Jump to content

Regnskapet: Slik vinner Arsenal Premier League


zaldor

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

Med Arsenal seier imorgen så kan vi åpne døra for Chelsea seier i PL. Er ikke stort mere vi kan få til bortsett fra å trygge 3. plassen da

 

Fortsatt bedre enn at Man U vinner PL, de Chelseasupporterne jeg kjenner er ikke i nærheten av å være så irriterende som de Man U-supporterne jeg kjenner :)

Men Arsenal kan jo fortsatt vinne PL... :)

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt bedre enn at Man U vinner PL, de Chelseasupporterne jeg kjenner er ikke i nærheten av å være så irriterende som de Man U-supporterne jeg kjenner :)

Men Arsenal kan jo fortsatt vinne PL... :)

Huff. Det jævla håpet. Er jo det som holder liv i oss. Det er matematisk mulig å vinne PL....

 

Man U kommer til å vinne PL. Det er fortjent. De er det beste laget.

Link to comment
Share on other sites

Huff. Det jævla håpet. Er jo det som holder liv i oss. Det er matematisk mulig å vinne PL....

 

Man U kommer til å vinne PL. Det er fortjent. De er det beste laget.

 

tja, vi kan jo håpe på et mirakel, selv om det ikke skjer i praksis. Men tenk om... :)

 

ManU fortjener kanskje å vinne, men i dette pest og kolera-valget hadde jeg nok heller foretrukket Chelsea som ligamestere. De klarer jeg å stille meg mer likegyldig til.. den eneste grunnen til å unne ManU noe som helst er at de med ligagull nå vipper kjepphøye scousere ned fra pidestallen! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er gledelig å se at flere ser de muligheter som er. Jeg tror for all del ikke at Arsenal vinner PL. Ikke er det nødvendig å legge så mye i håpet heller. Det holder å vite at det er der, så får vi håpe på seire i de kampene vi har igjen og la resten gå som det går.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal:

Stoke ( B )

Aston Villa ( H )

Fulham ( B )

 

United:

Chelsea ( H )

Blackburn ( B )

Blackpool ( H )

 

Chelsea:

United ( B )

Newcaslte ( H )

Everton ( B )

 

1.Manchester Utd 35 - 71-33 - 73

2.Chelsea 35 - 66-28 - 70

3.Arsenal 35 - 68-36 - 67

 

Med 3 Arsenal-seire, United-tap mot Chelsea og Blackburn, og 6 poeng for Chelski (hvor 3 av dem MÅ komme på Old Trafford), så står alle lag med 76 poeng... Klin umulig er det ikke, men...

Link to comment
Share on other sites

Klin umulig er det ikke, men...

 

... det ville vært langt enklere hadde vi slått Liverpool og Tottene/Bolton... :P

 

Tror det er lenge til vi får en mer gyllen mulighet til å ta seriegull enn det vi har hatt denne sesongen. Makter ikke å slutte å irritere meg over dette

Link to comment
Share on other sites

La oss si at vi vinner resten av kampene (hehe)

 

Da ender vi på 76 poeng.

 

Chelsea slår United og da står de begge på 73 poeng og 2 kamper igjen.

 

Runde 37:

Blackburn - Man Utd - Slitekamp for United. Bør vinne, men potensielt bananskall. Hører sjeldenheten til at United taper 3 kamper på rad, men har ikke overbevist borte. Blackburn med kniven på strupen. La oss si for morro skyld at United taper her. 73 poeng.

Chelsea - Newcastle - Walkover for Chelsea, 76 poeng

 

Runder 38:

Man Utd - Blackpool - Selv om Blackpool også sloss for å unngå nedrykk er de ikke gode nok til å skape overskrifter her. United vinner. 76 poeng

Everton - Chelsea - Everton er ingen kasteball, men har dessverre ingenting å spille for. Men for spenningens skyld, la oss si Cahill blir matchvinner med en heading på overtid. 76 poeng.

 

Så, hvor mye har målforskjellen å si nå?

Pr dags dato er det slikt:

Arsenal + 32

United + 38

Chelsea + 38

Link to comment
Share on other sites

Så visst Arsenal scorer 3-4 mål hver kamp fremover, så kan vi faktisk vinne på målforskjell. Selvsagt avhengig av hva Chelsea og United presterer da.

Men jeg har troa på at vi klarer å vinne resterende kamper. Seieren idag, gav gutta et meget solid boost av selvtillit og vilje. Å spille slik som i dag resten av kampene, så vinner vi resten.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal:

Stoke ( B ) 3-0

Aston Villa ( H ) 6-0

Fulham ( B ) 2-0

 

United:

Chelsea ( H ) 1-2

Blackburn ( B ) 1-2

Blackpool ( H ) 6-0

 

Chelsea:

United ( B ) 2-1

Newcaslte ( H ) 4-0

Everton ( B ) 1-2

Med 3 Arsenal-seire, United-tap mot Chelsea og Blackburn, og 6 poeng for Chelski (hvor 3 av dem MÅ komme på Old Trafford), så står alle lag med 76 poeng... Klin umulig er det ikke, men...

 

1.Arsenal 22-10-6 79-36 76

2.Manchester Utd 22-10-6 79-37 76

3.Chelsea 23-7-8 73-31 76

 

se så, verre er det ikke...! :P

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ May 4 2011, 06:59 PM) 223530[/snapback]

Hvordan Premier League tabellen ville sett ut hvis alle stolpe/tverrligger skudd gikk inn.

 

Man kan ærlig talt si at marginene. De er ikke på vår side. Tatt i betraktning dommeravgjørelser o.l. så kan man begynne å lure.

Morsomt eller ergerlig? Klarer ikke bestemme meg :D

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ May 4 2011, 06:59 PM) 223530[/snapback]

Hvordan Premier League tabellen ville sett ut hvis alle stolpe/tverrligger skudd gikk inn.

 

Man kan ærlig talt si at marginene. De er ikke på vår side. Tatt i betraktning dommeravgjørelser o.l. så kan man begynne å lure.

 

Bittert. Men går ann å snu dette om til noe positivt. Dette viser jo virkelig hvor god Arsenal er til å produsere farlige målsjanser. Hadde ikke marginene vært så voldsomt mot oss, så hadde vi vunnet ligaen i år.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ May 4 2011, 06:59 PM) 223530[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvordan Premier League tabellen ville sett ut hvis alle stolpe/tverrligger skudd gikk inn.

 

Man kan ærlig talt si at marginene. De er ikke på vår side. Tatt i betraktning dommeravgjørelser o.l. så kan man begynne å lure.

Bittert. Men går ann å snu dette om til noe positivt. Dette viser jo virkelig hvor god Arsenal er til å produsere farlige målsjanser. Hadde ikke marginene vært så voldsomt mot oss, så hadde vi vunnet ligaen i år.

 

Man kan samtidig også se på det som om at vi er dårligere avsluttere og at vi burde trene hardt på dette i sommer sammen med defensiv organisering på dødball :D

 

Forøvrig er det artig å se at Manure ikke får et eneste ekstra poeng. Sier litt om hvor mye marginene er på deres side i utgangspunktet? :P

Link to comment
Share on other sites

Vi har scora i 2011, vi benytta et hull i muren som vi lagde selv, gjorde vi ikke det? RvP bør ikke få ta frispark mer nei, han som brukte være så god til det..

 

Van Persie mot Birmingham det hvis jeg husker riktig.

 

Syntes Walcott burde få sjansen mer på frispark. RvP må bruke en god del mer tid på trening før han er vår faste skytter på direkte frispark.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...