Jump to content

Marouane Chamakh


Guest kellex

Recommended Posts

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Vil påstå at det fortsatt er ekstremt irriterende at vi ennå ikke har blitt kvitt han på permanent basis.

Er det ikke litt slitsomt å være så negativ hele tiden Stefan? Hva med å glede seg over at han endelig er utlånt og dermed frigjør litt midler på lønnsbudsjettet?

Link to comment
Share on other sites

on players possibly leaving…
Gervinho we are at the moment close to an agreement with a club where he should go. Bendtner we are nowhere. At the moment he is completely here. Chamakh might go somewhere, it will be decided in the next 48 hours. [They are] permanent moves.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skikkelig skeptisk til at Gervinho drar. Je liker karen og han skaper et helvete for alle han møter, synd han avslutter som en dass, for stort sett alt annet står til laud.

Dette er en spiller jeg synes har fått dårlig behandling av fansen. Han fortjener mer kred enn han har fått.

Lykke til Gervinho

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skikkelig skeptisk til at Gervinho drar. Je liker karen og han skaper et helvete for alle han møter, synd han avslutter som en dass, for stort sett alt annet står til laud.

Dette er en spiller jeg synes har fått dårlig behandling av fansen. Han fortjener mer kred enn han har fått.

Lykke til Gervinho

 

BE

 

 

Spot on, BE. Liker egentlig ikke at vi selger han.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke litt slitsomt å være så negativ hele tiden Stefan? Hva med å glede seg over at han endelig er utlånt og dermed frigjør litt midler på lønnsbudsjettet?

 

Hadde vært langt mer fornøyd om vi hadde klart å bli kvitt han på permanent basis for 2 år siden fremfor at han blødde klubben for så mye penger som han kan. Vi betaler forøvrig trolig rundt 60% av lønningene hans uansett som vi gjorde med Bendtner og Denilson.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skikkelig skeptisk til at Gervinho drar. Je liker karen og han skaper et helvete for alle han møter, synd han avslutter som en dass, for stort sett alt annet står til laud.

Dette er en spiller jeg synes har fått dårlig behandling av fansen. Han fortjener mer kred enn han har fått.

Lykke til Gervinho

 

BE

Trodde jeg var den eneste som likte karen. Har sagt i lange tider nå at jeg er sikker på at vi scorer flere mål per minutt Gervinho spiller enn noen annen og det til tross for at han er delaktig i så mange selv. Teknikken og farta hans lager store hull i forsvaret som andre spillere kan utnytte.

Link to comment
Share on other sites

Sies at vi har sluppet Chamakh gratis til Palace.

 

Jeg klager ikke så mye, men herregud for en tynnslitt stall vi har nå. 4-5 spillere for lite i mine øyne.

 

Det må være noen spillere på vei inn. Kan ikke forestille meg at Wenger trimmer laget såpass uten at det er en plan bak det

Link to comment
Share on other sites

 

Det må være noen spillere på vei inn. Kan ikke forestille meg at Wenger trimmer laget såpass uten at det er en plan bak det

 

Får bare håpe det kommer noen spillere inn snart Castor. En uke til seriestart.. det begynner å bli veldig knapp tid igjen nå. Det som også er synd er at laget trolig ikke vil være samspilte før vi nærmer oss nyttår heller hvis det kommer inn noen nye førstelagsspillere.

Link to comment
Share on other sites

Sies at vi har sluppet Chamakh gratis til Palace.

 

Jeg klager ikke så mye

He he, jeg lo litt av denne Stefan!

 

Men vi har en veldig tynn stall, det har du rett i. Regner med at vi får inn et par spillere før vinduet lukkes.

Link to comment
Share on other sites

He he, jeg lo litt av denne Stefan!

 

Men vi har en veldig tynn stall, det har du rett i. Regner med at vi får inn et par spillere før vinduet lukkes.

 

Haha. I see the funny side. ;)

 

Tenkte på at jeg ikke klager på at vi kvitter oss med Chamakh altså! ;)

 

Og PS: Jeg klager fordi jeg er frustert over at styret/Wenger/Gazidis ikke virker å være interesserte i å gjøre Arsenal til ligaens beste lag selv om det i teorien ikke skal så mye til før vi er helt på topp og i sommer hadde vi virkelig en gyllen mulighet.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Og PS: Jeg klager fordi jeg er frustert over at styret/Wenger/Gazidis ikke virker å være interesserte i å gjøre Arsenal til ligaens beste lag selv om det i teorien ikke skal så mye til før vi er helt på topp og i sommer hadde vi virkelig en gyllen mulighet.

 

 

Er det de ENKLE GREP du sikter til? Tja vi kunne jo kjøpt Fernandinho, Jesus Navas, Negredo og Jovetic for en milliard...

Link to comment
Share on other sites

Er det de ENKLE GREP du sikter til? Tja vi kunne jo kjøpt Fernandinho, Jesus Navas, Negredo og Jovetic for en milliard...

 

Vet ikke hvor du får det fra at jeg sier enkle grep.

 

Vi kunne kjøpt Aubameyang (eller Jovetic). Luiz Gustavo, Ljajic og en midtstopper (Ginter) for £45m eller £55m. Eller omtrent hva vi visstnok skal prøve å betale for Suarez alene.

 

Eller så kan vi bare kjøre samme stil. Pdd. har vi sopet inn omtrent £10m i overgangssummer og visstnok trimmet lønnsbudsjettet med nesten £300-400k. Det er £15,6m eller £20m bare i lønninger alene per sesong. Kanskje Wenger og Gazidis bare kvitter seg med spillere slik at vi nå har råd til å bare flyte utenfor CL spill også? Vet ikke hva de har planlagt jeg Rasta, men pdd. ligger det ann til at vi bare venter på Diaby skal slå ut i full blomst igjen og ditto det samme med 3-4 andre spillere slik at vi slipper å bruke penger.

Link to comment
Share on other sites

Er det de ENKLE GREP du sikter til? Tja vi kunne jo kjøpt Fernandinho, Jesus Navas, Negredo og Jovetic for en milliard...

Godt poeng Rasta. Av disse var det vel bare Negredo som viste noe som helst. Oppskrytte Jovetic fikk vel til Nada.

 

Vi slo en av seriefavorittene ganske så enkelt. Det bør vel være noe som bidrar litt optimisme, eller var det negativt for nå tror gjøken Wenger at alt er bra og at han ikke trenger å handle inn noen nye?

Link to comment
Share on other sites

Hvis denne kampen hadde vært spillt 5 ganger. Hvor mange tror dere vi ville vunnet 3-1?

Statisk sett så er det nok veldig liten sjanse for at samme resultat skal gjenta seg fem ganger etter hverandre. Jeg tror vel egentlig ikke du er ute etter å forske på sannsynlige utfall. Dette er vel bare atter et forsøk på å vinkle noe positivt til å framstå som noe negativt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg poengterer det historien viser, at vi ikke over tid klarer å prestere mot topplagene. Vi har ett og annet blaff, men over tid taper vi somregel disse kampene.

Kampen idag isolert sett var positiv, ingenting skal motsies det. Og det er gledlig at vi presterer godt en uke før ligastart.

 

Problemet er at vi (nesten) alle vet at vår tropp er for tynn, og at vi over tid med en så liten stall vi falle igjennom. Dette har skjedd år etter år, og da med bedre stall enn årets.

Hvis man skal fyre løs argumentet med at man bare forsøker å svartmale alt i forbindelse med ett godt resultat blir det for dumt.

Link to comment
Share on other sites

5

 

BE

 

Og du mobbet meg for mine matteferdigheter BE? :proud:

 

Neida. Dagens resultat var trolig et resultat som neppe kommer til å gjenta seg så ofte mot andre topplag. Grunnen til det er ikke fordi vi ikke har et bra førstelag, men fordi skadesituasjonen/suspensjoner/form o.l. kommer til å endre spillestil og spillermateriale rimelig greit over sesongen. Pdd. så har vi ufattelig få erfarne og gode spillere å vise til som ikke spiller for førstelaget. Monreal, Vermaelen og Rosicky er vel de eneste vi kan skryte av slik sett. Hvis man tar forbehold om at Podolski og Giroud starter på venstre og sentralt altså. Hvis ikke så er det Podolski ut for Rosicky.

 

3 spillere altså som er erfarne bidragsytere har vi på benken (og nei jeg regner ikke med Park :P). Det sier seg selv at dette er dømt til å mislykkes over en sesong hvor vi spiller rundt 50 kamper.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...