Jump to content

Arsenal v Liverpool, 10.02.10


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Startoppstilling ifølge VG:

 

Arsenal: Almunia, Eboue, Gallas, Vermaelen, Clichy, Fabregas, Song, Diaby, Nasri, Bendtner, Arshavin

 

Både Bendtner og Eboue starter, herlig!

 

 

Ja, vi får bare håpe det er Bendtner som spiller på topp, og at han ikke skal ut mot kanten.

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se at jeg har fått "viljen" min med Eboue for Sagna og Bendtner inn som midtspiss. Sitter med en sitring i magan og nervøse rykninger nå. Det er dette som er så herlig med fotball, uansett hvor langt nede man er etter ett tap, det kommer alltid en ny kamp med nye forhåpninger :D

 

AND IT`S ARSENAL, ARSENAL FC, WERE BY FAR THE GREATEST TEAM THE WORLD HAS EVER SEEN!!!

Link to comment
Share on other sites

Herlig at Bendtner og Eboue starter. Ikke en dag for seint!

 

Har dog ikke den helt store troen på at denne kampen skal løfte oss noe særlig. De tre siste kampene har gitt oss et poeng av ni mulige. Et mål av Vermaelen og fem baklengs, samt lite fantasifullt spill gjør sitt til at jeg stiller meg ganske pessimistisk.

 

Liverpool er aldri lette. De har funnet formen i det siste og trenger tre poeng for å være med nest øverst i tabellen.

 

Måtte jeg ta grundig feil!!

Link to comment
Share on other sites

Faen nå ble jeg forbannet her. Hadde vært handlet inn og alt så ut til å være perfekt. Skrur på canal+ og no signal kommer opp. Tror du jammen ikke fattern har glemt å betalt regninga... Nå blir det stream på meg. :P

 

HVORFOR AKKURAT I DAG?

Ooo, da hadde gammlingen fått hørt hva han var vert :D

Ikke umulig å finne stream idag skulle en tru.

Blir spennende å se om Liverpool spiller med slikt enormt press/trøkk som dem har gjort i storkampene dem har spilt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...