Jump to content

TV2s Premier League-sendinger


Daggy

Recommended Posts

2 av de faste i studioet, Schau og Børrestad, er jo tott supportere. Misliker det studioet sterkt. Morten Langli er den eneste jeg har sansen for i TV2.

Virker nesten som det har vært en massekonvertering i så fall.

Poenget er at vi fryktet dette studioet, men frykten har vel egentlig ikke slått til.

Det er nok det som er poenget mitt.

 

Hadde vært interessent å telle superlativene.

Da hadde vi vunnet for Manchester United og med de andre på rekkefølge etter det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

2 av de faste i studioet, Schau og Børrestad, er jo tott supportere. Misliker det studioet sterkt. Morten Langli er den eneste jeg har sansen for i TV2.

 

Propagandafotball beskrev Arsenalhyller Schau vår fotball som.

Kan da ikke mislike slike kommentarer, og mange til, som de kommer med.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hehe, kikket innom der idag også, men var nok for tidlig ute. Takk skal du ha! :P

 

Og selvfølgelig kan denne kampen flyttes tilbake til lørdag hvis et av lagene kommer i semifinale i CL og evt skal spille 3 mai. Typisk. Da blir det vel et tidlig fly på lørdag for å være "sikker" på å slippe å ombooke flyet igjen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 weeks later...

Nå skal tv2 sette opp prisen med en 50-lapp pr mnd. De hevder så at dette er billigere en det var før de tok over rettighetene. Selv om canal+ abonnementet mitt kostet tett på 300, hadde c+ mer å tilby enn det tv2 har. At tv2 velger å produsere svadaprogrammer fra studio, men Børrestad, er for meg en gåte. Ikke klarer jeg helt å få sansen for han, og ikke klarer jeg å forstå hva han har å tilby seerne. Jeg hadde svært gjerne sett et mye enklere studio, der folk ikke bare fjaset, og var opptratt av at håret skulle se høyt ut. Børrestad er for meg noe av det mest ufordragelige jeg kan se på tv. Hans kommentarer og tåpelige forsøk på fottballfaglige uttalelser, blir for meg bare latterlig. Om tv2 synes det koster for mye å sende pl, bør de heller spare inn blant sine innkompetente medarbeidere, enn å legg på prisen.

 

Savner canal+ med sin dekning av pl, og nok en gang vurderer jeg å bestille meg abonnement fra sky...

Link to comment
Share on other sites

Enig på en prikk der refser! Faen så irriterende Børrestad er, makan til slesk fyr har jeg aldri sett på tv. Får ekle frysninger nedover nakken vær gang jeg ser fyren prøver å snakke om fotball med mye mer fotballfaglige folk som Lundekvam, Thorstvedt, Schau, Wikestad og andre evt. høyprofilerte gjester.

 

Men slik Arsenal spiller for tiden så gjør det ikke meg noe å betale en 50-lapp ekstra. En stk. mindre halvliter pr måned klarer jeg fint å leve med så lenge Arsenal vinner.

Link to comment
Share on other sites

Er kanskje en av de som synes TV2 sin pakke er langt bedre en det c+ klarte å lage:) Det er mye sendetid utenom akkurat når det er kamp og streaming-tjenesten deres på nett er noe de andre distributørene bare kan sikle etter, med visning av samtlige kamper i PL. (les viasat!)

Så.. 50kr opp gjør ingenting :)

Link to comment
Share on other sites

TV 2 leverer bilder fra kampene og jeg har MUTE knapp når nødvendig. Enkelt og greit. Jeg er egentlig ikke veldig interresert i alt det andre som kommer fra Sky. Ser minimalt på det. For meg er det bare støy, men det er mitt valg. Når det gjelder pris går jeg ikke til grunne for en 50-lapp, men jeg synes det er dyrt i utgangspunktet. Likevel når du sammenligner med hva du får sammenlignet med norsk tippeliga i den forfatning den er i er det vel kanskje ikke så ille.

Link to comment
Share on other sites

Om jeg må betale 199 eller 300 kroner for å se laget jeg elsker over alt annet og årsaken til at godstolen hver mandag har et tydelig avtrykk etter en perfekt helg med minst 6-7 kamper, driter jeg langt i. Kan ikke tenke meg hva jeg skulle gjort om interessen hadde falt ned på lesing istedet for snart 16 år siden...

Link to comment
Share on other sites

Syns sendingene er greie og spesielt de engelske gjestene hever kvaliteten. At de får Phil T over så ofte som de gjør er imponerende. Spursgutta skryter stort sett mer av Arsenal enn andre lag, så der er vi litt heldige. Den eneste som ikke klarer å holde seg nøytral er også den som er faglig svakest. Henger nok sammen det..

Link to comment
Share on other sites

Jeg må innrømme at jeg trodde det skulle bli langt værre enn det er med to eller tre Spuds i studioet så ofte. Så langt er jeg meget godt fornøyd med tilbudet sett under ett. Jeg skulle gjerne hatt NFL Gamepass-kvalitet på Sumo, men i forhold til hva Viasat leverer er det direkte strålende. Positivt overrasket. At vi får gratis tilgang til samtlige PL-kanaler i HD på studenthybelen er selvsagt heller ikke å forakte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg driter i utgangspunktet i at det blir dyrer, men jeg er i det store og det hele svært misfornøyd med både programledere og det tilbudet de har. Kutt ut alle de lange sendingene med et studio fullt av idioter, og heller sats på å sende fra en turnering til. De burde kanskje forsøke på rettighetene til Ligacupen og FA-cupen. Mulig sendingene deres hadde blitt mer severdige om Børrestad ble fjernet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i mye av det du sier her refser. Men jeg syns initiativet deres på deadline-day var utrolig bra, og det gav meg mye. Om de kunne lagd tilsvarende sendinger på andre høytidsdager som boxing day, ja da kunne det rettet opp mye av det negative inntrykket jeg får av Børrestad.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke uttale meg. Mute var aktivert før de rakk å si noe som helst. :shy:

Anbefaler deg å lytte til Thomson. Han er utrolig lidenskapelig og nøytral til tross for sin tid i Liverpool. Kanskje litt dramatisk til tider, men det er bare morsomt. Kunnskapen er det jo heller ikke noe å si på.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...