Jump to content

2010.07.17 Barnet B


Arsenalboy93

Recommended Posts

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Frimpong-video fra kampen.

 

Frimpong imponerte meg virkelig i denne kampen. Har tidligere hørt mye positivt snakk om han fra u-18 og reservelagskamper. Gleder meg til å følge han under pre-season, håper han får utviklet seg gjennom årets sesong (kanskje med et utlån? :) ). Håper han får sjansen til å vise seg fram på Emirates Cup. Dette youthcuplaget begynner virkelig å bite fra seg etterhvert. B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et spørsmål, historisk sett. Jeg har forstått at dette er en tradisjonell kamp vi har mot Barnet. Men hva er bakgrunnen til det? Hvorfor spiller vi mot dem i preseason hvert år?

 

Geografisk nærhet er en ting. Hovedgrunnen er nok at vi bruker banen deres, Underhill, til reserve, junior og damelagskampene våre.

Link to comment
Share on other sites

Barnet er farmerlaget vårt

 

det spørs kva du legg i begrepet farmerlag. kan i farta ikkje kome på eit einaste Arsenaltalent som har vore på utlån til Barnet, eller at Arsenal har henta spelarar frå Barnet, så eg vil vel ikkje akkurat kalle dei eit farmerlag.

 

Hovedgrunnen er nok at vi bruker banen deres, Underhill, til reserve, junior og damelagskampene våre

 

juniorlaget speler heimekampane sine på treningsfeltet ute i shenley, mens damelaget bruker Borehamwoods bane Meadow park. Reservelaget har brukt Underhill i årevis, men det blir det mindre av framover etter omlegging av reservelagsligaen. Trur likevel vi vil fortsette tradisjonen med ein treningskamp mot Barnet i juli kvart år, som takk for godt samarbeid i mange år.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...