Jump to content

Ryo Miyaichi


Caribo

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 340
  • Created
  • Last Reply

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/...n-haag-8561037/

 

Gleder meg til han kommer tilbake.. Har virkelig savnet en ving som tør å utfordre motstanderne.. I dag har vi ingen ving-spesialister som pleier å utfordre en mot en og lykkes(kanskje Nasri).

 

Kul film. Litt mye dårlige pasninger men viser at han er uredd og tør og prøve gang på gang. Han leiker jo så mye med backen til motstanderlaget at den nevnte backen til slutt hopper inn i han med albue først med vilje. Ser bra ut!!! Bra skudd også.

Link to comment
Share on other sites

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/...n-haag-8561037/

 

Gleder meg til han kommer tilbake.. Har virkelig savnet en ving som tør å utfordre motstanderne.. I dag har vi ingen ving-spesialister som pleier å utfordre en mot en og lykkes(kanskje Nasri).

 

Miyaichi ser ut som en veldig lovende og spennende spiller. Han har alt som skal til for å lykkes som ving; fart, ballkontroll, et utrolig fintereportoar og sist, men kanskje viktigst: innsatsvilje. Fortsatt et stykke å gå på valg og sluttprodukt, men det er vel noe som kommer litt med alderen og Wenger skal vel også gi ham noen gode leksjoner på det feltet.

Dette er en spiller som har potensiale til å terrorisere de fleste backer i verden, og du ser tydelig at ADO-spillerne går lei av ham i slutten av videoen :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/...n-haag-8561037/

 

Gleder meg til han kommer tilbake.. Har virkelig savnet en ving som tør å utfordre motstanderne.. I dag har vi ingen ving-spesialister som pleier å utfordre en mot en og lykkes(kanskje Nasri).

Utrolig intersant spiller! Dette er noe vi ikke har hatt på en stund, overstegsfintene og løpet på 3.35 var jo i reneste Ronaldo ånd, spennende!

Link to comment
Share on other sites

At han kun er 18 år og kommer rett fra skolefotball i Japan og til kun å ha 3 fotballkamper på øverste nivå er dette ytterst imponerende. Forhåpentligvis får han arbeidstillatelse i løpet av sommeren sammen med Pedro Botelho og kanskje Wellington Silva.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Leste et sted at Real Madrid alt var interessert, kommer ikke opp med kilder akkurat nå, men et googlesøk vil hjelpe dere som leter, ALDRI i livet om vi selger vår nye stjerne allerede!

 

Har også lest det samme, men er så og si 100% sikker på at det er bullshit.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Håper han får sjansen neste sesong, vi trenger slike ving-spillere. Det har vi dessverre lite av, bare Walcott egentlig..(?) Tviler på at Wenger henter Hazard.

 

Verste av alt Hulken er at Walcott ikke er av den typen heller. Walcott skulle spilt spiss sammen med en partner, men fortsatt er han en av våre farligste spillere også på kanten. Hazard er ikke like rask som Walcott (men det er det ikke mange som er, kanskje bare Miyaichi), men når det gjelder ballkontrollen og dribleteknikk er han så mange mil foran Walcott at man kan bli svimmel. Dog syntes jeg Walcott har tatt store steg når det gjelder effektiviteten foran mål både når det gjelder baller inn i boksen og avslutninger, men jeg mener fortsatt hans beste posisjon vil være på topp.

 

Edit: Artig klipp av Ryo på trening :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Krysser fingrene for at Ryo får arbeidstillatelse i løpet av sommeren. Hvordan han ikke får "special talent visa" når Denilson får det blant annet kan man lure på.

Forøvrig hadde han 2 mål og 2 assists i kampen ifølge yougguns.

 

Skulle gjerne hatt han i laget i dag. Kunne sikkert skapt langt mer enn hva Nasri, van Persie, Fabregas, Walcott, Arshavin og Bendtner har gjort.

Link to comment
Share on other sites

http://www.talksport.co.uk/sports-news/foo...nal-next-season

 

La oss håpe dette stemmer. Tror Ryo ville gjort det bra allerede neste sesong såfremt Wenger har planer om å bruke han i førstelaget fra første stund. Hvis ikke er det bedre at han blir i Feyenoord på lån neste sesong også.

 

En liten artikkel om Ryo's tid i Feyenoord og litt ros fra trenere o.l.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk Wenger er villig til å gi Ryo sjansen allerede neste sesong. Han er en spillertype som vi mangler, rask, teknisk og direkte.

 

Pluss at han ville vært den eneste naturlige kantspilleren/vingen i laget hvis ikke Hazard eller en lignende spiller kommer inn ;)

Link to comment
Share on other sites

Så første omgang av Feynoord - PSV igår. Ryo parkerte backen fullstendig et par ganger og skapte noen gode sjanser helt på egenhånd. Et rått talent, men jeg tror likevel, uavhengig av arbeidstillatelse, at det er best han blir lånt ut èn sesong til. Han har et sinnsykt rykk, men trenger å jobbe nokså mye med fysikken og valgene sine før han er helt klar for PL. Ikke unaturlig det, med tanke på at han før disse månedene i Feynoord kun hadde spilt på skolelag i Japan...

 

Hvis det er interesse, lån han ut i 6 mnd til en PL-klubb (med spilletidgaranti) og se hvordan han klarer seg. Jeg tror det er for stor risk å forvente at Ryo skal gå inn å spille 15-20 kamper fra start hvis f.eks Nasri skulle bli skadet (gitt at vi har solgt unna andre alternativer)

Link to comment
Share on other sites

Så første omgang av Feynoord - PSV igår. Ryo parkerte backen fullstendig et par ganger og skapte noen gode sjanser helt på egenhånd. Et rått talent, men jeg tror likevel, uavhengig av arbeidstillatelse, at det er best han blir lånt ut èn sesong til. Han har et sinnsykt rykk, men trenger å jobbe nokså mye med fysikken og valgene sine før han er helt klar for PL. Ikke unaturlig det, med tanke på at han før disse månedene i Feynoord kun hadde spilt på skolelag i Japan...

 

Hvis det er interesse, lån han ut i 6 mnd til en PL-klubb (med spilletidgaranti) og se hvordan han klarer seg. Jeg tror det er for stor risk å forvente at Ryo skal gå inn å spille 15-20 kamper fra start hvis f.eks Nasri skulle bli skadet (gitt at vi har solgt unna andre alternativer)

 

Skal han trene med Arsenal under pre-season? Det synes jeg blir et viktig spørsmål. Hvis han kommer inn i Arsenallaget og fullfører en normal pre-season tror jeg læringskurven på fysikk og valg kan bli ganske bratt. Selv om han får med seg denne læringen er jeg nok enig med deg i at han trenger en låneperiode i PL med et lag som Bolton eller West Bromwich...men det er vanskelig å si, kanskje han viser seg som en åpenbaring i pre-season. Likevel blir det veldig mye usikkerhet pga. dette med arbeidstillatelse.

Link to comment
Share on other sites

Skal han trene med Arsenal under pre-season? Det synes jeg blir et viktig spørsmål. Hvis han kommer inn i Arsenallaget og fullfører en normal pre-season tror jeg læringskurven på fysikk og valg kan bli ganske bratt. Selv om han får med seg denne læringen er jeg nok enig med deg i at han trenger en låneperiode i PL med et lag som Bolton eller West Bromwich...men det er vanskelig å si, kanskje han viser seg som en åpenbaring i pre-season. Likevel blir det veldig mye usikkerhet pga. dette med arbeidstillatelse.

 

Han skal vel ha ferie først, men det sies han kanskje blir tatt ut til Japans landskamper i sommer. De er invitert til Copa America i juli.

Og landskamper = arbeidstillatelse <_< (ihvertfall et langt steg nærmere)

 

Kanskje joiner han oss til Emirates Cup eller sesongstarten?

Link to comment
Share on other sites

Han skal vel ha ferie først, men det sies han kanskje blir tatt ut til Japans landskamper i sommer. De er invitert til Copa America i juli.

Og landskamper = arbeidstillatelse <_< (ihvertfall et langt steg nærmere)

 

Kanskje joiner han oss til Emirates Cup eller sesongstarten?

Kanskje litt off topic, men hva i all verden har Japan i Copa America å gjøre?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...