Jump to content

Arsenal v Liverpool, 10.02.10


ernsti14

Recommended Posts

Arsenal v Liverpool

 

 

 

arsenal.png liverpool.png

 

 

Barclays Premier League, Emirates Stadium

 

 

Onsdag, 10. Februar, kl. 20:45

 

På TV: CanalDigital_Sport_1_100x70.gif

 

 

arsenal-liverpool__12066754__MBQF,templateId=renderScaled,property=Bild,height=349.jpg

 

 

 

Mulig lagoppstilling:

 

Andrey Arshavin - Nicklas Bendtner - Samir Nasri

 

 

Abou Diaby - Alex Song - Cesc Fabregas

 

 

Emmanuel Eboue - Thomas Vermaelen - William Gallas - Bacary Sagna

 

 

Manuel Almunia

 

 

Jeg tror og håper at Wenger bruker Eboue i denne kampen. Han har vært veldig positiv de siste kampene, og vil nok gjøre en mye bedre jobb en Clichy på VB.

 

Abou Diaby og Alex Song spilte mot Chelsea, og vi så en stor forbedring fra Man Utd kampen, der vi brukte Denilson.

 

Denne kampen må Bendtner starte. Han var veldig positiv mot Chelsea, og vi trenger en som kan tilføre noe nytt på topp.

 

En benk bestående av Rosicky, Denilson, Clichy, Ramsey, Campbell, Fabianski og Walcott er også veldig sterkt!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Utrolig viktig kamp om vi i det hele tatt skal ha mulighet til å henge med i kampen om tittelen idag. Både Utd og Chelsea skal ut i tøffe kamper og kan fort avgi poeng.

Håper dette laget går ut på Emirates i dag:

 

 

Fabianski

 

Eboue Gallas Vermaelen Clichy

 

Song

 

Fabregas Diaby

 

Rosicky Arshavin

 

Bendtner

 

Ser at Carragher mest sannsynlig skal bekle Liverpools høyreback og tipper Arshavin holder lekestue med han i dag og scorer 2.

Link to comment
Share on other sites

For tredje gang på rad skal vi vel ut for sessongens viktigste kamp. Taper vi i dag kan vi vel med sikkerhet si at vi er ute av gullkampen, men vinner vi er det fortsatt en ørliten mulighet.

 

Håper vi starter sånn:

Fabianski

 

Eboue - Gallas - Vermaelen - Clichy/Sagna

 

Fabregas - Song - Diaby

 

Arshavin - Bendtner - Nasri

 

Føler at Almunia har fått nok av sjangser til å bevise at han ikke holder mål for Arsenal, og det er på tide å slippe til noen nye. Såvidt jeg husker hadde jo Fabianski en god kamp i 4-4 på Anfield, og håper han kan fortsette trenden.

 

Ebouè hadde ett friskt innhop mot Chelsea, og fortjener å starte. Stopperene er det ikke noe å si på, og på motsatt back er jeg usikker på hvem som fortjener plassen. Clichy er surrete, men en dynamo. Sagna har vært bedre, er ikke sikker på hvem jeg vil ha.

 

Midtbanen er upåklagelig, og Diaby har til tider vært stabil denne sessongen. Trenger musklene og fightingen hans, de to andre er selvskrevne.

 

På topp trenger vi musklene Bendtner gir oss, og både Arshavin og Nasri har prestert mot Liverpool før, føler meg sikker på at de gjør det igjen.

 

Har trua på at vi slår tilbake denne kampen, håper det blir en målfest. Resultat tør jeg ikke si noe på, men tipper at Arshavin putter ett par :blink:

Link to comment
Share on other sites

Er viktig med seier i denne kampen!

Taper vi ligger Liverpool rett bak oss, og det er alt for langt opp til United og Chelsea.

Liverpool har aldri slått oss på Emirates, håper og tror at der fortsetter idag! :blink:

Håper Eboue kommer inn for Sagna i denne kampen, og Bendtner tar midtspissen.

Walcott som super-sub!

Arshavin putter vell et par idag, hva er vell Arsenal - Liverpool uten en Arshavin goal? :D

Håper dette laget entrer Emirates ikveld:

 

Fabianski

 

Eboue-Gallas-Vermaelen-Clichy

 

Fabregas-Song-Diaby

 

Rosicky-Bendtner-Arshavin

 

COME ON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Eboue-Sagna-Gallas-Vermaelen-Song-BartleyCampbell-Traore-Clichy

 

 

Arshavin

 

Fra spøk til revolver; Dette vi vinne! Hvis ikke de to siste kampene har vært vinn eller forsvinn, så er hvertfall denne det. Eneste jeg frykter er hvor gode Liverpool er til å presse motstanderne, og jeg vil kalle de Premier Leagues beste til akkurat det. Fabregas og resten av midtbanen vil ikke få mye tid til å finne på det fantastiske, og derfor må angrepet stå fram i kveld.

 

Fabianski

Sagna-Gallas-Vermaelen-Eboue

Fabregas-Song-Diaby

Rosicky-Bendtner-Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Sagna-Gallas-Vermaelen-Eboue

Fabregas-Song-Diaby

Nasri/Rosicky-Bendtner-Arshavin

 

Usikker på om jeg syns Clichy skal starte. Jeg tipper pool starter med Kuyt på høyre, og han er ikke en like skummel ving som Nani plutselig ble mot oss! Er også usikker på om jeg vil ha Nasri eller Rosicky. Vil ha inn Walcott når forsvaret til pool er slitent. Satser på at Fabregas får revansj, og viser tvilerne at han kan herje i toppkamper også!

Tipper 3-1! Fabregas åpner ballet, Bendtner 2-0 og Arshavin setter spikeren med 3-1 :blink:

 

EDIT: Så Bendtner ikke var helt fit enda. Noen som kan bekrefte det? Ville like å ha han fra start.

Link to comment
Share on other sites

Ser at det er en del opptimisme her. Og bevares, jeg nærmest foventer seier idag, men er langt fra sikker. pool har vel omtrent sluttet med å slippe inn mål etter fa cup exiten. Og de har fått en himla drive og innsats for tiden. Så dette ser jeg på som veldig åpent. På den andre siden, tre ta på rappen. Det er vel noen sesonger siden sist, og hvis vi skal forsøke å "trygge" topp fire. Så er seier ett must. Med tap så er vel faktisk city i rute til å få forbi oss etter hengekampene. Jeg satser på Arshavin show, og er mer enn fornøyd så lenge det blir tre poeng. Og idag betyr stil minimalt. Kun seier som teller. Men sier ikke nei til villa, everton poeng og en maktdemonstrasjon fra oss. da er vi plutselig i medgang igjen, og med ett mye enklere program fremover....

 

Satser på følgende idag:

 

Fabianski

Eboue-Gallas-Vermaelen-Clichy

Fabregas-Song-Diaby

Rosicky-Bendtner-Arshavin

 

Men tror nok på:

 

Almunia

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

Fabregas-Song-Nasri

Walcott-Arshavin-Rosicky

 

Uansett så håper jeg av hele mitt røde gunners hjerte på en tre poenger, og helst med rent bur...

Link to comment
Share on other sites

Ser det er mange som tipper storseier... Er redd dette blir hardere enn mange tror.

 

Håper dette laget går ut på Emirates og tar 3 poeng ikveld:

 

Almunia/Fabianski

Sagna-Gallas-Vermaelen-Eboue

Cesc-Song-Diaby

Rosicky-Bendtner-Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Håper på følgende lag:

 

Fabianski

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

Eboue-Fabregas-Song

Rosicky-Bendtner-Arshavin

 

Regner med:

 

Almunia

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

Fabregas-Song-Diaby

Walcott-Arshavin-Rosicky

 

Du verden så fornøyd jeg hadde blitt om Fabianski fikk sjangsen i dag..

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville ha Eboue og Bendtner på laget.

Nå får vi håpe på en fandenivoldsk innstilling.

Dette kan bli ulidelig spennende.

 

Jeg ville også ha Eboue og Bendtner på laget, i tillegg til Fabianski selvsagt. Jeg ser fram mot kampen men har desverre en dårlig følelse.

 

Tipper vi taper 0-1, etter en keepertabbe midtveis i førsteomgang.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...