Jump to content

TV2s Premier League-sendinger


Daggy

Recommended Posts

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

Eneste jeg har å utsette på sendingene er den Chess reklamen som spilles om og om igjen. Jeg overlever litt reklame, men den Chess reklamen er grusom. Jeg trodde C+ sin samdodds reklame var ille, men Chess må bort!

 

Kunne ikke vært mer enig. Chess-reklamene er fryktelig! :D

 

Hadde uansett håpet det skulle være reklamefritt med betal-tv men..

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke vært mer enig. Chess-reklamene er fryktelig! :D

 

Hadde uansett håpet det skulle være reklamefritt med betal-tv men..

Mmmmmmmm, takk for at du er min venn.

Takk for at du gir meg resultatet i en kamp du ikke bryr deg om.

Takk for at du er min venn, og for at du sparer penger med fast pris med Chess.

Mmmmm

;)

Link to comment
Share on other sites

Eg startar med å bli litt lei av dårlige streams og vurderer tv2 PL HD heime på kabelnettet. Problemet mitt er at eg er på hytta halvparten av årets helger. Der har eg parabol med HD dekoder. Er det nokon som har snøring om eg kan ta med kortet og sjå tv2 PL HD på denne med samme kortet eller må eg investere i to abonnement?

Link to comment
Share on other sites

Eg startar med å bli litt lei av dårlige streams og vurderer tv2 PL HD heime på kabelnettet. Problemet mitt er at eg er på hytta halvparten av årets helger. Der har eg parabol med HD dekoder. Er det nokon som har snøring om eg kan ta med kortet og sjå tv2 PL HD på denne med samme kortet eller må eg investere i to abonnement?

 

Det fungerer utmerket med riks-tv. Går sikkert bra hos andre leverandører også.

Link to comment
Share on other sites

Som folk sier her, det er i utgangspunktet ikke noe problem.

Men siden du har kabel hjemme, og parabol paa hytta, gaar det ikke. Det er

forskjellige typer dekodere, og da maa du ha forskjellige kort. Det er jeg rimelig sikker paa...

Link to comment
Share on other sites

En kompis av meg har kabeltv hjemme, men bruker å ta med Canal Digital kortet på hytta der han har parabol. Fungerer uten problem. Tror nok iallefall kanalene til Canal Digital har samme "koder" på parabolen som på kabelnettet.

 

Skal ta å høre med han imorgen for å være helt sikker : ))

Link to comment
Share on other sites

En kompis av meg har kabeltv hjemme, men bruker å ta med Canal Digital kortet på hytta der han har parabol. Fungerer uten problem. Tror nok iallefall kanalene til Canal Digital har samme "koder" på parabolen som på kabelnettet.

 

Skal ta å høre med han imorgen for å være helt sikker : ))

Det funker ikke

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Synes den godeste gamle Erik the viking driter seg mer og mer ut i studio. Når det er 3 minutter minimum i tillegg idag mellom Everton og Manure, og Everton scorer to mål på overtid så mener han at det ikke er noe å legge til tid for. Synes disse såkalte ekspertene i tv2 studio er håpløse, og den stemmen til han Langli er jo helt forferdelig. Og Alsaker som aldri greier å skjule at han er L`pool fan. Nei du verden som jeg savner Canal Pluss! Var aldri helt fan av Lars Tjærnås, men han er jo en utrolig mye bedre og saklig "ekspert" enn disse folka i tv2. De har prøvd og kopiere Canal Pluss uten og greie det i det hele tatt. Og glemmer heller ikke han der Scahu som alltid skal være så vittig. Og den løva!!! Er så utrolig lei av den løva!

 

Sånn der fikk jeg sagt det, kanskje fordi jeg måtte gi mer peng til den drittkanalen idag ved å bestille sumo...menmen, satser på at jeg kun trenger denne mnd :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...