Jump to content

2010.07.17 Barnet B


Arsenalboy93

Recommended Posts

Da er kampen betalt, og jeg kjenner at jeg gleder meg noe voldsomt til vår første pre-season kamp! Håper å se Chamakh og vår yngste polakk i 2 omgang. Vi får håpe Nordtveit gjør en fin figur i dagens kamp, slik at han får flere sjanser i løpet av sesongen. Det hadde virkelig gledet meg om Håvard slo igjennom. :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Hvordan skal vi tolke at Campbell ikke er med da?

 

Mener at jeg leste at fyren var på ferie i disse dager og at han ville fatte en beslutning om sin fremtid når han kom tilbake fra ferien.

 

Jeg tar gjerne med Sol et år til, for pr i dag så er det manko på stoppere. Regner med at Gallas forsvinner. :P

 

Gøy at Nordtveit er med.

 

Kontrakten hans er løpt ut, altså han er ikke lengre Arsenalspiller.

 

Du har nok rett, men han står fremdeles oppført på Arsenal.com, sammen med bl.a. Almunia... ;)

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jul 17 2010, 03:52 PM) 201726[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Det er hvertfall ikke trist.. :P

 

har du link på godnyheten?

 

BE

Hei, dette ble diskutert i goonerholic i går.

 

Se her, kanskje det hjelper:

http://goonerholic.com/?p=2603#comments

 

BE

 

 

Hei..har fått betalt jeg med...hadde samme problem og feilmelding i fjor..fant ikke noe vei rundt det.Har nymaskin nå..fikk samme mlding, men ved å forsøke se "free clip" først fikk jeg et forslag til workariund via tools.. samt en annen workaround..trykket på workaround, og akseptere active x tillegg.. så nå funker det..PS håper Nordtveit RUUULER i dag..tenk å fått han med inn mot emirates cup..

Link to comment
Share on other sites

Spiller uten navn på draktene? Er det riktigenummer også?

 

Kun på førstelagsspillerne tror jeg. Kommentatorene sa at man ikke skulle legge så mye i draktnummerene siden det er preseason. :P

 

Edit: Nei Bergkamp, Arshavin har 23, Wilshere 19 osv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...