetouch ville Bendtner sendt oss videre i det åttiåttende minutt. Og det efter å ha spilt med 10 mann i nesten en hel omgang. Mer enn dette hadde ihvertfall ikke jeg forventet på forhånd.

 

Messi skulle hatt straffe i førsteomgang. Utvisningen av van Persie er en vits. Men sistnevnte er og blir en løs kanon. Det første gule han pådrar seg er rein og skjær dumskap. Han kunne fort blitt utvist der og da.

 

Ellers fortjener Almunia ros. Han legger bokstavelig talt hodet på blokka, og holder oss inne i kampen i det lengste. Som tredjekeeper er han et godt valg!

 

CL-exit a blessing in disguise? Det er lov å håpe.

 

Bendtner skulle bare breisidet den i høyrehjørne på første, for Valdes er utrusende og kan neppe annet en å få til en parade redning måten han kom ut på, lett sagt han hadde ikke greid å slengt seg til en av sidene og ville derfor hatt mye mindre rekkevidde.

Link to comment
Share on other sites

Facit etter 99 minutters enveiskjøring:

Ballbestittelse: 25/75 imot.

Pasningssuksess: 72/90 imot.

Null skudd på mål + null skudd utenfor mål = 1 mål.

 

Ja, dommeren er ikke dyktig/heldig med alt. Det var heller ikke Barcelona og for ikke å snakke om Arsenal. Synes ærlig talt ikke vi selv har bidratt med noe som meritterer at vi skulle gå videre. Det måtte i tilfelle skyldes tilfeldigheter og flaks, men det er ikke noe du får. Jeg tror på at det er noe du "gjør deg fortjent til".

 

MoM: Almunia.

 

Det er hele poenget vårt her: Vi fikk jo faen ikke muligheten til å gjøre oss fortjent til å gå videre! Etter 56 minutter ble vi fratatt den muligheten! Det er DET vi er si inn i helvete frustrerete for!!! :angry:

Link to comment
Share on other sites

Bendtner skulle bare breisidet den i høyrehjørne på første, for Valdes er utrusende og kan neppe annet en å få til en parade redning måten han kom ut på, lett sagt han hadde ikke greid å slengt seg til en av sidene og ville derfor hatt mye mindre rekkevidde.

 

... eller det, ja. Uansett: Setter han den så sitter vi fort og prater om en perfekt taktisk gjennomført match. Små marginer. Og mål preger fans, som noen sier.

Link to comment
Share on other sites

CL-exit a blessing in disguise? Det er lov å håpe.

 

Ja kanskje det skal komme noe godt ut av dette? Nå får vi nesten håpe at Man U sliter seg videre i CL. Arsenal på sin side har spilt mer enn nok kamper i det siste, og trenger klart en litt roligere periode.

 

Spørsmålet er hvordan Arsenal takler dette. Må jo være kjipt å ryke på hue og ræva ut av cupene på løpende bånd.

Link to comment
Share on other sites

Er det nå man skal være stolt?? Jeg er ikke det, ihvertfall ikke av prestasjonene. Greit nok dommeren er vel 70-30 i favør barca, men det virket ikke som vi hadde troen på det. Tror sjeldent barca møter ett lag som viser slik respekt for de. De får lov og stå og trille ball på 3-4 meters avstand hele kampen. Ett selvmåll gir oss håp. En håpløs dommer tar det ifra oss. Og Bendtner, hvorfor ikke bare tuppe til ballen på første der???

 

Jeg regnet slaget som tapt når Almunia kom inn, vi tapte jo, men i hvertfall ikke pga han. Jeg har mislikt han sterkt i lengre tid, men du verden for en kamp han spilte. Prikkfri. Ene og alene han som gjorde så vi hadde en mulighet på slutten. Men når laget virker å ha gitt opp så spiller det forsåvidt liten rolle.

 

Er med en veldig bismak jeg sitter igjen. Og Cesc, det så jo nesten ut som han smilte når straffen gikk inn. Dette må vel være hans desidert dårligste kamp for oss noen gang. Og jeg tror nok det er de siste mnd han spiller for oss. Og ved nærmere ettertanke tror jeg vi skal klare oss helt fint uten han.

Han har ikke vært sitt vante jeg denne sesongen og slik sett hadde det kanskje vært bedre å latt han gå ifjor sommer.

 

Mye som forandres på tre uker fotball, fra og være i i lykkerus over Arsahvin på emirates til og tape mot birmingham, ryke på hodet og ræva ut av CL, sannsynligvis på tur ut av FA cupen, da sitter vi igjen med det som selvsagt er det viktigste, nemelig premier leauge. Men av tideligere erfaringer så føkker vi det vel til der også.

 

Wenger kommer nok til å rette kraftig skyts mot dommerene idag, og det med rette, men sitter med en følelse av at det ikke hadde gått uansett idag. Vi gir de all den plass og tid de trenger, og når det butter for de så driver vi og gjør katastrofale feil.

 

Egentlig veldig fattet, vi fikk en herlig kamp mot de på Emirates, selv om de var det bedre laget der også.

 

Til slutt vil jeg bare si at jeg håper denne glorifiseringen av barca snart er slutt. Jeg synes ikke det er så outstanding med 400 passninger når 350 av de er 3 meters pasninger på egen banehalvdel, de filmer, syter, har noen ekstremt ufyselige spillere i alves, busquets, valdes, pedro etcetc. Som det ene banneret sa, catalonia er ikke spania. Nei, det er noe helt annet. Det er ett sted hvor man kan drive buisness med milliardgjeld, ett sted man må ta opp lån for og betale lønn, ett sted hvor man tapper opp spillere til klubber de skylder penger for spillere som ikke lenger er i klubben. Hvor man lærer og filme og drive med kynisk spill. Skal gi de kred for Messi, men han henta de jo som 12 åring fra Argentina, så han er jo ikke der ifra. Og greit nok, de har noen fete gjennomspill og løp. Men det er jo den samme regla hele tiden, tvers, tvers,tvers, tilbake, så en stikker....

 

Jeg ønsker virkelig at det skal bli slutt på den såkalte sammenligningen med Arsenal og barca. Vi er ett mye mer direkte lag med fart og angrepsvillighet. Barca vil bare trille ball. Trenger ikke være så godt trent for å løpe noen få hunder meter i hver kamp og såvidt touch ballen når den skal videre.

 

Bare så synd vi ikke greier og ha nok tro på egne ferdigheter at vi skal gi de kampene når vi møtes. Men vi møter de vel neste sesong igjen, så håper vi har lært litt til da, og Cesc kommer til å se at det å bytte klubb ikke var så lurt.

 

Jeg vet ikke helt med fotballen lenger, men er vel en gang en gunner alltid en gunner...

 

Fuck barca, og heia milan!

Link to comment
Share on other sites

Livsfarlig av Koscielny som sparker vekk ballen når vi(?) scorer 1-1 målet. Han har jo gult kort, kva i all verden er det han tenkjer på!!

 

Vi gjør en taktisk god 1. omgang som er 2 minutt unna å lykkes. Med 0-0 til pause og uten ein latterlig utvisning kunne kampbiletet sett noko anleis ut. Kva med kvelertaket Abidal tok på van Persie, ikkje eingang gult?! Det er jo det som hisser opp van Persie som minuttet etter springer ned Alves samtidig som det er noen armer som veiver i brysthøgde som selvfølgeleg i rein Busquets-stil (mot Inter i fjor) legger seg paddeflat og tar seg til andletet!

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig å ryke ut, men også helt og holdent fortjent. Barcelona var briljante idag, og jeg syns det er OK å ryke ut mot et lag som er så til de grader mye bedre enn oss. Iallfall idag. Jeg syns Clichy er svak, samt at Fabregas ikke får til noen verdens ting. Wilshere er, dessverre for oss, også lite imponerende idag. Sikkert sliten, og blir ikke mindre sliten av å løpe i mellom i 90 minutter. Bendtner var close. Rødt kort til RvP er skandale. PL og FA-cup nå. Basta

Link to comment
Share on other sites

Stolt av Almunia! Willshere, Djourou og til en grad får Nasri godkjent.

 

Et par tanker:

 

- Hvor mange mål har Koscielny kostet oss nå?

 

- Clichy spiller en av sine dårligste kamper på lenge. hasardiøs forsvars spill, og gir barca så masse rom på høyre siden at han kunne åpnet hotell der.

 

- Diaby har ingenting å tilby dette arsenal laget.

 

- Stor mangel på ledertyper, men dette vet vi jo.

 

- Bendtner er så langt unna å være noen form for førstevalg i en topp klubb som arsenal. Tiden vil vise om han noen gang vil bli det, men jeg har mine tvil..

 

- Dommeren tar en avgjørelse i Van Persie situasjonen, som tyder på en person som har en agenda for at barca skal vinne.

 

- Fabregas virket helt uinteressert, og er skyld i at første målet ble til. Skadet? Ja, muligens, hvis det er tilfelle så er det nok en dårlig vurdering fra Wenger.

 

- Sagna virker veldig preget av kampens alvor, og har ingen spesiell god dag på jobben.

 

- Jack Willshere er fremtiden, og er spilleren vi bør bygge laget rundt. Om Wenger gjør eller klarer det, blir en helt annen diskusjon.

 

- Håper virkelig at Szczesny ikke har pådratt seg en skade som setter han ute av spill over lengre tid.

 

- Rosicky jobber hardt og viser en fin innsats(slik han pleier) men heller får ikke satt sitt preg på kampen.

 

- Latterlig å se statestikken etter kampen! Man skulle tro at et så talentfull lag som arsenal under selveste Arsene Wenger skulle i det minste få til 1 avslutning mot et lag som mangler begge midtstopperne sine?!

 

- Det mo jo også sies at barca er et helt utrolig fotball lag, også får vi håpe at arsenal kan komme på samme nivå i fremtiden.

 

Når det er sagt, så får vi legge denne kampen bak oss, og håpe at denne exiten fra CL vil belønne oss i ligaen, og kanskje FA cupen.. Men det kan bli vanskelig det med skader og dommere som er bastant på å straffe arsenal ved en og hver anledning.

Link to comment
Share on other sites

Defensivt fungerte det tidvis ganske godt idag, saa det er jo noe aa ta med seg. Ellers syns jeg det blir for feigt av oss aa si at vi hadde gaatt videre hvis ikke RvP hadde blitt utvist. Haaploes doemming uten tvil, men vi hadde ikke ett skudd paa maal hverken foer eller etter. Er mer skuffet over Fabregas enn dommeren idag. Kampbildet hadde riktignok vaert et helt annet i 2. omgang uten utvisningen, men Arsenal hadde hele tiden lite aa stille opp med. Trist. Er bare aa gratulere de spanske jaevlene med seieren og avansemant.

Link to comment
Share on other sites

Det mest irriterrende med dette, i tillegg til utvisningen er hvor fortjent det er, og hvor usympatiske Barcaspillerne fremstår både på og av banen. Villa filmer og bruker vel så lang tid som rvp gjorde på skuddet i en situasjon når Arsenal trenger mål, Alves er stygg hele kampen gjennom og frustrerer tydelig venstresiden vår(Er han viktigst fordi han spiller bra eller gjør spillerne våre mentalt ustabile?) Adriano på backen er en spiller som enten har dagen eller er elendig, idag rævkjørte han høyrekanten vår. I midten, der alle målene kom fra til slutt(ironisk nok) er jeg egentlig ganske fornøyd, Koscielny strålende i 1. omgang, DJourou god.

Vi har potensiale og guttene våre er ikke så smakløse som Barcelona. Om vi bare får inn en ledertype så er det her et mesterlag

 

"SwissRamble

Busacca is not universally respected in Switzerland. He was suspended for a few games a couple of years ago for giving the crowd the finger."

Skulle gjerne gitt Busacca fingeren idag.

Link to comment
Share on other sites

Barca går fortjent videre. Men nok en gang kommer dommeren i fokus. Latterlig avgjørelse å gi Persie sitt 2. gule. Og hvorfor får RvP gult for å opp i ansiktet til Alves når verken Abidal eller Sergio får gult for ta henholdsvis kvelertak på, og dytte til han i ansiktet??

 

Ja, Messi kunne, og burde hatt straffe i første, men likevel så har vi sett flere sånne ikke bli gitt tidligere.

Og selv om vi var heldige med den avgjørelsen, synes jeg det begynner å bli latterlig mange kamper nå hvor dommerene dømmer til fordel for motstanderlaget...

 

Gutta skal ha for at de jobber godt, og selv om vi blir utspilt av et bedre lag så hadde vi en enormt stor sjanse på slutten som Mascherano på mesterlig vis klarte å forhindre...

 

Almunia står nok en gang bra, og Szczesny sin skade er nok ikke mer enn en forstuvning, så han er kanskje ute maks en uke...

Link to comment
Share on other sites

Oi oi oi. HVor skal jeg begynne? Dommeren gjør en av tidenes svakeste vurderinger, og viser at han er en arrogant drittsekk, med lav forståelse for spillet. Jeg kan ikke si at jeg er skuffet etter tapet mot et av verdens beste lag, men jeg er svært skuffet over det dårlige forsøket Arsenal leverer.

 

Almunia gjør en særdeles god kamp! Det gjør derimot ikke Clichy. Den gutten holder ikke mål mot gode motstandere. Blir fraløpt og rundlurt av alle. Gang på gang. Tror faktisk pølseselgeren på tribunen finter han på rompa en gang også. Sagna er en svært god forsvarende back, men har muligens en av pls svakeste innlegg. Jeg er stor fan av Rosicky, men i dag er han svært svak, og burde vært byttet ut til pause. Det kunne også Diaby vært. I dag også. Viser at han ikke evner å forstå det taktiske med spillet. Ruser nesten like ofte som Clichy, og viser nok en kveld frem sine tåpelige driblingsforsøk. Fabregas burde aldri spilt denne kampen. Han er Barcelonas hjelpesmann på 1-0 scoringen, og presterer til karakter 2, resten av tiden han spilte. Van Persie er dum, å pådrar seg et kort som er så meningsløst at man skulle tro han var 19. Det andre gule, ville jeg gjerne kuttet opp dommeren med... Bendtner har ikke ferdigheter som er gode nok for dette selskapet. Alene med keeper, klarer han med en betongtouch, å ikke kontrollere ballen, slik at stopperen får en enkel jobb med å ta fra han ballen. Han er rett og slett ikke målfarli. 3 mål mo LO, gjør han ikke til en god spiss.

 

Om jeg nå summerer, kommer jeg fram til at Wenger gjør utrolig mange tåpelige valg. Ser ikke ut til å ville gjøre noe. Og gjør så det nødvendige. Men så alt for sent. I dag manglet viljen til å jobbe hardt for laget. Selv om motstanderen er bedre til å trille ball, må det gå an å gjøre et ærlig forsøk. Det synes jeg ikke Clichy, Rosicky, Van Persie og Bendtner gjorde i dag. Diaby skuffer som vanlig, og Fabregas gjør sin svakeste opptreden noen sinne.

 

Som jeg tidligere sa, så er jeg ikke skuffet over å tape, men over måten de taper på. Med slik holdning, blir det vanskelig å ta pl tittelen og fa cupen. Håper fortsatt, og tror på 2 titler. Men store svakheter blir avdekket i stallen, og i Wengers taktiske disposisjoner. Dette taler til fordel Man Utd i begge våre gjenstående håp for sesongen. Så nå håper jeg at spillerne virkelig står frem, og viser at de har gjort seg fortjent til en tittel.

 

Almunia ser jeg gjerne at blir i klubben, som 2. eller 3. valg. Clichy, Squillachi, Eboue og Denilson kan selges. Bendtner og Diaby må trolig gies bort om Arsenal skal bli kvitt dem :angry:

 

Gleder meg som fan på PREMIER LEAGUE tittel!

Link to comment
Share on other sites

Bare nevne at Webb "imponerte" i den andre kampen ikveld også. De Rossi slår ned en shaktar spiller uten at noe skjer. Og som vanlig belønnes da motstanderlaget med gule kort når de arrogante og feilfrie dommerene får litt kritikk over avgjørelsen. En vakker dag kommer en dommer til å ta livet av meg ...

Link to comment
Share on other sites

Fikk kke sett kampen i dag. Skamrock (Liverpool) puben var full av folk. Måtte følge med på hva som skjedde her på nettet. Får inntrykk av at dommeren fikset dette resultatet ala Øverbø. Hva gjør Cesc på første målet? Det er det som preger resten av kampen. Hadde vi gått til pause med 0-0 hadde vi hatt et annet fokus. Trist når de som skal lede blir hengende etter. Satser alt på ligaen nå. Skal over å se de banke United i ligaen på Emirates!

Link to comment
Share on other sites

Oi oi oi. HVor skal jeg begynne? Dommeren gjør en av tidenes svakeste vurderinger, og viser at han er en arrogant drittsekk, med lav forståelse for spillet. Jeg kan ikke si at jeg er skuffet etter tapet mot et av verdens beste lag, men jeg er svært skuffet over det dårlige forsøket Arsenal leverer.

 

Almunia gjør en særdeles god kamp! Det gjør derimot ikke Clichy. Den gutten holder ikke mål mot gode motstandere. Blir fraløpt og rundlurt av alle. Gang på gang. Tror faktisk pølseselgeren på tribunen finter han på rompa en gang også. Sagna er en svært god forsvarende back, men har muligens en av pls svakeste innlegg. Jeg er stor fan av Rosicky, men i dag er han svært svak, og burde vært byttet ut til pause. Det kunne også Diaby vært. I dag også. Viser at han ikke evner å forstå det taktiske med spillet. Ruser nesten like ofte som Clichy, og viser nok en kveld frem sine tåpelige driblingsforsøk. Fabregas burde aldri spilt denne kampen. Han er Barcelonas hjelpesmann på 1-0 scoringen, og presterer til karakter 2, resten av tiden han spilte. Van Persie er dum, å pådrar seg et kort som er så meningsløst at man skulle tro han var 19. Det andre gule, ville jeg gjerne kuttet opp dommeren med... Bendtner har ikke ferdigheter som er gode nok for dette selskapet. Alene med keeper, klarer han med en betongtouch, å ikke kontrollere ballen, slik at stopperen får en enkel jobb med å ta fra han ballen. Han er rett og slett ikke målfarli. 3 mål mo LO, gjør han ikke til en god spiss.

 

Om jeg nå summerer, kommer jeg fram til at Wenger gjør utrolig mange tåpelige valg. Ser ikke ut til å ville gjøre noe. Og gjør så det nødvendige. Men så alt for sent. I dag manglet viljen til å jobbe hardt for laget. Selv om motstanderen er bedre til å trille ball, må det gå an å gjøre et ærlig forsøk. Det synes jeg ikke Clichy, Rosicky, Van Persie og Bendtner gjorde i dag. Diaby skuffer som vanlig, og Fabregas gjør sin svakeste opptreden noen sinne.

 

Som jeg tidligere sa, så er jeg ikke skuffet over å tape, men over måten de taper på. Med slik holdning, blir det vanskelig å ta pl tittelen og fa cupen. Håper fortsatt, og tror på 2 titler. Men store svakheter blir avdekket i stallen, og i Wengers taktiske disposisjoner. Dette taler til fordel Man Utd i begge våre gjenstående håp for sesongen. Så nå håper jeg at spillerne virkelig står frem, og viser at de har gjort seg fortjent til en tittel.

 

Almunia ser jeg gjerne at blir i klubben, som 2. eller 3. valg. Clichy, Squillachi, Eboue og Denilson kan selges. Bendtner og Diaby må trolig gies bort om Arsenal skal bli kvitt dem :angry:

 

Gleder meg som fan på PREMIER LEAGUE tittel!

Stort sett enig med deg Refser(første gang?) Bortsett fra når du sier vi kan gi bort Eboue og Bendtner, Eboue er en squadspiller med henholdsvis lav lønn, og spiller lite, men er alltid fornøyd. Bendtner kommer til å bli stor, desverre så skjer det kanskje med en gang vi har solgt han.

Link to comment
Share on other sites

- Hvorfor i helvete vant vi ikke gruppa vår? Nedturen starter allerede her!

- Spilte Cesc? Så han 3 ganger i løpet av hele kampen (Helsparket, når Valdes "albuet" han og når han ble byttet ut)

- Tror vi alle er enige om det røde kortet (MEN, tenk på straffen Barca skulle hatt i starten av kampen! Så jeg velger å se at disse overlapper hverandre)

- Fult fortjent seier

- Har Arsenal/Wenger hørt om FORSVARStrening, og en FORSVARSlinje??

- BB: Almunia, foran Messi og Wilshere

- Har mindre og mindre troen på PL-gull, men er lov å håpe!

 

God natt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...