Jump to content

Marouane Chamakh


Guest kellex

Recommended Posts

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Vel, da vi hentet Chamakh ble han ikke regnet som middelmådighet, i tillegg var kontrakten hans utløpt og flere klubber var intereserte. Så i akkurat dette tilfellet vil jeg ikke påstå at vi har driti helt på draget med tanke på lønn. Dessuten presterte han bra den første høsten før cuntie kom tilbake fra skade.

 

Edit: Men ja, vi har vel noe spesiell lønnspolitikk.

Link to comment
Share on other sites

Da må det jo være noe fundamentalt galt når middelmådige spillere hever fantasilønninger, samtidig som man snur hver eneste krone nå det er snakk om virkelig gode spiller som skal kjøpes inn.

 

Amen brother.

Link to comment
Share on other sites

Da må det jo være noe fundamentalt galt når middelmådige spillere hever fantasilønninger, samtidig som man snur hver eneste krone nå det er snakk om virkelig gode spiller som skal kjøpes inn.

Ja, dette har vært påpekt i evigheter nå, og konsekvensene har etter mine begreper vert opplagte og nå .......

 

:) Er nok litt enig i ditt argument med Chamakh, men synes vi brenner inne med altfor mange spillere. Og flere av de var ganske så ukjente/mindre gode da vi hentet de.

......har det materialisert seg i alt for mange tilfeller. En naiv og totalt feilslått strategi. Innrømmelsene begynte å komme i sommer, men det tar tid å rydde huset for varer som er uomsettelige i virkelighetens marked.

Link to comment
Share on other sites

......har det materialisert seg i alt for mange tilfeller. En naiv og totalt feilslått strategi. Innrømmelsene begynte å komme i sommer, men det tar tid å rydde huset for varer som er uomsettelige i virkelighetens marked.

Det er da du må ta med varene til rundt til flere Ny/Gammelt butikker - loppemarkeder i håp om at noen ser verdi i dem og tar imot det gratis, eller i beste fall for en symbolsk sum.

Link to comment
Share on other sites

Det er da du må ta med varene til rundt til flere Ny/Gammelt butikker - loppemarkeder i håp om at noen ser verdi i dem og tar imot det gratis, eller i beste fall for en symbolsk sum.

 

Det er sikkert gjort også, men ingen vil overta lønnsforpliktelsene. Dessuten viser også alt for mange av våre spillere seg som så utpreget sportslig ambisiøse at de glatt prioriterer Arsenalutgaven av "Naving". Konsekvensen av det igjen er at vi kvitter oss med så mye av kostnadene som mulig i form av utlån av spillere som ikke har en reell funksjon i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Ønsker han lykke til i West Ham, blir spennende å se hva han kan få til hvis han får spilletid og fast plass på laget. Er uten tvil bedre enn Carlton Cole hvert fall, syns nå jeg.

Jeg vil ikke si at jeg bare er uenig i det du sier om at han er bedre enn Cole. Påstanden din er rett og slett feil :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke si at jeg bare er uenig i det du sier om at han er bedre enn Cole. Påstanden din er rett og slett feil :lol:

Nei? Cole er den verste spissen i ligaen. Til å være så stor og sterk er han bra elendig på å holde unna forsvarsspillere med ryggen til mål. Chamakh er bedre han på alle mulige måter. Til og med når det kommer til å sparke en fotball.

Link to comment
Share on other sites

Syns Cole har klart seg brukbart de gangene jeg har sett han i år, men er enig med Wilshere i at en Chamakh i form er bedre. Det som er leit er at vi ikke har sett denne 'formen' på et par år nå :P Kanskje han sprudler hos Hammers?!

 

Jeg satser hvertfall at han scorer vinnermålet på Old Trafford og sender Utd på huet og ræva ut av FA-cupen! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Han debuterte for WHU idag. Vi får håpe han får karrieren på rett kjøl og vi dermed kan få solgt han for et greit beløp.

Han hadde en del farlige innvolveringer, men QPR var meget heldig med et par av mulighetene. Ble også soleklart snytt for en straffe.

Tror han passer inn i West Ham.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...