Jump to content

TV2s Premier League-sendinger


Daggy

Recommended Posts

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

Tv2 er i det hele tatt svært slitsomt.

 

Spot on!

 

TV2 skal alltid skal gi oss "alt" om fotballrunden. Da blir det nødvendigvis langt mellom det en faktisk har benket seg for å se: Høydepunktene. Å se Petter Myhre tegne sirkler og krusseduller på et stillbilde fra en fotballkamp, har for meg begrenset underholdningsverdi.

 

Gi meg de fire første avdelingene på V6-bongen i pausen, takk!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

TV 2 har inngått avtale om kjøp av rettighetene til engelske Championship, FA-cupen, Ligacupen, Community Shield, playoffkampene til Premier League, og engelske landskamper.

 

http://www.tv2.no/sp...ke-3853644.html

 

Fantastisk!

 

Edit: ser at Ben elfen alt har postet det her: http://gunners.ipbhost.com/index.php?/topic/4876-premier-leaguemedia/page__pid__262271__st__20&do=findComment&comment=262271

Link to comment
Share on other sites

TV 2 har inngått avtale om kjøp av rettighetene til engelske Championship, FA-cupen, Ligacupen, Community Shield, playoffkampene til Premier League, og engelske landskamper.

 

http://www.tv2.no/sp...ke-3853644.html

 

Fantastisk!

 

Edit: ser at Ben elfen alt har postet det her: http://gunners.ipbho..._20#entry262271

 

Blir spennende å se om de tør å gjøre noe med prisen da.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

Blir spennende å se om de tør å gjøre noe med prisen da.

 

BE

Ikke sikkert det. Vil tro de får en del nye kunder som muligens dekker kostnadene. Sikkert en haug med folk som kjøper kun for å følge Solbakken og Wolves

Link to comment
Share on other sites

De har nettopp skrudd opp prisene, så håper ikke de gjør det en gang til. For all del, de har et bra utvalg nå men jeg syns prisen er drøy i tillegg til at de har mye reklame. Og de med parabol får fortsatt bare 1 kamp klokka 16 på lørdagene.

At de har skrudd opp prisene er er en sannhet med modifikasjoner. De har slått sammen Tv2PL og TV2Sport til 249, før kostet de 299,- (men da kunne man kjøpe en pakke separat, nå må man kjøpe begge)

Ja, man får kun sett 1 kamp lørdag klokka 1600 med parabol desverre. Viasat sine kunder får de kampene som vi ikke får vist på tv gratis på Tv2 Sumo i stedet. Det er langt i fra optimalt men bedre enn ingen ting. Jeg regner med at det samme gjelder Canal Digital kunder også.

 

angående pris for premier league. Det er ingen tvil om at tv sin premierleague satsning har vært en gullgruve. Jeg mener helt oppriktlig og ærlig at prisen er svært lav. Jeg hadde gledelig kjøpt om det så kostet 500,- pr mnd. Det er tross alt den råeste rettigheten man kan kjøpe for ett tv selskap i dag.

 

Jeg er svært fornøyd med at Tv2 har fått samlet alt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke sett noen av prisene.

Premier league koster 249 (for tv2 pl lg tv2 sport) og det eneste jeg har fått med meg er at det vil øke i fremtiden men ikke før om minst 3 mnd.

 

BE

 

Tror han mener tilbudet på sumo

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det slik at det står 349kr i den linken, men 499kr når man får mailen fra tv2???

 

Fordi 499,- er kampanjeprisen for de som ikke er medlemmer av supporterklubber i den britiske supporterunionen. Ifølge linken står det at alle medlemmer skal ha mottatt en egen e-post fra supporterklubben sin. Jeg kan ikke se å ha mottatt en slik e-post. Er det noen som har mottatt e-posten?

Link to comment
Share on other sites

 

Fordi 499,- er kampanjeprisen for de som ikke er medlemmer av supporterklubber i den britiske supporterunionen. Ifølge linken står det at alle medlemmer skal ha mottatt en egen e-post fra supporterklubben sin. Jeg kan ikke se å ha mottatt en slik e-post. Er det noen som har mottatt e-posten?

Jeg har ikke fått mailen, og "nyheten" om tilbudet på forsiden av gunners.no kom dessverre dagen etter at jeg kjøpte 3 måneder for "tilbudsprisen" 499 :angry:

 

 

EDIT: Nå er jeg usikker på om mailen min er registrert i noe "sentralt" register som kan brukes til å sende meg slike tilbud. Jeg har brukt mailen min til korrespondanse med gunners.no ved kjøp o.l., men den står ikke i min profil. Den er registrert hos tv2.no ved kjøp av Sumo, men adressen min er vel ikke "Koblet" sammen med mitt medlemskap i Arsenal Norway, slik at det sannsynligvis er en god grunn til at jeg ikke har fått en slik tilbudsmail????

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker TV2 sine sendinger. Savner fortsatt Lars Tjærnås, for meg er den beste "eksperten" på norsk tv. Det eneste negative jeg kommer på er måten de til stadighet smører fansen av storklubbene. Hver eneste kamp er det de gamle klisjeene om Alex Ferguson, Wenger, Liverpools historie osv. og jeg syns det blir litt kjedelig i lengden. Jeg ville heller sett mer fokus på flere av de andre lagene og en mer kritisk tilnærming til fotballen. Det virker som mye av det de gjør er kun for å blidgjøre de store supporterneskarene til United, Liverpool og Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...