Jump to content

Mark Schwarzer


yelf1

Recommended Posts

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Jeg tipper fordi jeg tipper. Jeg er hasardiøs og liker å leve på kanten.

 

Jeg tror faktisk dette blir situasjonen. Wenger har sagt at han hele tiden så på våre defensive krefter, selv etter at Squillaci ble hentet. Samtidig så vet vi at han har vært på jakt etter en keeper, og jeg tror han selv innser at han må gjøre noe i dette vinduet.

 

Inn kommer Lloris eller Adler.

Inn kommer også en DM som er "helt OK" evt. ala Koscielny (relativt ukjent, billig men god)

Går så "slow" med overgangene i Arsenal at selv om de signes før overgangsvinduet stenger så blir det sikkert ikke bekreftet før i midten av desember ;)

Link to comment
Share on other sites

Sjekker newsnow hvert pokkers minutt nå, lar den ikke oppdatere seg selv engang!

 

Det er bare akseptere for min del : Siste dag av transfervinduene er man limt til PC-en...

 

Slipp han Fulham!!

 

Haha, kombinasjonen finansregnskap og newsnow fungerer heller dårlig for min del... Blir mye newsnow ;)

Link to comment
Share on other sites

;) Hehe ser den. Kanskje en god ting for din del at/hvis vinduet stenger 7 da! :P

 

At vinduet stenger 7 betyr ikke at spenningen er over.. Få har vel glemt hvordan eksempelvis overgangen til Arshavin kom i 12. time... Dette blir en lang kveld!

Link to comment
Share on other sites

At vinduet stenger 7 betyr ikke at spenningen er over.. Få har vel glemt hvordan eksempelvis overgangen til Arshavin kom i 12. time... Dette blir en lang kveld!

 

Faen... Det blir mye nørding ikveld da. Men overgangen til Arshavin blei vel utsatt pga snøfall and so forth? Er ikke sikker, men truuuur ikke at det er så dårlig værforhold across the pond nå. ;)

Link to comment
Share on other sites

Faen... Det blir mye nørding ikveld da. Men overgangen til Arshavin blei vel utsatt pga snøfall and so forth? Er ikke sikker, men truuuur ikke at det er så dårlig værforhold across the pond nå. :P

 

Stemmer det, men Wenger finner vel en eller annen herlig måte å lure systemet på.. Schwarzer bortført i taxi på vei til Emirates for eksempel! ;)

Link to comment
Share on other sites

Stemmer det, men Wenger finner vel en eller annen herlig måte å lure systemet på.. Schwarzer bortført i taxi på vei til Emirates for eksempel! biggrin.gif

 

haha, spot on! ;)

 

Ser ikke ut til at det blir noe keeper alikevel..

Men Wenger sa jo at han ikke er ferdig på markedet..

 

Håper jeg leser noe fantastisk på Arsenal.com når jeg kommer hjem fra fotballkamp.

 

Vel, han sa han KANSKJE ikke var ferdig på markedet. Så, det gjenstår egentlig bare å se. Jeg har mine tvil, men...

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke ut til at det blir noe keeper alikevel..

Men Wenger sa jo at han ikke er ferdig på markedet..

 

Håper jeg leser noe fantastisk på Arsenal.com når jeg kommer hjem fra fotballkamp.

 

Kanskje ikke over sa Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Er vel slik at papirene må være levert innen 19.00, normalt er det vel en del papirer som blir levert inn rett før vinduet stenger, og dermed kan det ta litt tid over 19.00 før en overgang kan bli endelig godkjent og offentliggjort.

 

Men jeg har liten tro på at det skjer noe som har med oss å gjøre.... i så fall er det en som går på lån fra klubben...

Link to comment
Share on other sites

Da er det vel over, med tanke på Schwarzer i Arsenal drakt. Men ved nærmere ettertanke....Er han så veldig god da, vet han er bedre enn Almunia, men så utrolig mye bedre er han ikke.

 

Merker jeg er skuffet over at han ikke kom, men jeg føler meg litt dum, med tanke på at jeg har håpet at Schwarzer skulle komme liksom. Vi har da for pokker hatt over to mnd, hvor vanskelig hadde det vært og gå etter eksempelvis, Adler, Neuer, Lloris, Akinfeev osvosv. Noen med skikkelig klasse bak i buret.

 

menmen, får vel bare brette opp armene og støtte troppen som per dags dato er Arsenal. Så får vi jo håpe på noen nytt i januar, hvis ikke vi får en god nyhet imorra tidlig om at nettet brøt sammen og faksen ikke kom frem, men da håper jeg på noe bedre en Schwarzer.

 

Kjenner jeg er skuffet, ikke over at Schwarzer nødvendigvis ikke kom, men at vi ikke fikk en ny sisteskanse. Er nesten så hva som helst hadde vært en forsterkning, meeeeen....COME ON ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

Da er det vel over, med tanke på Schwarzer i Arsenal drakt. Men ved nærmere ettertanke....Er han så veldig god da, vet han er bedre enn Almunia, men så utrolig mye bedre er han ikke.

 

Jeg ser flere bruker dette argumentet og jeg forstår det ikke helt. Når det kommer til fotball på absolutt toppnivå så kan litt bedre utgjøre en ganske så stor forskjell.

 

La oss se på en spiller som Eboue. Han er etter mitt syn veldig god, men har litt mangler på siste del av banen. Eboue er vel priset til ca £7 mill (var vel summen det ble spekulert med tanke på en overgang ifjor). Hadde han vært litt bedre i angrepssonen, så hadde han nok vært priset til minst det dobbelte. Det er den lille kvalitetshevingen man er ute etter.

 

Det er få spillere som er veldig mye bedre enn andre gode spillere på de respektive topplagene, da snakker vi om spillere som Messi og Ronaldo. Altså de ypperste som finnes.

 

Hvis Schwarzer er litt bedre enn Almunia i feltet, så vil forsvaret føle seg litt tryggere med han bak og kanskje forbedre litte granne. Denne tryggheten vil da forhåpentligvis forplante seg til resten av laget som da kanskje presterer litt bedre. Når man tenker seg om, er det ikke bare litt som skiller oss fra Manu og Chelsea?

Link to comment
Share on other sites

Eller at disse spillerne i det hele tatt er tilgjengelige?

 

Ja, det var den tanken jeg hadde når jeg stillte spørsmålet. Hva vet vi om Wenger har kontaktet klubbene til samtlige av de nevnte klubbene, men fått beskjed om at de ikke er til salgs.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var den tanken jeg hadde når jeg stillte spørsmålet. Hva vet vi om Wenger har kontaktet klubbene til samtlige av de nevnte klubbene, men fått beskjed om at de ikke er til salgs.

 

Alle er til salgs, bare prisen er rett. Situasjonen nå tilsier at rette prisen gjerne kunne vært skyhøy, og likevel ville vi støttet wenger.

Link to comment
Share on other sites

Alle er til salgs, bare prisen er rett. Situasjonen nå tilsier at rette prisen gjerne kunne vært skyhøy, og likevel ville vi støttet wenger.

Alle er til salgs, men ikke alle vil gå til alle klubber. Feks vil nok Cesc aldri gå til Real Madrid selv om de måtte få et bud godkjent av oss...

Link to comment
Share on other sites

Alle er til salgs, men ikke alle vil gå til alle klubber. Feks vil nok Cesc aldri gå til Real Madrid selv om de måtte få et bud godkjent av oss...

 

nå var vel ikke akkurat cesc eksemplet særlig godt. tror ikke at cech ville forlatt chelsea til fordel for arsenal. heller ikke casillas fra real. ellers er det vel få som har noe forhold til arsenal, som skulle tilsi at de ikke skulle ønske en overgang til klubben. arsenal er en av verdens 10 største klubber, og det burde ikke være problematisk å lokke til seg en keeper i topp 10-15 sjiktet. almuunia kan forhåpentlig vis gjøre en knallsesong, men han er ikke blant den ypperste klasse av målvakter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...