Jump to content

Aston Villa v Arsenal, 27.01.10


ernsti14

Recommended Posts

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 27 2010, 10:52 PM) 187061[/snapback]

Der putta forøvrig Shrek mot Shitty på overtid.. :)

 

Det laget irriterer meg grenseløst. Det har vært veldig mange ganger hvor jeg ikke ser på kampen fordi jeg hater å se dem vinne. Følger litt med på nettet og hvis det ligger det ann til at de taper poeng så prøver jeg å få med meg slutten. Alt for ofte har det hendt at de har avgjort helt på tampen.

 

 

Nå hadde jeg gledet meg til at de måtte gjennom to harde ekstraomganger, for deretter tape og være maksimalt slitne og nedenfor før de kommer til Emirates, men de måtte selvfølgelig avgjøre på overtid :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Almunia leverer en god kamp bortsett fra enkelte utspill, og det er viktig at han får med seg selvtillit ved å holde nullen.

 

Enig i at Almunia gjør en god kamp, bortsett fra ett par bærturer på dødball, men de lange utspillene er helt tragiske. Forferdelig irriterende å se at vi gir fra oss initiativet ved å gi bort ballen på den måten gjentatte ganger. Slik jeg ser det er det grunnen til at vi ikke hadde overtaket i kampen.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig angrepsspill i første, mye bedre i andre. Bendtner med knall innhopp! Det samme med Campbell. Dog er han heldig som ikke får frispark mot seg på slutten. Av de 3 på midten er det kun Fabregas som gjør en god kamp, de 2 andre posisjonerer roter mye og taper mye dueller. Rosicky fortsetter sin fine form. Ut ifra kampbildet er uavgjort greit. Men Villa er svært heldige som ikke slipper inn mål! En Clean sheet var i alle fall bra for selvtilliten til de bak. Forhåpentligvis er også Song tilbake til neste kamp. Da vinner vi i så fall flere dueller på midten enn det vi gjorde i dag!

Link to comment
Share on other sites

Med tanke på at Aston Villa slo Chelsea hjemme, samt United borte(ikke spilt hjemme mor united enda). Hvem er det da som er god nok til å vinne gullet? Arsenal er det laget av topp 4 med flest poeng mot nettopp Villa.

 

Arsenal: 4 poeng (to kamper)

Liverpool: 3 poeng(to kamper)

Chelsea: 0 poeng (en kamp)

Manchester United: 0 poeng (en kamp)

 

Dette var et treffende innlegg. Det er nettopp derfor vi ikke bør dømme en hel sesong ut i fra enkeltkamper. De fleste hopper ikke i taket over å holde AV til uavgjort, men ut i fra perspektivet du så fint ser dette fra, er det ingen grunn til å avskutte sesongen i dag.

 

Arsenal møtte et godt lag i dag, men jeg synes vi fremsto som markant sterkere. Forsvaret (inkludert Almunia) gjorde i mine øyne en god jobb i dag, selv om et par dommeravgjørelser slo litt heldig ut for vår del. Midtbanen var svak i store deler av kampen, og særlig Ramsey synes jeg falt litt igjennom. Ellers var det godt å se Bendtner tilbake. Han kan vi trenge nå om dagen ...

 

Man U neste. Jeg er klar!

Link to comment
Share on other sites

Dette er som sagt, et helt ok resultat. Det var to jevn gode lag på banen så 0-0 var forsåvidt rettferdig i så måte. Men det er ikke til å legge skjul på at jeg er skuffet, da jeg mer enn alt på jord håpet på tre poeng i kveld. Det hadde vært en "confidence boost" før søndag.

 

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde noen god følelse da jeg så startoppstillingen, da vi spiller med 2 små playmakere og en "altmuligmann" som verken er bedre på det ene eller det andre på midten. Følelsen ble ikke noe bedre da Vermaelen gikk av banen og Campbell, som ikke imponerte noen mot Stoke, kom inn. Heldigvis reiste Sol kjærringa og fikk Heskey til å se ut som en guttespiller i lufta. Det var svært betryggende å se. Ellers i forsvaret var de 3 andre stabilt gode, men backene våre sliter som vanlig offensivt, spesielt med INNLEGG! Almunia får også godkjent i kveld. Vi hadde et par store sjanser som desverre traff treverket. Denilson hadde også et godt skudd i første omgang, men angrepsspillet må heves betraktlig hvis vi skal være med å hamle om tre poeng mot United (som forøvrig unngikk ekstraomganger på overtid :) )

Det jeg vil se litt mer av er variasjon, når vi faktisk har hodesterke Bendtner på banen. Spesielt når tiden er i ferd med å renne ut kan variasjon i form av et par lange oppspill skape uro i motstanders bakre firer.

Vi får krysse fingrene og håpe at Vermaelens og Eduardos skade ikke vil holde de lenge borte fra banen.

 

Men, men man kan ikke gråte over spilt melk, så det er bare å se fremover mot Søndagen og satse alt på tre poeng!

Link to comment
Share on other sites

Vi spillte ikke opp mot det vi kan i dag og uavgjort er ett greit resultat mot ett godt Villa lag. 0-0 i dag betyr nok at vi må ha seier hjemme mot United søndag. Med Song og Eboue tilbake greier vi det garantert :)

 

Meget gode i dag: Gallas og Campbell

Gode: Sagna, Clichy, Fabregas Ramsey, Nasri og Vermaelen.

Middelmådige: Almunia, Rosicky, Denilson, Eduardo, Arhavin og Bendtner.

Svake: Ingen

Link to comment
Share on other sites

Mine tanker etter kampen er at dette er godkjent. Vi hadde to store sjanser, Villa hadde 1. Kampen blei tøff, og mange dueller ute på banen. Jeg sa før kampen at mye kom til å avhenge på Denilson sitt spill. Og det gjorde det. Desverre i en negativ forstand. Denilson spilte er særdeles dårlig kamp. Både defensivt og offensivt. Defensivt var han alt for mye feilplassert, lagde frispark, og hadde ingen mann å dekke opp. Han var heller ikke den 5 stopper, som Song ofte er, slik at vi kunne ha sideforsyvet bedre. Clichy fikk ingen hjelp på kanten mot en fantastisk Ashley Young. Dette er selvfølgelig ikke ene og alene Denilson sin feil. Midtbanen vår var veldig lite sammensatt. Var 4 veldig like spillere som prøvde på mye det samme. Men vi har desverre ikke bedre dekning per dags dato.

 

De 5 bakerste får alle godkjent. Almunia har sine lufteturer, men holder nullen og gjør en ok kamp. Er selvfølgelig en del og plukke på men det er såkaldt "old news". Sagna spiller en fantastisk kamp defensivt. Slipper så og si ingenting til på siden sin. Får dog god hjelp av Rosicky og Fabregas som hjelper han. Gallas sleit litt i starten av kampen men er få stoppere som temmer Agbonlahor like godt. Bra gjort. Vermaelen håper jeg ikke er skadet lenge, men når det skal sies var Sol enorm. Det kjennetegner en god stopper at det aldri ser ut til at man er i trøbbel. Løste oppgaven på god gammel måte. Clichy har jeg nevnt over. Mener at Arsjavin og Ramsey,Denilson blir nødt til å hjelpe til mer her.

 

Midtbanen var Fabregas desverre den eneste som presterte på godt nok nivå. Vi lider mye av å mangle Diaby og Song. Song er et anker som alltid er spillbar gjør gode valg og vinner dueller. Her er ikke Denilson i nærheten og det ser ut som trion blir ødelagt av nettopp dette. Ser gjerne at Wenger handler inn en defmidt/stopper. Slik som Song er. Fordi vi trenger bedre dekning i den posisjonen. Trur muligens at Rosicky kunne gjort en bedre jobb her da han er sterke. Mye mer ball sikker. Og bedre til å takle. Så Wenger burde ha sett dette ila. kampen og gjort noen endringer.

 

De tre oppe har lite sjans når Almunia slår langt med Eduardo som midtspiss og kaster ut ballen med Bendtner som midtspiss. Forstår virkelig ikke hvordan dette kan skje gang etter gang etter gang. Wenger må ta tak her. Trist Eduardo skulle få strekken, men hadde gjort en dårøig kamp. Bendter kommer inn å storspiller. Han viser at han har veldig mye av det vi trenger. Vinner mange dueller setter opp fine kombinasjoner. Er godt og tenke på at det er veldig mye mer som kommer. Arsjavin er opp og ned, muligens også bort og tilbake. Gjør det fantastiske til å hjelpe Clichy på en for dårlig måte. Rosicky skulle ha skårt men gjennomfører en grei kamp.

 

Sett under ett mener jeg at vi hadde vunnet denne kampen med Song på banen. Det var alt vi manglet i dag. Desverre var han ikke tilbake og vi klarte ikke å "operer" godt nok uten han. Det er bra vi får han tilbake nå. Syntes han skal spille mot Man utd fra start.

 

Wenger og co, har ikke så mye valg med byttene da to er skader. Gjør et godt bytte med Nasri. Skulle gjerne sett det ble gjort mer med Denilson situasjonen og tenningsnivået til de offensive spillerne som rett og slett virket litt uengasjert i dag. Dommeren gjorde en god kamp. Vil til slutt si jeg har truen på gull. Dette er en vanskligre kamp en Man utd hjemme etter det jeg erfarer. Aston Villa borte har vist seg og være vansklig trur vi kan si at vi hverken tapte eller vant poeng i dag!

Link to comment
Share on other sites

en svak forestilling av de fleste. sol er eneste mann på banen som gjør det han skal. cesc får lite til, og denilson setter vel personlig rekord for balltap. men det som irriterer meg mest, er de idiotiske langballene de slår. minner faktisk mye om et visst landslag på midten av 90 tallet. men den viser seg lite effektiv når man ikke har jostein flo. ikke på et utspark fra almunia, er en arsenalspiller først på ballen. mulig bendtner klarer en. å slå lange høye baller på dverger er lite gunstig når de blir oppasset av kjemper. de utsparkene almunia ikke treffer villaspillere på, slår han umotivert og sleivete ut over sidelinja. rett og slett patetisk. men som tidligere nevnt, er det sol som er det positive i kveldens arsenallag. regner dog med at vetmaelen er med igjen på søndag. ellers hadde sagna ett godt innlegg i kveld. det er jo en stund siden sist, så vi får ta det som et positivt tegn. men sånn i det store og det hele, syns jeg det hele virket noe planløst ut. ashley young er alt for god for et lag som villa. han leker seg med clichy, og gjør stort sett som han vil. heldigvis er deres andre kantspiller, downing, svært klønete.

 

selv om det ble poeng, er jeg svært skuffet. ikke bare ble det 1 poeng, men det manglet vilje, trøkk og tæl i kveldens lag. tror og håper at vi f

Link to comment
Share on other sites

Men Chelsea tapte vel mot Villa Dannialdo?

 

Ja du så den kampen? husker ossen måla til Villa kom? døballer faktisk var Chelsea klart best den kampen.

Av og til kan de beste tape også slik er fotballen, men Chelsea slår Villa hjemme ganske sikker der.

Uannsett Chelsea påførte oss det flaueste tape noen sine, og det største tape til Wenger.

Ser man sesongen til nå har Chelsea vært klart best av alle, de slo Man Utd også.

Uannsett har ikke vi en Rooney eller Drogba, er det som gjør at vi ikke når helt opp denne sesongen heller.

Link to comment
Share on other sites

Villa var klart et mye bedre lag en oss i dag de ville mere og Young var veldig go til tider.

Uten om de få sjangsene vi hadde med 2 i stengene, er nok vi langt fra goe nok til å vinne noe PL gull.

Er vel bare Wenger som ikke ser vi trenger en spiss som skorer mål, det er en go grunn til at Chelsea kruser videre mot PL gull.

 

Det var en litt intr vinkling. Hva var det som gjorde Villa mye bedre enn oss? Var det den ene avslutningen de har på mål i hele kampen eller at de ble dominert både i ballbesittelse og sjanser totalt?

-Utenom de to sjansene i stengene så er vi ikke gode nok. Hva om de to sjansene hadde gått inn? Dvs noen mm unna en veldig komfortabel seier på Villa Park. Hadde vi da vært gode nok? Er helt uenig med deg. Vi spiller en meget god bortekamp mot Villa hvor vi er nærmest seier og kontrollerer rimelig godt bakover. Blir presset en liten periode fra 70iende til 80iende min, forøvrig har vi god kontroll på alt som skjer.

 

Almunia gjør en feil på ett hjørnespark, ellers så er han solid. Trekk for noen svake utspill

Clichy og Sagna har rimelig god kontroll, men blir av og til overspilt en-mot-en i situasjoner hvor man ikke kan tillate motspiller å passere. Begge er flinke til å lage frispark når de må.

Gallas, Campbell og Vermaelen klarer seg alle godt.

Rosicky er svak i første, noe bedre i andre. Vil mye, men av og til hadde det enkle vært å foretrekke. Blir veldig mye nesten og skaper noen skumle overganger med dårlige avleveringer.

Denilson er litt av og på. Utrolig viktig som bindeledd og tillater stopperene å få en mer fri rolle. Mister noen enkle baller, men gjør en utrolig viktig jobb som skygge og ballsamler for Fabregas. Meget viktig i overgangsspill hvor han ofte gjør at motspiller må vende opp en ekstra gang og taper terreng. Gir stabilitet i midtbanen.

Ramsey vil mye, klarer noe og går seg av og til helt bort. Er stadig i veien både for med og motspillere. Litt mer smartness så vil han være der.

Fabregas og Arshavin er helt fantastiske hele kampen. Vurderingene, passene, tempoet og marginene er helt vanvittige. Det er så veldig nært at de både scorer og setter opp andre gang på gang. Russeren ser ut til å spille seg i meget god form.

Eduardo har mange gode løp, er god i link play, men mangler det siste lille. Synd med skaden. Syns han har gjort veldig mye riktig den siste tiden.

Bendtner er veldig til stede den tiden han spiller. Nær å komme både til gjennombrudd og skuddavslutning ved flere anledninger. Meget sterk i duellene. Trengte denne gjennomkjøringene.

Nasri kommer inn og gjør det man kan forvente på så kort tid. Elegant og hurtig, som Eduardo mangler han det siste lille.

 

Syns vi gjør en god kamp. Hadde fortjent seier, men det viktigste var å unngå tap. Tror dette var starten på en lang rekke gode resultater og at vi kommer helskinnet ut av de 4 vanskelige kampene.

Link to comment
Share on other sites

en svak forestilling av de fleste. sol er eneste mann på banen som gjør det han skal. cesc får lite til, og denilson setter vel personlig rekord for balltap. men det som irriterer meg mest, er de idiotiske langballene de slår. minner faktisk mye om et visst landslag på midten av 90 tallet. men den viser seg lite effektiv når man ikke har jostein flo. ikke på et utspark fra almunia, er en arsenalspiller først på ballen. mulig bendtner klarer en. å slå lange høye baller på dverger er lite gunstig når de blir oppasset av kjemper. de utsparkene almunia ikke treffer villaspillere på, slår han umotivert og sleivete ut over sidelinja. rett og slett patetisk. men som tidligere nevnt, er det sol som er det positive i kveldens arsenallag. regner dog med at vetmaelen er med igjen på søndag. ellers hadde sagna ett godt innlegg i kveld. det er jo en stund siden sist, så vi får ta det som et positivt tegn. men sånn i det store og det hele, syns jeg det hele virket noe planløst ut. ashley young er alt for god for et lag som villa. han leker seg med clichy, og gjør stort sett som han vil. heldigvis er deres andre kantspiller, downing, svært klønete.

 

selv om det ble poeng, er jeg svært skuffet. ikke bare ble det 1 poeng, men det manglet vilje, trøkk og tæl i kveldens lag. tror og håper at vi f

Vi spiller uavgjort borte mot Villa. Vi er det beste laget og er nærmest seier. Hvordan kan du da konkludere med at vi mangler vilje? I en slik kamp og på en slik arena er man helt avhengig av å balansere laget. Man får sjeldent mer enn 4-5 store sjanser i løpet av en slik kamp. Vi har to i stengene, en som Fridel redder meget godt og to andre som jeg vil karakterisere som gode sjanser. Villa har to sjanser i hele kampen. Hva mer forlanger vi?

Link to comment
Share on other sites

Etter kampen i dag føler jeg det er på sin plass å rose Gallas. Han var solid på defensive cornere og var akkurat rask nok til å stoppe Agbonlahor/Young i løpsduellene. Var nervøs for at våre to midtstoppere skulle bli løpt fra i dag (gallas/campbell), men de var taktisk kloke slik at de enten klarte å unngå løpsduellene eller sterke nok til å unngå at det ble noe farlig ut av de.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller uavgjort borte mot Villa. Vi er det beste laget og er nærmest seier. Hvordan kan du da konkludere med at vi mangler vilje? I en slik kamp og på en slik arena er man helt avhengig av å balansere laget. Man får sjeldent mer enn 4-5 store sjanser i løpet av en slik kamp. Vi har to i stengene, en som Fridel redder meget godt og to andre som jeg vil karakterisere som gode sjanser. Villa har to sjanser i hele kampen. Hva mer forlanger vi?

 

jeg forlanger at arsenal skal klare å skape flere sjanser, og at de skal prøve å avslutte enkelte angrep før de kommer inn i 5 meteren. ramsey løper i veien for rosicky når han skal klemme til, og hva er det bendtner holder på med når han har ballen rettvendt på 15 meter? snur seg og begynner å drible. de må satse litt mer, og variere spillet mer. i dag gikk det stort sett på poling. å si at de var det beste laget, og at de kontrollerte kampen, minner mye om benitez kommentarer etter uavgjort og tap. hadde ballen mest og kontrollerte kampen. ja men hvor da? jo i eget forsvar og på midtbanen. akkurat som motstanderne vil. det blir sjelden de store truslene framover, og stopperne til villa gjør vel sin letteste kamp på flere måneder. de vinner vel alle duellene de går i. poeng borte mot villa er bra det, men med en plan b (plan a var nok flopasningen), ville de muligens klart å skape usikkerhet og åpninger i villaforvaret. de har gode stoppere, men backene holder ikke samme nivå. det burde det vært muligheter for å utnytte i mye større grad!

Link to comment
Share on other sites

Ja du så den kampen? husker ossen måla til Villa kom? døballer faktisk var Chelsea klart best den kampen.

Av og til kan de beste tape også slik er fotballen, men Chelsea slår Villa hjemme ganske sikker der.

Uannsett Chelsea påførte oss det flaueste tape noen sine, og det største tape til Wenger.

Ser man sesongen til nå har Chelsea vært klart best av alle, de slo Man Utd også.

Uannsett har ikke vi en Rooney eller Drogba, er det som gjør at vi ikke når helt opp denne sesongen heller.

 

Det flaueste tapet noen sinne?

 

Eia hadde jeg også gullfiskhukommelse - og evnen til å glemme tap mot Spurs, Wrexham, 1-6 på Old Trafford osv.

 

0-0 på Villa Park hverken oppfyller eller velter drømmen om seriegull. Et helt ok resultat, med andre ord.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det stemmer at Vermaelen er ute resten av sesongen så er vi offisielt royally fucked!

To-tre dager etter at Senderos gikk til Everton.

Skade på Gallas vil bety Silvestre og Campbell i tospann bak.

 

Ut på markedet Wenger!

 

Hvor har du det fra at han er ute for resten av sesongen? :)

Man vet vel ikke sånt før nærmere undersøkelser er gjort?

Link to comment
Share on other sites

Hvor har du det fra at han er ute for resten av sesongen? :)

Man vet vel ikke sånt før nærmere undersøkelser er gjort?

 

Sjekk linken jeg la ut, men som jeg også sa så vet jeg ikke om det stemmer eller om det bare er tull.

Forøvrig sto det "suspected fractured fibula"

Link to comment
Share on other sites

Sjekk linken jeg la ut, men som jeg også sa så vet jeg ikke om det stemmer eller om det bare er tull.

Forøvrig sto det "suspected fractured fibula"

 

virket ikke som det var så veldig alvorlig. tror og håper at de bare vil forsikre seg om at han er klar til søndag.

Link to comment
Share on other sites

Hvor har du det fra at han er ute for resten av sesongen? :)

Man vet vel ikke sånt før nærmere undersøkelser er gjort?

 

I følge debattanter på flere engelske forumer så meldte Sky Sports at The Verminator forlot Villa Park på krykker med mistanke om brukket bein...

 

Betyr vel uansett at han mister kampene mot United, Chelsea og Liverpool. Snakk om katastrofal timing...

Link to comment
Share on other sites

ellers hadde sagna ett godt innlegg i kveld. det er jo en stund siden sist, så vi får ta det som et positivt tegn.

 

Jepp. Jeg ble direkte sjokkert når jeg så Sagna legge et godt innlegg. Morro. Er det ikke typisk at når vi får Nasri og Nic tilbake fra skade, ja da er vi simpelten NØDT til å få skader på Vermaelen og Dudu... :)

 

Forferdelig ergelig med TO stolpetreff!! Hadde bare Rosicky passet ballen til Cesc på sin mulighet...

Hvorfor skyter ikke Bendtner med venstre når han er i godt lege i det 90 min !?!? Utenom dette ble jeg positivt overraska over Nic. Og Sol var jo konge :(

 

Nei.. Her kunne og burde vi tatt med oss alle 3 poengene, men lett å glemme er at Villa hadde noen feite de også. Og var ikke Agbonlahor ONSIDE når Campbell stusser ballen i bakrom..?

 

 

Almunia - Ser mange gir han skryt. Joda, utenom de horrible utspillene (som kommer kamp etter kamp!!) gjorde han det kanskje forsåvidt ok.

 

Sagna - God defensivt. Lite med offensivt, men tok pusten fra meg ved å slå et godt innlegg

 

Gallas - Stor kamp av Gallas idag syns jeg. Fortsetter storspillet - gi han en 2-års !!

 

Vermaelen, Sol - Til tross for Campbell sitt storspill idag, håper jeg inderlig Vermaelen rekker United!

 

Clichy - Synes Clichy gjør mye rart idag, mange rare valg. Slet i tillegg veldig med Young. Svak kamp.

 

Fabregas - Uvanlig lite innvolvert idag, synd. Det han er innvolvert i gjør han godt og er 2 cm unna å score

 

Denilson - Middels. Jobber godt, men gjør også mye rart med ballen. I miss Song Billong...

 

Ramsey - Ingen stor kamp av den unge waliseren vår heller, en kamp på det jevne. Synes han av og til bruker litt for mange touch. SKAL ha frispark på 17 meter, får det ikke

 

Eduardo - Hvorfor banker vi høye baller opp mot denne mannen? Ja, han grusa Upson i lufta, men de lange polene funker bare ikke. Fikk ikke innvolvert seg i farlige rom og posisjoner, var mye feilvendt og "ufarlig". Savner små diagonale løp.

 

Arshavin - I likhet med Fabregas var han ikke voldsomt mye innvolvert idag. Men plutselig eksploderte han og parkerte 3 spillere, synd han ikke fikk løftet avslutningen alene med Friedel.

 

Rosicky - Brenner en STOR sjanse. Bør score eller sentre til Cesc.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller uavgjort borte mot Villa. Vi er det beste laget og er nærmest seier. Hvordan kan du da konkludere med at vi mangler vilje? I en slik kamp og på en slik arena er man helt avhengig av å balansere laget. Man får sjeldent mer enn 4-5 store sjanser i løpet av en slik kamp. Vi har to i stengene, en som Fridel redder meget godt og to andre som jeg vil karakterisere som gode sjanser. Villa har to sjanser i hele kampen. Hva mer forlanger vi?

 

Ser man på Match Facts og Match Report fra kampen så var nok ikke Arsenal klart det beste lage.

Var ganske likt til begge lag på alt, Villa hadde noen flere skudd på mål, men vi hadde de 2 som gikk i stengene som gjore vi hadde de 2 farligste sjangsene ja. Men Villa kjørte kampen til tider med en Young som la mange farlige innlegg, utrolig at de klarte å bomme på åpent mål på bakre stolpe. Godt ikke Carew spilte i dag da hadde nok den ballen ligget i mål. Tenker vi på alle de farlige døballen Villa fikk så skal vi være glad nå for at vi fikk 1 poeng med oss. Vi hadde en del kontringer, men ofte ble det stopp med utrolig mange feil passninger og bruk av for lang tid. Ut over det var Young banen klart beste med Milner og Dunne på 2 plass, hos Arsenal var Gallas den beste.

Link to comment
Share on other sites

Ser man på Match Facts og Match Report fra kampen så var nok ikke Arsenal klart det beste lage.

Var ganske likt til begge lag på alt, Villa hadde noen flere skudd på mål, men vi hadde de 2 som gikk i stengene som gjore vi hadde de 2 farligste sjangsene ja. Men Villa kjørte kampen til tider med en Young som la mange farlige innlegg, utrolig at de klarte å bomme på åpent mål på bakre stolpe. Godt ikke Carew spilte i dag da hadde nok den ballen ligget i mål. Tenker vi på alle de farlige døballen Villa fikk så skal vi være glad nå for at vi fikk 1 poeng med oss. Vi hadde en del kontringer, men ofte ble det stopp med utrolig mange feil passninger og bruk av for lang tid. Ut over det var Young banen klart beste med Milner og Dunne på 2 plass, hos Arsenal var Gallas den beste.

 

vi har i allefall sett den samme kampen :) men jeg mener sol var den beste for de hvite.

Link to comment
Share on other sites

Wenger post match:On the players who were substituted with injuries...

"Thomas Vermaelen we don't know, there will be an x-ray. He is on crutches and it is a fibula injury. We have to check tomorrow morning if it is just a nerve or a broken bone. Eduardo has a hamstring strain, a small one but for Sunday [Manchester United at home] he will be out."

 

Bare å vente i spenning.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...