Jump to content

Mark Schwarzer


yelf1

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Shay Given/Mark Schwarszer + en midtstopper og mye morro kan skje!

 

..... 8 dager tidligere :

 

 

 

1 ting er faen meg sikkert.

kommer det ikke inn ett kjøp i forsvar eller ny keeper før 31. august

bør Wenger sparkes. helvete heller om vi kan godta å ha en trener som ikke bryr seg om supporterne og alle som bruker penger på arsenal-.

null respekt for supporterne og drive med en farmerklubb

 

Kjøp spillere, lag ett lag, vinn noe eller reis Wenger!

 

Godt du har en mer positiv holdning nå, afc2007 ! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hørte post-match-intervjuet til Wenger på ATVO. Han ville ikke kommentere Schwarzer-ryktene. Det ser jeg på som positivt. Om han hadde vært sikker på at Almunia skal være vår #1 denne sesongen, tror jeg han hadde sagt det.

 

 

Du sier noe men, jeg vil heller se Given i Arsenaltrøya

Link to comment
Share on other sites

Du sier noe men, jeg vil heller se Given i Arsenaltrøya

Tviler sterkt på at City låner ut eller selger en spiller som Given til en konkurrent. Et mer sannsynlig scenraio er at Given lånes ut til Fulham og vi kjøper Schwarzer

Link to comment
Share on other sites

Given er en glitrende shot-stopper, men han er ikke veldig dominerende i feltet. Det er derimot Schwarzer. Jeg tror vi trenger Schwarzer mer enn vi trenger Given.

 

Enig der. Given er en fantastisk keeper, men føler meg veldig usikker på om han faktisk styrker oss. Han er best på strek, og det er der Almunia er best også. Med et Arsenal-forsvar som ikke er dominerende i luftrommet så tror jeg Given kan få problemer på samme måte som Almunia har hatt i feltarbeidet. Schwarzer har nok større fordeler og vil være en klar forsterkning med tanke på luftrommet, og han er ikke så dårlig på strek heller.

Link to comment
Share on other sites

Enig der. Given er en fantastisk keeper, men føler meg veldig usikker på om han faktisk styrker oss. Han er best på strek, og det er der Almunia er best også. Med et Arsenal-forsvar som ikke er dominerende i luftrommet så tror jeg Given kan få problemer på samme måte som Almunia har hatt i feltarbeidet. Schwarzer har nok større fordeler og vil være en klar forsterkning med tanke på luftrommet, og han er ikke så dårlig på strek heller.

 

Shay Given er en spiller jeg alltid har ønsket meg ti Arsenal.

Han er tøff og han har det riktige temperementet

Link to comment
Share on other sites

Men han er svak i feltet! God keeper, for all del... Meget god på strek, sterke reaksjoner og relativt flink til å sette i gang spillet... Men han er ikke god i feltet! Der er han nesten på linje med Almunia, så svak er han... Og det er dette med feltarbeid så mange på forumet etterlyser, er det ikke? Der er Schwarzer mye bedre, så heller Schwarzer ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er 99,9% sikker på at Schwarzer spiller mot Blackpool til helgen. Det skal bli artig med en ny keeper! Satser på at en stopper kommer like etter.

 

Ingenting hadde gledet meg mer, men jeg tviler sterkt. Så lenge en god keeper kommer før vinduet stenger er jeg i himmelen

Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært for det dumme intervjuet med Wenger, hvor han sier at han som spiller mot liverpool skal være 1. keeperen resten av sesongen, hadde jeg vært sikker på ny keeper jeg også. Men hvorfor i huleste skulle Wenger si noe sånn, når han kjøper en ny en bare et par dager etterpå? Og hvorfor brukte han Almunia når han sier til media rett etter kampen at han er ufokusert på fotballen pga. overgansryktene. Ingenting av dette gir mening...

Link to comment
Share on other sites

Blir meget imponert om dette ikke går i orden. Burde ha vært avklart for lenge siden. Frykter at vi blir sittende med Almunia og Fabianski som våre to første keepere. :)

 

Utrolig at dette ikke går i orden og nå begynner jeg å tvile

på at vi får noen ny keeper. Syns også det er rart at Arsenal

ikke hevet budet ørlite fra det som ble forkastet i mai.

Syns definitivt ikke Vela skal brukes i noen deal her.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig at dette ikke går i orden og nå begynner jeg å tvile

på at vi får noen ny keeper. Syns også det er rart at Arsenal

ikke hevet budet ørlite fra det som ble forkastet i mai.

Syns definitivt ikke Vela skal brukes i noen deal her.

 

nei, dette virker merkelig, hvis ikke alle disse skriveriene om Schwarzer bare er tomme rykter da? Men det er kanskje ingen røk uten ild? Uansett, å bruke en av klubbens mest lovende spillere for å sementere en avtale der gapet mellom tilbud og krav uansett er svært så moderat virker helt meningsløst. Det er også meningsløst å bytte bort en fremtidsspiller mot en korttidsløsning.

Link to comment
Share on other sites

Dette viser jo bare att Fulham ikke vil gi slipp på Schwarzer! Det blir som når man spiller FM og får bud på en spiller man ikke vil selge.."La oss prøve å bytte mot deres mest lovende spiller da bare på artighet".Må vel bare innse att Wenger har planen klar med å bruke Almunia denne sesongen å..Tror jeg skal begynne å fire litt på kravene mine ang titler denne sesongen å :huh:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...