Jump to content

2010.07.17 Barnet B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Sitter her nå og ordner med ATVO til i morgen så jeg skal få sett kampen, men har et problem angående betalingen. Kortet jeg bruker går ut i desember 2011, altså 12/2011, men når jeg skriver det inn får jeg opp meldingen "Date entered is in the past." Utrolig frustrerende hvis jeg ikke får sett kampen på grunn av dette!

 

Noen som har opplevd noe lignende eller har en løsning?

Link to comment
Share on other sites

Sitter her nå og ordner med ATVO til i morgen så jeg skal få sett kampen, men har et problem angående betalingen. Kortet jeg bruker går ut i desember 2011, altså 12/2011, men når jeg skriver det inn får jeg opp meldingen "Date entered is in the past." Utrolig frustrerende hvis jeg ikke får sett kampen på grunn av dette!

 

Noen som har opplevd noe lignende eller har en løsning?

merkelig, du må nok kanskje prøve med et annet kort

Link to comment
Share on other sites

merkelig, du må nok kanskje prøve med et annet kort

Har prøvd med både Visa og Mastercard allerede, så tror ikke problemet ligger der. Skal prøve i et sett frem mot kampen og får vel sende en liten mail etterhvert.

 

Har utrolig lyst til å se kampen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Føler meg som en tosk, og hadde slettes ikke noe lyst til å spørre her men jeg blir visst nødt til det likevel.

 

Hvordan bestiller man 3 kamper for 3 pund?

Når jeg trykker på "click here to sign up" så åpnes ett vindu med arsenal tv online. Hvor skal man gå for å få lov til å betale?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Føler meg som en tosk, og hadde slettes ikke noe lyst til å spørre her men jeg blir visst nødt til det likevel.

 

Hvordan bestiller man 3 kamper for 3 pund?

Når jeg trykker på "click here to sign up" så åpnes ett vindu med arsenal tv online. Hvor skal man gå for å få lov til å betale?

 

BE

 

Det er tilbud på en måned med ATVO. Altså må du "signe up" og betale for en måned. Altså får du 3 kamper for £3, men samtidig får du også en del annet ekstra gjennom ATVO.

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 10:58 AM) 201706[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det er tilbud på en måned med ATVO. Altså må du "signe up" og betale for en måned. Altså får du 3 kamper for £3, men samtidig får du også en del annet ekstra gjennom ATVO.

Jeg er klar over at det er atvo jeg må betale for. Jeg har jo hatt det tidligere også, problemet er at jeg ikke finner noe sted å betale.

 

BE

 

Edit: Etter å ha følt meg som Almunia i feltet- hjelpesløs altså - har jeg endelig klart å bestille de 3 kampene, og jeg er stolt av meg selv :-)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 10:58 AM) 201706[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det er tilbud på en måned med ATVO. Altså må du "signe up" og betale for en måned. Altså får du 3 kamper for £3, men samtidig får du også en del annet ekstra gjennom ATVO.

 

Jeg er klar over at det er atvo jeg må betale for. Jeg har jo hatt det tidligere også, problemet er at jeg ikke finner noe sted å betale.

 

BE

 

Edit: Etter å ha følt meg som Almunia i feltet- hjelpesløs altså - har jeg endelig klart å bestille de 3 kampene, og jeg er stolt av meg selv :-)

 

Gratulerer! ;)

 

Var nok trøtthet som gjorde at jeg ikke leste innlegget ditt godt nok og at det var selve stedet hvor du skulle betale du ikke fant, men, men du klarte det uten hjelp allikevel :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 11:39 AM) 201708[/snapback]

Gratulerer! ;)

 

Var nok trøtthet som gjorde at jeg ikke leste innlegget ditt godt nok og at det var selve stedet hvor du skulle betale du ikke fant, men, men du klarte det uten hjelp allikevel :P

Takk. Jeg merker at jeg virkelig gleder meg som en liten snørrunge til kampstart. Det er så deilig å bli ferdig med den jævla landslagsfotballen og endelig kunne se Arsenal igjen.

 

Jeg er spent på Chanmakh som jeg har trua på. Kos har jeg aldri sett og jeg er redd han ikke er en god nok erstatter for Gallas, så i forhold til ham er jeg litt bekymret, men håper Kos proves me wrong.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 11:39 AM) 201708[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Gratulerer! B)

 

Var nok trøtthet som gjorde at jeg ikke leste innlegget ditt godt nok og at det var selve stedet hvor du skulle betale du ikke fant, men, men du klarte det uten hjelp allikevel ;)

 

Takk. Jeg merker at jeg virkelig gleder meg som en liten snørrunge til kampstart. Det er så deilig å bli ferdig med den jævla landslagsfotballen og endelig kunne se Arsenal igjen.

 

Jeg er spent på Chanmakh som jeg har trua på. Kos har jeg aldri sett og jeg er redd han ikke er en god nok erstatter for Gallas, så i forhold til ham er jeg litt bekymret, men håper Kos proves me wrong.

 

BE

 

Liker du virkelig ikke VM? :P

Link to comment
Share on other sites

Har nå fått betalt for ATVO, men har et nytt problem. I det jeg prøver å spille av klipp, får jeg bare feilmeldingen:

Error Description: Det har oppstått et problem ved henting av maskinidentifikasjon for Digital Rights Management. Kontakt Microsoft Kundestøtte.

 

Noen som vet noe om DRM eller har en løsning? Eller må jeg rett og slett kontakte Microsoft kundestøtte?

 

Setter pris på alle svar :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 03:37 PM) 201721[/snapback]

Surprisingly, Manuel Almunia has been omitted from the 22-man squad, with rumours suggesting the Spaniard could be leaving this summer as part of Wenger’s search for a new goalkeeper.

 

Wohoo! ;)

 

Made my day! :P

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 03:37 PM) 201721[/snapback]

Surprisingly, Manuel Almunia has been omitted from the 22-man squad, with rumours suggesting the Spaniard could be leaving this summer as part of Wenger’s search for a new goalkeeper.

 

Wohoo! ;)

 

Hehe:P

 

 

Kult å se Nordtveit i startoppstillingen. Blir også spennende å se kos som andre har nevnt. Gleder meg!:P

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 03:37 PM) 201721[/snapback]

Surprisingly, Manuel Almunia has been omitted from the 22-man squad, with rumours suggesting the Spaniard could be leaving this summer as part of Wenger’s search for a new goalkeeper.

 

Wohoo! :P

Dagens godnyhet

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 03:37 PM) 201721[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Surprisingly, Manuel Almunia has been omitted from the 22-man squad, with rumours suggesting the Spaniard could be leaving this summer as part of Wenger’s search for a new goalkeeper.

 

Wohoo! :P

 

Dagens godnyhet

BE

 

Det er hvertfall ikke trist.. ;)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 03:52 PM) 201726[/snapback]

Det er hvertfall ikke trist.. ;)

har du link på godnyheten?

 

BE

 

Har nå fått betalt for ATVO, men har et nytt problem. I det jeg prøver å spille av klipp, får jeg bare feilmeldingen:

Error Description: Det har oppstått et problem ved henting av maskinidentifikasjon for Digital Rights Management. Kontakt Microsoft Kundestøtte.

 

Noen som vet noe om DRM eller har en løsning? Eller må jeg rett og slett kontakte Microsoft kundestøtte?

 

Setter pris på alle svar :P

Hei, dette ble diskutert i goonerholic i går.

 

Se her, kanskje det hjelper:

http://goonerholic.com/?p=2603#comments

 

BE

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 03:52 PM) 201726[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det er hvertfall ikke trist.. :P

 

har du link på godnyheten?

 

BE

 

http://goonertalk.com/2010/07/17/new-signi...ts-at-underhill

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...-tour-game.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...