Jump to content

2011.01.30 Huddersfield H


Mr Chapman

Recommended Posts

fy fan for en skammelig prestasjon. huddersfield spiller nærmest rævva av et eledig og tannløst arsenal. kan ikke si at jeg er glad for at det ble seier. dette burde vært en lett seier, gjerne med 4-5 mål. i stedet presterer de å bli kjempet i senk, og huddersfield hadde virkelig fortjent å slå ut arsenal i dag. 1-0 mmålet er flaks. bendtner er direkte ufarlig forran mål. har 3 100% sjanser, som han selvsagt kløner bort i dag. på skuddet som fører til målet, er han bare heldig at forvareren ikke klarer å la den gå videre. hadde garantert gått utenfor. straffespark er det heller ikke når han faller/kaster seg ned.

 

det eneste positive i dag, er almunias glimrende redning. han skal selvsagt ta huddersfields mål. han er på tur ut i feltet, på sedvanlig vis, og skjønner at han ikke har ferdigheter til å plukke ned ballen, og må så rygge tilbake i mål. og vi har sett denne karen prøve å hoppe samtidig som han rygger før vi. diaby skal jeg unnskylde i dag, ettersom han har vært lenge ute. men denilsons innsats, er definitivt det aller værste jeg noen gang har sett. han er så opptatt av å slå støttepasninger, at han sender en motspiller nærmest alene med keeper med sin idiotpasning. i det 94 minutt, vinner han sin første duell. og han har vært i mange! det værste med duelltapene hans, er at han som oftest blir sittende eller liggende å vifte med hendene, og liksom ikke forstå at han ikke får frispark. han tapte alle duellene på en pinlig måte. rett og slett en møkkaspiller. alt i alt en kamp vi bør glemme fortest mulig. men wenger bør ta med seg en masse fra denne kampen. eboue er ingen god spiller. midtstopperparet som startet i dag, kan absolutt ikke spille sammen. denilson er ikke i nærheten av å være god nok. tror ikke at ar senals unggutter er så svake, at de ikke fortjener en plass fremfor kløna denilson.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

fy fan for en skammelig prestasjon. huddersfield spiller nærmest rævva av et eledig og tannløst arsenal. kan ikke si at jeg er glad for at det ble seier. dette burde vært en lett seier, gjerne med 4-5 mål. i stedet presterer de å bli kjempet i senk, og huddersfield hadde virkelig fortjent å slå ut arsenal i dag. 1-0 mmålet er flaks. bendtner er direkte ufarlig forran mål. har 3 100% sjanser, som han selvsagt kløner bort i dag. på skuddet som fører til målet, er han bare heldig at forvareren ikke klarer å la den gå videre. hadde garantert gått utenfor. straffespark er det heller ikke når han faller/kaster seg ned.

 

det eneste positive i dag, er almunias glimrende redning. han skal selvsagt ta huddersfields mål. han er på tur ut i feltet, på sedvanlig vis, og skjønner at han ikke har ferdigheter til å plukke ned ballen, og må så rygge tilbake i mål. og vi har sett denne karen prøve å hoppe samtidig som han rygger før vi. diaby skal jeg unnskylde i dag, ettersom han har vært lenge ute. men denilsons innsats, er definitivt det aller værste jeg noen gang har sett. han er så opptatt av å slå støttepasninger, at han sender en motspiller nærmest alene med keeper med sin idiotpasning. i det 94 minutt, vinner han sin første duell. og han har vært i mange! det værste med duelltapene hans, er at han som oftest blir sittende eller liggende å vifte med hendene, og liksom ikke forstå at han ikke får frispark. han tapte alle duellene på en pinlig måte. rett og slett en møkkaspiller. alt i alt en kamp vi bør glemme fortest mulig. men wenger bør ta med seg en masse fra denne kampen. eboue er ingen god spiller. midtstopperparet som startet i dag, kan absolutt ikke spille sammen. denilson er ikke i nærheten av å være god nok. tror ikke at ar senals unggutter er så svake, at de ikke fortjener en plass fremfor kløna denilson.

 

jeeeez....har ikke sett maken til sutring etter en seier?!?

Vi er videre i FA cupen og du klarer å lire av deg dette...

 

Du har tydeligvis glemt hvordan kampprogrammet for spillerne i disse dager..

Kan ikke ikke vinne 5-0 hver gang uansett motstander....dette er cup! ikke glem det.

Link to comment
Share on other sites

Vi gjør det "The Arsenal way". Altså på den særdeles vanskelige måten! Men, men; fremdeles på vei mot fire trofeer. Anyone else? :) Da er det bare å håpe at Hangeland & co gjør jobben sin mot yidsen litt senere i dag. Da blir det etterhvert en perfekt søndag! :P

 

Forøvrig; til alle som til stadighet sutrer, nå må dere snart innse at i England så er faktisk cup så til de grader cup. Enten motstanderen heter Leeds, Ipswich, Stevenage, Crawley, Southampton eller Huddersfield. The underdog mobiliserer alltid. ALLTID! Vi kan ikke alltid spille blendende fotball og vinne med minimum tre mål. Hvis noen er så steindumme at de tror det, ja da har de ikke peiling på fotball. I hvertfall ikke britisk fotball.

 

Go Hangeland! :D :P

Tufs. Vi er videre i samtlige turneringer. Jeg er alltid stolt over å være Gooner. ALLTID! Mine medsupportere derimot......

 

om jeg ikke tar helt feil, har du vært ute å kommentert andre, når de har slengt med leppa. her klarer du å kalle andre forumister steindumme og tufs. å i tillegg si at de ikke har peiling på fotball, for at de forventer at arsenal skal spille bedre enn et lag 45 plasser under de i ligasystemet. vet nesten ikke hva jeg skal tenke om uttalelsene... men neste gang du tenker å kommentere eller irettesette andre for noe, bør du heller gå i deg selv.

Link to comment
Share on other sites

Vi gjør det "The Arsenal way". Altså på den særdeles vanskelige måten! Men, men; fremdeles på vei mot fire trofeer. Anyone else? :) Da er det bare å håpe at Hangeland & co gjør jobben sin mot yidsen litt senere i dag. Da blir det etterhvert en perfekt søndag! :P

 

Forøvrig; til alle som til stadighet sutrer, nå må dere snart innse at i England så er faktisk cup så til de grader cup. Enten motstanderen heter Leeds, Ipswich, Stevenage, Crawley, Southampton eller Huddersfield. The underdog mobiliserer alltid. ALLTID! Vi kan ikke alltid spille blendende fotball og vinne med minimum tre mål. Hvis noen er så steindumme at de tror det, ja da har de ikke peiling på fotball. I hvertfall ikke britisk fotball.

 

Go Hangeland! :D :P

Tufs. Vi er videre i samtlige turneringer. Jeg er alltid stolt over å være Gooner. ALLTID! Mine medsupportere derimot......

Trodde du var en av de mer voksne her inne, men den gang ei. Hvis du ikke skjønner at prestasjoner og resultat ikke alltid henger sammen, er du lite smart. Jeg er selvsagt fornøyd med å gå videre, men ikke med måten det hendte på!

Link to comment
Share on other sites

jeeeez....har ikke sett maken til sutring etter en seier?!?

Vi er videre i FA cupen og du klarer å lire av deg dette...

 

Du har tydeligvis glemt hvordan kampprogrammet for spillerne i disse dager..

Kan ikke ikke vinne 5-0 hver gang uansett motstander....dette er cup! ikke glem det.

 

cup er cup... at det ikke ille bli lett, det skjønte nok de fleste, men det bør være mulig å levere en bedre prestasjon enn dette mot et såpass svakt lag.

 

Trodde du var en av de mer voksne her inne, men den gang ei. Hvis du ikke skjønner at prestasjoner og resultat ikke alltid henger sammen, er du lite smart. Jeg er selvsagt fornøyd med å gå videre, men ikke med måten det hendte på!

 

LIKER

Link to comment
Share on other sites

.... Fra mitt tåpelige forsøk på å rette andre sine skriveleifer, til temaet. Er glad Arsenal vant, men håper det ikke kostet for mye med tanke på Nasri sin skade, og eventuelt Denilson. Dog er Nasri langt viktigere en Denilson, men vi trenger alle mann for å stå løpet ut.

Link to comment
Share on other sites

Trodde du var en av de mer voksne her inne, men den gang ei. Hvis du ikke skjønner at prestasjoner og resultat ikke alltid henger sammen, er du lite smart. Jeg er selvsagt fornøyd med å gå videre, men ikke med måten det hendte på!

 

Jeg er godt voksen, og særdeles reflektert, og dermed VET JEG, at alt ikke kan gå på skinner hver gang. Spesielt ikke i en britisk cup turnering. Det trenger man faktisk ikke være rakett forsker for å vite.

 

Og hvis noen tror at enhver kamp mot et presumptivt dårligere lag er en "walk over", ja trenger de en solid dose reality sjekk! Prompte!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med refser og Raven.. Denilson er bare helt latterlig.. Vi fortjente ikke en dritt i dag før Fabregas kom inn og den innsatsen de viste er ikke noe å ta av for.. Det er snakk om et søppellag i motsetning til Arsenal så viser det seg at de eier oss osv..

Link to comment
Share on other sites

En ting har jeg i hvertfall alltid hatt. Og det er respekt for våre motstandere. Uansett hvem de er. Dette er bare trist, tåpelig og ganske enkelt håpløst.

 

Støtter deg her Chaz, men enkelte lag som kun går ut på banen for å kun sparke det andre laget har jeg ikke respekt for.

 

Men Huddersfield Town er noe helt annet. De spilte flott fotball og var aggressive, men veldig sjeldent over streken. Absolutt et lag jeg har sansen for :)

 

Når det gjelder kampen i dag så velger bare å dra frem det positive: Vi vinner kampen på en meget dårlig dag hvor vi får et rødt kort og en skade på en meget sentral spiller. Når man vinner med såpass mye motgang så syntes jeg det er et gledens tegn.

 

Vi er videre og slipper omkamp i et allerede tett kampprogram! Sier meg fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 30 2011, 03:50 PM) 215797[/snapback]

Støtter deg her Chaz, men enkelte lag som kun går ut på banen for å kun sparke det andre laget har jeg ikke respekt for.

 

Men Huddersfield Town er noe helt annet. De spilte flott fotball og var aggressive, men veldig sjeldent over streken. Absolutt et lag jeg har sansen for :)

 

Når det gjelder kampen i dag så velger bare å dra frem det positive: Vi vinner kampen på en meget dårlig dag hvor vi får et rødt kort og en skade på en meget sentral spiller. Når man vinner med såpass mye motgang så syntes jeg det er et gledens tegn.

 

Vi er videre og slipper omkamp i et allerede tett kampprogram! Sier meg fornøyd.

 

Så inderlig korrekt, Stefan.

 

Og til "stjernesyterne" her inne, som tydeligvis skjemmest over å være Goonere i dag; så dere Soton - United i går? Ser dere Notts County - City nå? Nuff said......

Link to comment
Share on other sites

En ting har jeg i hvertfall alltid hatt. Og det er respekt for våre motstandere. Uansett hvem de er.

 

Det hadde tjent sin hensikt bedre å gi kritikk til egne prestasjon uten å være nedlatende overfor en underlegen motstander som ikke følger manus, men faktisk gjør motstand. Full støtte til det.

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig å se at vi kan vinne på en dårlig dag. Jeg går likevel ut i fra at prestasjonen vil bli slaktet. Gjerne av de samme menneskene som hyller Manchester United for nøyaktig det samme..

 

Vanskelig å plukke frem Arsenals beste. Men Bendtner fortjener ros. Klar fremgang å spore. Mon tro hva han kunne fått til uten tyggis...

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig å se at vi kan vinne på en dårlig dag. Jeg går likevel ut i fra at prestasjonen vil bli slaktet. Gjerne av de samme menneskene som hyller Manchester United for nøyaktig det samme..

 

Vanskelig å plukke frem Arsenals beste. Men Bendtner fortjener ros. Klar fremgang å spore. Mon tro hva han kunne fått til uten tyggis...

 

Glad for at vi slapp omkamp og kom oss videre. El Capitano viser hvilken klassespiller han er

med innhoppet sitt.

Hva Bendtner kan gjøre uten tyggis kan bli artig,men syns han viser framgang.

All honnør til Huddersfield som gjør en solid kamp.

Vi er videre,og det gleder.

Håper Nasri's skade ikke er for alvorlig.

Link to comment
Share on other sites

fy fan for en skammelig prestasjon. huddersfield spiller nærmest rævva av et eledig og tannløst arsenal. kan ikke si at jeg er glad for at det ble seier. dette burde vært en lett seier, gjerne med 4-5 mål. i stedet presterer de å bli kjempet i senk, og huddersfield hadde virkelig fortjent å slå ut arsenal i dag. 1-0 mmålet er flaks. bendtner er direkte ufarlig forran mål. har 3 100% sjanser, som han selvsagt kløner bort i dag. på skuddet som fører til målet, er han bare heldig at forvareren ikke klarer å la den gå videre. hadde garantert gått utenfor. straffespark er det heller ikke når han faller/kaster seg ned.

 

det eneste positive i dag, er almunias glimrende redning. han skal selvsagt ta huddersfields mål. han er på tur ut i feltet, på sedvanlig vis, og skjønner at han ikke har ferdigheter til å plukke ned ballen, og må så rygge tilbake i mål. og vi har sett denne karen prøve å hoppe samtidig som han rygger før vi. diaby skal jeg unnskylde i dag, ettersom han har vært lenge ute. men denilsons innsats, er definitivt det aller værste jeg noen gang har sett. han er så opptatt av å slå støttepasninger, at han sender en motspiller nærmest alene med keeper med sin idiotpasning. i det 94 minutt, vinner han sin første duell. og han har vært i mange! det værste med duelltapene hans, er at han som oftest blir sittende eller liggende å vifte med hendene, og liksom ikke forstå at han ikke får frispark. han tapte alle duellene på en pinlig måte. rett og slett en møkkaspiller. alt i alt en kamp vi bør glemme fortest mulig. men wenger bør ta med seg en masse fra denne kampen. eboue er ingen god spiller. midtstopperparet som startet i dag, kan absolutt ikke spille sammen. denilson er ikke i nærheten av å være god nok. tror ikke at ar senals unggutter er så svake, at de ikke fortjener en plass fremfor kløna denilson.

 

Gratulerer for å ha levert årets verste innlegg, allerede i januar. Godt gjort.

Synes spesielt "møkkaspiller" blir vanskelig å toppe. Det er nesten på høyde med Almunia-hetsen tidligere.

 

Skammelig å levere fra seg slikt, selv om man er frustrert. Det handler om respekt, både ovenfor egne spillere og motstander.

 

Se på Manu i går. De ble overkjørt av Soton i 1 omg, men alle sier da at det er en styrke at Manu vinner på en dårlig dag. Mens vi derimot må vinne 5-0 for at enkelte skal være fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer for å ha levert årets verste innlegg, allerede i januar. Godt gjort.

Synes spesielt "møkkaspiller" blir vanskelig å toppe. Det er nesten på høyde med Almunia-hetsen tidligere.

 

Skammelig å levere fra seg slikt, selv om man er frustrert. Det handler om respekt, både ovenfor egne spillere og motstander.

 

Se på Manu i går. De ble overkjørt av Soton i 1 omg, men alle sier da at det er en styrke at Manu vinner på en dårlig dag. Mens vi derimot må vinne 5-0 for at enkelte skal være fornøyd

 

Jeg er så forbanna enig med deg. Det er som Chaz også nevner - en cupkamp. Og vi er nødt til å rotere spillere med det sinnsykt tettpakka kampprogrammet vi har. Vi kjempet ned Huddersfield til slutt med én mann mindre i en omgang og vel så det, og så presterer folk å si at det er en skammelig prestasjon. Dette er England, og skalper har da for faen i meg skjedd tidligere, lag som Huddersfield er ikke "søppellag" som noen tydeligvis mener, jeg kan garantere deg at de sikkert var helt jævlige å spille mot, og grunnen til det er at de kjempet som galeislaver hele tiden. At vi da har en særs dårlig dag og spiller en omgang med en mann mindre og likevel vinner over et hardtkjempende lag med blod på tann, og DET er en skammelig prestasjon blir jeg rett og slett flau på vegne av flere idioter på dette forumet. Jeg beklager sterke ord nå, men det er ren idioti mye av det jeg leser her, og jeg er lei av det. Det må gå an å kontrollere seg.

Link to comment
Share on other sites

Og da sier jeg enda en gang; Notts County. Og County er i bunnen av League one. I mosetning til Huddersfield. Som sagt; nuff said......

 

Dog ser det nå ut som om "supersyterne" har forlatt skuta/forumet.

*Like*

 

Cupkamp er som andre har sagt cupkamp. Alt kan skje, og det er kommet frem flere ganger tidligere. Hvert eneste år kommer det cupbomber, hvor feks PL-lag ryker ut for lag lengre nede i divisjonene. Man kan aldri ta lett på slike kamper, fordi underdogen nesten alltid overpresterer. Vi karer oss videre med et lettelsens sukk, for Huddersfield spilte veldig bra i dag og med tanke på sjanser og spill hadde de minimum fortjent uavgjort. Likevel viser kapteinen seg som en verdig kaptein. Kommer innpå og tar tak med en gang, samtidig som at resten av laget hever seg noe etter å ha blitt rundspilt av Huddersfield i en periode.

 

Arshavin viste fine takter i dag, og jobbet bra. Sliter fortsatt litt i den siste 1/3-delen, men beveger seg og skaper rom for resten av laget. Samme med Bendtner. Viser noe av hvorfor Wenger mest sannsynlig vil holde på han. Han bør vel egentlig ikke krediteres for første målet, siden avslutningen hans ser ut til å gå utenfor, men han skaper det med å gå på et veldig bra løp, noe han gjorde ofte i denne kampen. Avslutningene kunne vært en del bedre, men det kommer nok. I tillegg skaffer han straffen, som jeg synes ser ut som en OK straffe. Han blir holdt og så dyttet når han er på vei igjennom. Dog merkelig at ikke dommeren mener at det er en soleklar målsjanse, noe som da hadde ført til rødt kort i tillegg...

 

Likevel, vi er fortsatt med på alle fronter, og det er nå vi må snu den uheldige/dårlige trenden vi har hatt de siste årene inn til å plukke pokaler. Viktig at vi tar én kamp av gangen og prøver å gi alt for å prøve å vinne så mange som mulig.

Link to comment
Share on other sites

man får ingenting gratis, særlig ikke i FA-cupen. Isolert sett klart at det er pinlig av Arsenal å ikke klare dette på en mer overbevisende måte. At man ikke klarer dette vitner mer om holdningsproblemer enn noe annet. Men ingen grunn til å henge ut verken Arsenals spillere eller rakke ned på Huddersfield av den grunn. Dette viser jo hvor vanskelig det er å være på topp hele tiden. Vi bør heller føle oss lettet og glade for at Arsenal er videre, og gi Huddersfield cred.

Link to comment
Share on other sites

Fulham or Tottenham v Bolton or Wigan

Man Utd v Crawley

Everton or Chelsea v Reading

Leyton Orient v Arsenal

Birmingham City v Sheff Wed

Stoke City v Brighton

Notts County or Man City v Aston Villa

West Ham v Burnley

 

Imponerende av lag som L. Orient og Crawley å komme såpass langt + Notts County med omkamp mot Shitty.

 

Vi bør gå greit videre, men erfaringsvis mot antatt dårligere motstandere skal vi ikke ta noe for gitt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...