Jump to content

2010.07.17 Barnet B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...

Bah, fant ut at jeg skal jobbe når denne kampen spilles. Er det mulig for ATVO-subscribers å se kampen i reprise?

 

Regner med det går ja. Dog vet jeg ikke om det er fulle 90 minutter, men høydepunktene fra kampen er jeg helt sikker kommer på ATVO.

Link to comment
Share on other sites

Laget til denne kampen vil nok være veldig reservepreget, som det har vært de siste årene. I og med at mange fortsatt oppholder seg i / har nettopp komt hjem fra Sør-Afrika, vil det nok kanskje bli enda mer reservepreget enn vanlig.

 

Jeg leste også en plass at Koscielny vil spille sine første kamper i arsenaldrakta i Emirates Cup, så han er vel også utelukket? Håper dog at Chamakh får seg en omgang. (altså 45 min på banen, ikke bank...)

 

Angående Håvard Nordtveit, han er vel tilbake i troppen nå? Er det snakk om et nytt låneopphold?

Link to comment
Share on other sites

Laget til denne kampen vil nok være veldig reservepreget, som det har vært de siste årene. I og med at mange fortsatt oppholder seg i / har nettopp komt hjem fra Sør-Afrika, vil det nok kanskje bli enda mer reservepreget enn vanlig.

 

Jeg leste også en plass at Koscielny vil spille sine første kamper i arsenaldrakta i Emirates Cup, så han er vel også utelukket? Håper dog at Chamakh får seg en omgang. (altså 45 min på banen, ikke bank...)

 

Angående Håvard Nordtveit, han er vel tilbake i troppen nå? Er det snakk om et nytt låneopphold?

Jeg håper heller ikke Chamakh får bank.

 

Fint vi er enige

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper derimot han får bank, så han ikke tar lett på det når sesongen starter opp.

"Mr Wenger, are you sure the new signing is the right guy. He claims his name is Chaaaaaarrrgghhhgrlghhh"

"Tell him to read the fine print on his contract and give me 100 push ups"

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 9 2010, 06:06 PM) 201278[/snapback]

Regner med det går ja. Dog vet jeg ikke om det er fulle 90 minutter, men høydepunktene fra kampen er jeg helt sikker kommer på ATVO.

 

 

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 9 2010, 06:06 PM) 201278[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Regner med det går ja. Dog vet jeg ikke om det er fulle 90 minutter, men høydepunktene fra kampen er jeg helt sikker kommer på ATVO.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...-fixtures-for-3

 

Jaja, fair enough. Spillerne har en tendens til å være litt slappe i pre-season, så utvidede høydepunkter er godt nok for min del.

Link to comment
Share on other sites

Denne Barnet-kampen pleier ikke å være så veldig spennende. Jo, vi får se nye og andre spillere i aksjon. Det er morsomt. Men dette er treningsøkt og ikke noe annet. Og da kan Barazite m.fl. markere seg uten at det får konsekvenser for hverken den ene eller den andre.

 

Dersom noen likevel skulle markere seg, håper jeg Wilshere gjør det. Jeg ønsker svært gjerne å ha ham i Arsenal denne sesongen. Lån ut Walcott, og la Wilshere få "super-innbytter"-rollen.

Link to comment
Share on other sites

Låne ut Walcott? :huh:

Skjønner ikke den jeg heller, Theo er klar for start 11 eren vår, mener jeg:)

 

Altså i Morgen så er første pre season kamp i gang, jeg elsker det for det betyr at det er en ny sesong på vei! Tv2 premier league HD er bestilt og det skal bli spennende å se hva de kan tilby oss:)

 

Barnet-Arsenal: Vi var vell se chamakh i denne kampen, samtidig som mange andre førstelags spillere vil spille, håper jeg...

 

2010/2011 er ARSENAL sin sesong!!! We Love you Arsenal, La oss stå bak laget vårt som aldri før!:)!

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke den jeg heller, Theo er klar for start 11 eren vår, mener jeg:)

 

Altså i Morgen så er første pre season kamp i gang, jeg elsker det for det betyr at det er en ny sesong på vei! Tv2 premier league HD er bestilt og det skal bli spennende å se hva de kan tilby oss:)

 

Barnet-Arsenal: Vi var vell se chamakh i denne kampen, samtidig som mange andre førstelags spillere vil spille, håper jeg...

 

2010/2011 er ARSENAL sin sesong!!! We Love you Arsenal, La oss stå bak laget vårt som aldri før!:huh:!

 

Ja, definitivt! Jeg tar diskusjonen i Walcott-tråden!

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Djourou-Koscielny-Vermaelen-Gibbs

Rosicky-Eastmond-Lansbury

Walcott-Chamakh-Wilshere

 

Da får vi sett hvor ståa er på de nestbeste i tillegg til at vi får sett hvordan Koscielny og Vermaelen fungerer sammen. Regner med at vi starter med det beste mannskapet vi har tilgjengelig, før vi setter innpå de yngste i andre omgang. Spennende blir det uansett! ;)

Link to comment
Share on other sites

Endelig Arsenal kamp igjen, deilig! Gleder meg like mye til denne som jeg gjorde til VM finalen, om ikke mer ;)

 

Vi skal nok ikke ha for høye forhåpninger om selve kampen, den kommer sikkert til å gå i ferie modus som slike kamper ofte gjør, men med nye signeringer og unge gutter som er ivrige etter å vise seg frem for fans og manager skal vi ikke se bortifra at vi får en god kamp i morgen!

 

Gleder meg veldig til å se samspillet mellom Vermaelen og Koscielny, og om Gibbs har kommet tilbake til der han var før skaden. Kommer til å følge spesielt med på de nye signeringene, Nordtveit, Lansbury, Wilshere og ikke minst Barazite som jeg lenge har hatt troa på (kan han skore her for 4. år på rad?)

 

Stiller meg bak Umlaut sin start 11`er, og da med Barazite og Nordtveit fra start i andre omgang!

 

Edit: Glemte Nasri, starter vel kanskje istedet for Lansbury.. Glemte Arshavin og gitt

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Djourou-Koscielny-Vermaelen-Gibbs

Rosicky-Eastmond-Lansbury

Walcott-Chamakh-Wilshere

 

Da får vi sett hvor ståa er på de nestbeste i tillegg til at vi får sett hvordan Koscielny og Vermaelen fungerer sammen. Regner med at vi starter med det beste mannskapet vi har tilgjengelig, før vi setter innpå de yngste i andre omgang. Spennende blir det uansett! ;)

så når du regner med att vi stiller det sterkeste mannskapet så setter du Nasri og Arshavin på benk?

Link to comment
Share on other sites

Ble glad når jeg så Nordtveit i troppen, og at det var flere førstelagspillere en vanlig så vidt jeg kan huske ;) Gleder meg utrolig til og se Chamakh, Koscielny og Nordveit. Tipper vi tar en grei 3 - 1 seier. Chamakh, Wilshere og Barazite putter. Jeg vil se dette laget i hele første omgang:

 

Fabianski

 

Djourou-Koscielny-Vermaelen-Gibbs

 

Nasri-Eastmond-Rosicky

 

Walcott-Chamakh-Wilshere

Og dette i andre omgang:

 

Fabianski

 

Djourou-Nordtveit-Vermaelen-Traore

 

Wilshere-Henderson-Lansbury

 

Arshavin-Eduardo-Barazite

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...