Jump to content

West Ham B, 03.01.10


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Håpet på lettere motstand i neste runde, men Britania er en solid festning for Stoke, og blir en tøff kamp. De er dog et dårlig cuplag, aldri nådd finale i fa-cup og kunn tatt 1 cupgull og 1 tapt finale i ligacupen, det i 60-70tallet.

Har sterk tro på seier, men bli som sagt ikke enkelt.

 

Fikk ikke sett kampen pga av jobb, men høres ut her på forumet at vi gjorde en god jobb ved å hente oss inn i 2.omg, og det skal være absolutt godkjent.

Også meget artig å høre at Leeds slo ut Manu..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror denne kampen hadde blitt ganske lik om det hadde vært Almunia som hadde stått i mål. Kan ikke se at Fabianski gjorde så mye mer enn hva Almunia har gjort i kampene hvor han har stått i mål. Det begrunner jeg mitt utspill med..

 

Fabianski var sikker i så og si alt han gjorde, i motsetning til Almunia som fort kunne ha driti seg ut på et innlegg eller en corner (hvor Fabianski gjorde det vanvittig bra), og det kunne fort endret kampbildet. Dog kan det selvfølgelig hende at Almunia hadde reddet skuddet til Diamanti, men Fabianski virker som en bedre keeper enn Almunia spør du meg.

 

Han har iallfall hatt mange gode kamper i motsetning til Almunia, og det på langt færre kamper.

Link to comment
Share on other sites

Så alle er enig i at en keeper som står i mål i en kamp hvor han har hatt tilnærmet null å gjøre innfrir og spiller en god kamp?

 

Snodig... I så tilfelle har jo Almunia spilt en rekke gode kamper i 2009.....

 

Tapapa:

 

Jeg tror denne kampen hadde blitt ganske lik om det hadde vært Almunia som hadde stått i mål. Kan ikke se at Fabianski gjorde så mye mer enn hva Almunia har gjort i kampene hvor han har stått i mål. Det begrunner jeg mitt utspill med..

 

Jeg mener Fabianski plukket noen baller i første omgang som Almunia normalt ikke går etter. I annen omgang redder Fabianski et godt skudd som går i keeperhjørnet og som jeg mener keeper skal ta. Dessverre har jeg sett Almunia slippe inn baller i keeperhjørnet flere ganger. Det betyr ikke at jeg mener at Almunia ikke hadde tatt det skuddet, personlig tror jeg vel han hadde stått lenger til sin venstre og at han ikke hadde trengt å strekke seg like langt som Fabianski måtte. Ulempen med dette vil da vært at WH spilleren ville fått et større rom i lengste til å skyte på. I akkurat denne kampen tror vel ikke jeg heller at utfallet hadde blitt veldig anderledes med en annen keeper i mål.

 

Til ditt spørsmål om en keeper som har tilnærmet intet å gjøre spiller en god kamp, så er svaret at det avhenger av hvordan han gjør det vesle han må. Går han riktig ut og plukker det han skal, står han rett plassert selvom det ikke kommer noen skudd. Sprer han sikkerthet til sine medspillere ved å gjøre disse tingene riktig så har han gjort en god kamp. Det er nå min mening.

Link to comment
Share on other sites

Patetisk. Vi hadde ikke sluppet inn mer enn ett mål i denne kampen med Almunia i mål, og vi hadde puttet minst 2 mål med Almunia i mål.

 

Fabianski hadde ingen redninger som overgikk Almunia, og ingen andre inngripener som overgikk Almunia. At han stod en "god" kamp kan jeg være enig i, men ikke noe bedre enn Almunia har gjort.

 

Jeg har forstått at du har en "høne å plukke" med Almunia, men dette blir bare for dumt.

Jeg har virkelig problemer med å forstå meningen med dette innlegget.

 

I stedet for å måke ballen til helvete ved hvert tilbakespill slik Almunia gjør, spilte fabianski ballen til en medspiller.

I stedet for å stå som en kjegle på mållinjen var Fabianski ute på alle innlegg som var mulig for ham å nå ( ref: da jeg mente at han er i verdenstoppen i feltarbeid, og ble forsøkt latterliggjort på dette forumet).

I stedet for å stå å klø seg i hodet i 10 sekunder hver gang han hadde ballen i handa, gjorde han sitt ytterste for å sette i gang spillet så raskt som mulig.

 

Dessuten hadde han to meget gode redninger, og virket svært verbal. På målet i mot så er det klart han kunne ha reddet den men sansynligheten for at en keeper redder i slik en situasjon er nærmest null. Han gjorde faktisk en svært hederlig innsats på målet i mot.

 

Jeg er svært fornøyd med hans innsats og krysser fingrene for at wenger benytter denne anledningen til å fortsette med den beste keeperen i mål, altså Supermann

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nivået på oppgulp underveis i kampen har ikke blitt noe mindre enn 2009, så det betyr vel at dette punktet ikke har stått som nyttårsforsett. Synd, men man får håpe at det blir tatt tak i om et års tid :D

 

1.omgang ble en jevn batalje, med to lag som virket litt overtente. Ikke noen stygge taklinger, men mye løp, press, og mange glemte arbeidsoppgaver på begge lag.

Markeringer har jeg sett bedre av, store rom ble etterlatt når spillere plutselig løper i posisjon uten dekning, og det virket som tempoet var høyt i alle ledd for begge lagene. Ikke allverden av målsjanser, men en artig cup-omgang.

 

West Ham scorer helt på slutten, men dette var en omgang som kunne endt 0-0.

Wilshere fikk lite til, og slet med valg i dette tempoet. Gutten trenger nok fast spilletid, og et lån er å håpe på resten av sesongen.

Merida hadde et par gode pasninger fremover i banen, men slet også med tempoet i kampen. Nå skal det sies at det var langt ifra en stor omgang av laget i 1.omgang, og det blir litt feil å skylde for mye på et par ungdommer.

Det virket kaotisk i flere ledd, og forsvarsrekka synes jeg hadde overraskende mye surr med tanke på at det er et sted vi har nok av rutine. Nå ble det gjort mange feilaktige valg som påvirker andre ledd, så forsvaret fikk nok litt ekstra med tanke på at midtbanen og angrepsrekka var såpass ute av stilen i perioder.

 

 

Men men, det stod 45 minutter igjen.

 

Synes laget løfter seg direkte i 2.omgang.

Mer bevegelse, mer direkte spill (både fremover og til sidene), og tryggheten i spillet ble bedre når spillet begynte å fungere.

Diaby og Nasri kommer inn å løfter midtbanen/angrepet, og West Ham klarer ikke å ta tak i ballen over tid. Dette gjør at de blir løpende imellom, og tempoet vi klarer å holde ballen i er til tider imponerende på bortebane.

 

To pene mål, og viktige mål for to spillere.

Ramsey har nå mulighetet å ta med seg denne gode kampen og målet inn i en periode, han antakelig får mye spilletid.

Eduardo har slitt mye foran mål, og dette målet kan bli en faktor for at det løsner litt innenfor 16-meteren for Dudu. La oss for all del håpe det, for vi trenger virkelig en giftig goalgetter utvoer våren.

 

Fabianski står bra i målet.

Vela spiller en stor 2.omgang. Tar gode initiativ for å bli spillbar, og skaper mye i denne omgangen med teknikk, overblikk for spillet, og en god innleggsfot.

 

Synes det ble etterhvert en sterk seier, og de siste 45 minuttene virker vi et par hakk bedre enn West Ham i nesten alt. De skapte vel kun et par sjanser i 2.omgang, selv om Arsenal åpnet opp rom i jakten på en utligning.

 

Viser klasse de siste 45 minuttene, etter å ha fått et baklengs i trynet nesten på vei inn til pause.

Stoke venter i 4.runde, og det kan bli en ny tøff kamp.

 

Gooner

Link to comment
Share on other sites

En sinsykt herlig seier! Fikk ikke sett hele kampen, så bare deler :D

Jeg mener definitivt at Fabianski bør ta over for Almunia nå. Fabianski er veldig god på å sette igang spillet kjapt.

Ramsey scorer igjen, han blir bare bedre og bedre for hver kamp han får.

Syns Merida og Wilshere var svake idag. Vela spilte veldig bra når han kom utpå kanten, 2 assist hadde han også.

Målet til Eduardo var nyderlig, utrolig bra av Eduardo og slå Upson i hodeduell og samtidig få til den gode headingen!

Da er Stoke neste kamp i FA-cupen! Stoke borte er ingen enkel kamp, tror vi må stille med et litt bedre lag for å slå Stoke på bortebane.

Men nå er det bare og se fram til Bolton i midtuken, det er en veldig viktig kamp!

 

PROUD TO BE A GOONER!

Link to comment
Share on other sites

Nivået på oppgulp underveis i kampen har ikke blitt noe mindre enn 2009, så det betyr vel at dette punktet ikke har stått som nyttårsforsett. Synd, men man får håpe at det blir tatt tak i om et års tid :D

 

1.omgang ble en jevn batalje, med to lag som virket litt overtente. Ikke noen stygge taklinger, men mye løp, press, og mange glemte arbeidsoppgaver på begge lag.

Markeringer har jeg sett bedre av, store rom ble etterlatt når spillere plutselig løper i posisjon uten dekning, og det virket som tempoet var høyt i alle ledd for begge lagene. Ikke allverden av målsjanser, men en artig cup-omgang.

 

West Ham scorer helt på slutten, men dette var en omgang som kunne endt 0-0.

Wilshere fikk lite til, og slet med valg i dette tempoet. Gutten trenger nok fast spilletid, og et lån er å håpe på resten av sesongen.

Merida hadde et par gode pasninger fremover i banen, men slet også med tempoet i kampen. Nå skal det sies at det var langt ifra en stor omgang av laget i 1.omgang, og det blir litt feil å skylde for mye på et par ungdommer.

Det virket kaotisk i flere ledd, og forsvarsrekka synes jeg hadde overraskende mye surr med tanke på at det er et sted vi har nok av rutine. Nå ble det gjort mange feilaktige valg som påvirker andre ledd, så forsvaret fikk nok litt ekstra med tanke på at midtbanen og angrepsrekka var såpass ute av stilen i perioder.

Men men, det stod 45 minutter igjen.

 

Synes laget løfter seg direkte i 2.omgang.

Mer bevegelse, mer direkte spill (både fremover og til sidene), og tryggheten i spillet ble bedre når spillet begynte å fungere.

Diaby og Nasri kommer inn å løfter midtbanen/angrepet, og West Ham klarer ikke å ta tak i ballen over tid. Dette gjør at de blir løpende imellom, og tempoet vi klarer å holde ballen i er til tider imponerende på bortebane.

 

To pene mål, og viktige mål for to spillere.

Ramsey har nå mulighetet å ta med seg denne gode kampen og målet inn i en periode, han antakelig får mye spilletid.

Eduardo har slitt mye foran mål, og dette målet kan bli en faktor for at det løsner litt innenfor 16-meteren for Dudu. La oss for all del håpe det, for vi trenger virkelig en giftig goalgetter utvoer våren.

 

Fabianski står bra i målet.

Vela spiller en stor 2.omgang. Tar gode initiativ for å bli spillbar, og skaper mye i denne omgangen med teknikk, overblikk for spillet, og en god innleggsfot.

 

Synes det ble etterhvert en sterk seier, og de siste 45 minuttene virker vi et par hakk bedre enn West Ham i nesten alt. De skapte vel kun et par sjanser i 2.omgang, selv om Arsenal åpnet opp rom i jakten på en utligning.

 

Viser klasse de siste 45 minuttene, etter å ha fått et baklengs i trynet nesten på vei inn til pause.

Stoke venter i 4.runde, og det kan bli en ny tøff kamp.

 

Gooner

 

da lurer jeg på hva du sliter med av innlegg i tråden under kampen? kan ikke se at det ble skrevet noe som var så veldig usaklig eller tåpelig. må vel være mine innlegg om merida faktisk fortjener ny kontrakt, eller når jeg etterlyste velas hurtighet, du ser som oppgulp. kom gjerne med en forklaring...

Link to comment
Share on other sites

Patetisk. Vi hadde ikke sluppet inn mer enn ett mål i denne kampen med Almunia i mål, og vi hadde puttet minst 2 mål med Almunia i mål.

 

Fabianski hadde ingen redninger som overgikk Almunia, og ingen andre inngripener som overgikk Almunia. At han stod en "god" kamp kan jeg være enig i, men ikke noe bedre enn Almunia har gjort.

 

Jeg har forstått at du har en "høne å plukke" med Almunia, men dette blir bare for dumt.

 

Helt enig!

Personlig tror jeg Almunia og Fabianski er omtrent like gode, men at sistnevnte har et mye større potenslial. Jeg ønsker at han skal få tillit og en del kamper utover våren.

 

Debattteknikker hvor man gjør alt til svart/hvitt (les: kjegle/supermann) blir ganske lett gjennomskuelig etterhvert. Det øker ikke akkurat troverdigheten. Dersom forskjellen hadde vært så enorm, tror jeg nok spillerne og andre hadde gjort opprør.

 

Jeg så kampene med en Liverpool og en Leeds fan. De også trodde at det ville blitt samme resultat dersom Almunia hadde stått. Det tror jeg gjelder alle som så kampen, bortsett fra de som er inhabile.

Link to comment
Share on other sites

En meget bra 2. omgang av gutta, Ramsey viser hvor enormt stort potensiale han har, og Vela viser også endel glimt av et talent i internasjonal målestokk. Synd at Wilshere mislykkes, vi kunne fort fått et mål til i sekken pga han.

 

Ang Almunia\Fabianski. At Almunia ikke er eller noengang kommer til å bli en klassekeeper er det vel ingen tvil om. Selv mine Arsenal-objektive fotballnerd-venner latterliggjør Almunia. Jeg mener at når vi stiller med vår sterkeste første-11er er Almunia vårt desidert svakeste ledd. Fabianski har absolutt talent, men han er ikke stabil\rutinert nok enda til å være en toppkeeper. Og skal Arsenal være et lag som er med og kjemper om seier i PL og CL så MÅ vi ha en klassekeeper. Jeg mener faktisk at vi ingen av våre keepere pr dags dato er blandt de 10-12 beste i PL. Så kjære Wenger, vær så snill og svi av penger på en klassekeeper i januar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg så kampene med en Liverpool og en Leeds fan. De også trodde at det ville blitt samme resultat dersom Almunia hadde stått. Det tror jeg gjelder alle som så kampen, bortsett fra de som er inhabile.

 

Hvordan blir man inhabil til å vurdere en keepers innsats? Er det noen skrevne regler for dette som jeg kan lese og dermed finne ut hvordan jeg kun kan skrive om ting jeg er habil til å skrive om?

 

Jeg ser fram til et belærende svar fra RastaPinky :D

Link to comment
Share on other sites

Hvordan blir man inhabil til å vurdere en keepers innsats? Er det noen skrevne regler for dette som jeg kan lese og dermed finne ut hvordan jeg kun kan skrive om ting jeg er habil til å skrive om?

 

Jeg ser fram til et belærende svar fra RastaPinky :blink:

 

He, he. Jeg tror nok heller jeg skulle brukt "forutinntatt" enn "inhabil". Og det er jeg ofte selv :( . Da er det jo lett å krydre sine argumenter, men det holder med en teskje pepper til pepperkaker. Hvis man bruker 1 kilo blir det uspiselig.

 

Gratulerer med seieren i dag alle sammen, og godt nytt år :D

Link to comment
Share on other sites

Helt enig!

Personlig tror jeg Almunia og Fabianski er omtrent like gode, men at sistnevnte har et mye større potenslial. Jeg ønsker at han skal få tillit og en del kamper utover våren.

 

Debattteknikker hvor man gjør alt til svart/hvitt (les: kjegle/supermann) blir ganske lett gjennomskuelig etterhvert. Det øker ikke akkurat troverdigheten. Dersom forskjellen hadde vært så enorm, tror jeg nok spillerne og andre hadde gjort opprør.

 

Jeg så kampene med en Liverpool og en Leeds fan. De også trodde at det ville blitt samme resultat dersom Almunia hadde stått. Det tror jeg gjelder alle som så kampen, bortsett fra de som er inhabile.

Er det virkelig noen som hevder at det hadde blitt ett annet resultat med Almunia i mål?

 

Det eneste jeg har skrevet som du og Arsgun synes er patetisk er følgende:

-Fabianski spiller godt.

-og jeg er svært glad for å se fabianski innfri.

 

Hva er patetisk med dette? Har ikke jeg lov til å skrive noe postiivt om Fabianski?

Jeg synes innlegget til Arsgun er på grensen til det absurde, og Rastapinky sin støtteerklæring til ham er ikke det spor bedre.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke det at du mener at Fabianski står godt som er problemet, men det er slike "sleivspark" til Almunia i alle dine innlegg som begynner å bli patetisk.

 

Om resultatet hadde blitt det samme med Almunia i mål, og Almunia hadde gjort de samme tingene som Fabianski gjorde i denne kampen; hadde du da skrevet "Almunia innfrir"? Jeg tror ikke det...

 

Hvorfor ikke? Jo fordi Almunia har stått minst like godt som Fabianski i alle de 3 siste kampene som har endt med seier, og jeg kan ikke huske å ha sett en eneste kommentar som "Almunia overgår" eller noe slikt. For i dine øyne så kan aldri Almuni innfri noe som helst, da du har dømt han nord og ned for lenge siden.

 

Og bare så det er sagt; Jeg syntes heller ikke at Almunia er god nok til å stå i mål for Arsenal som skal jakte gull. Men jeg syntes heller ikke at Arsenal skal være en treningsklubb for keepere slik som Fabianski og Mannone. Jeg ønsker meg heller en ny keeper, eller at Almunia finner tilbake til formen som han hadde i 2007/2008 sesongen. Da sto han tross alt svært mange gode kamper for Arsenal, og forsåvidt også i 2008/2009 sesongen. Det var ikke uten grunn at han faktisk var nevnt som potensiell landslagskeeper for England i den perioden.

 

Så la oss være enig i at Almunia i dagens utgave ikke er god nok, så får vi heller være uenig i at alternativene ikke er noe bedre. Jeg mener de er dårligere, da de mangler rutinen og erfaringen til Almunia.

 

Vi er videre i cupen, og det er det som er mest gledelig for meg denne gangen.

Link to comment
Share on other sites

Vil begynne med en stor takk til Wenger som sparer spillere, lar unggutta få kjenne på nivået, lager en spennende kamp og tilslutt gjør det lille som skal til for å vinne kampen ;)

 

1. omgang kan vel oppsummeres med kjemping, kjemping og atter kjemping. Ingen av lagene er gode og ingen av lagene produserer målsjanser før scoringen. Song klarte ikke dominere på samme måte som tidligere, og det er nok flere grunner til det. Ikke rart at han får en kamp hvor ikke ting fungerer like godt hele tiden når han har prestert fantastisk så langt i sesongen. Vi spiller samtidig med en helt nykomponert midtbane og nykomponert angrepsrekke som nok aldri har spillt sammen før. Dette bidrar selvfølgelig til at det blir mindre flyt i spillet både offensivt og defensivt.

 

2. omgang er totalt forskjellig fra først spark. WH tømmer fremover når sjansen byr seg for å få mål nr to, samtidig som de blir slitne og ikke klarer å holde et like tøft press. Minner mye om Liverpoolkampen, hvor et kollektivt press blir til mann-mot-mann press etter pause. Dette må vel være det beste arsenalspillere vet da de alle kan vende bort og gå av spillere i tillegg til høyt tempo på passninger. Song hevet seg, Ramsey hevet seg og midtstopperene kunne spasere forbi første pressledd. Fra 55 min var det kun ett lag på banen. Hva kan da være verre for WH enn at motstander tar ut de to som har vært svakest og setter innpå to spillere med større tempo, bedre fysikk, målfarlige og enda mer ballsikre? Var nesten så man kunne se at de fryktet Diaby fra første ballberøring. De klarte ikke å komme opp i press og ingen kunne følge løpene hans. De andre arsenalspillerene så ut til å få mer selvtillit og plutselig var Song tilbake slik vi har sett ham hele sesongen. Ramsey fikk litt mer tid og ble da veldig god. Vela fikk mer rom da Faubert måtte innover for å lukke Diabys løp og med ett hadde vi vingspill på begge sider. Var temmenlig sikker på scoring og det tok ikke altfor lang tid før den første kom heldigvis. At nummer to kom få minutter senere tok nok siste rest av selvtillit fra WH og derifra og inn var jeg veldig sikker på seier.

 

Morsom kamp hvor flere fikk prøve seg og mange fikk hvile.

 

Ekstra pluss til Ramsey, Vela og Song som klarer å ta tak etter pause. Diaby var like god som i de siste kampene og Nasri skaper trygghet fra første sekund. Dette må ha gjort godt for hele laget.

 

Gleder meg til onsdag, tror vi vil være 1 poeng bak toppen før neste helg :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nå funnet den perfekte måten å få slutt på denne evinnelige Almuniadebatten, og bruk av patetiske kallenavn som kjegle osv.

 

Jeg skal herved melde inn Almunia i Arsenal Norway, og registrere han som bruker her på forumet. Så alle usakligheter rundt denne debatten i fremtiden, og kallenavn som kjegle osv., vil i fremtiden bli rapportert inn til moderator som personangrep :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nå funnet den perfekte måten å få slutt på denne evinnelige Almuniadebatten, og bruk av patetiske kallenavn som kjegle osv.

 

Jeg skal herved melde inn Almunia i Arsenal Norway, og registrere han som bruker her på forumet. Så alle usakligheter rundt denne debatten i fremtiden, og kallenavn som kjegle osv., vil i fremtiden bli rapportert inn til moderator som personangrep :)

haha, denne var faktisk litt morsom, men det går nok ikke an å registrere seg med Almunia. Det kan virke støtende på folk :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

men det går nok ikke an å registrere seg med Almunia. Det kan virke støtende på folk :-)

 

BE

 

Har ikke funnet noe i regelverket til Arsenal Norway eller i retningslinjene på forumet som tilsier at ikke Almunia skal få lov til å bli medlem av Arsenal Norway :)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke funnet noe i regelverket til Arsenal Norway eller i retningslinjene på forumet som tilsier at ikke Almunia skal få lov til å bli medlem av Arsenal Norway :)

Kanskje ikke, men det kan fort bli dyrt for deg dersom du skal registrere alle verdens kjegler.

Men fra spøk til alvor.

alle vil at vi skal stille med det beste laget og vi alle vil Arsenal best mulig. Jeg påpeker at det ikke er jeg som startet en Almunia diskusjon i denne tråden.

Det eneste jeg har gjort er å prøve å vise dere at det jeg hele tiden har sagt om Fabianski faktisk stemmer (ja jeg vet at dette bare var 1 kamp).

 

Jeg har hele tiden sagt at Fabianski er veldig offensiv i feltet og det beviste han i går. Jeg har også hele tiden hevdet at fabianski er både en rask og god i gangsetter, og det synes jeg han beviste i går, og jeg har hele tiden sagt at fabianski er kapabel til å gjøre meget gode redninger og det mener jeg han viste med en praktredning i første omgang.

Og ja, han var ikke patent i situasjonen der han ikke fikk bokset ballen langt nok ut, men de som har lest hva jeg skriver vet at jeg foretrekker en keeper som er aggressiv i feltet og prøver. Det er bedre å prøve å feile enn å ikke prøve i det hele tatt.

 

Bare for å ta ett konkret eksempel. Målet fabianski slapp inn i går er det flere som har kritisert ham for. Mange mener han burde ha gjort bedre. Jeg er ikke en av dem. Jeg mener han gjorde et heroisk forsøk og hadde han hatt litt flyt hadde han reddet. Det jeg lurer på er om folk hadde kritisert ham dersom han ikke hadde vært i nærheten av ballen i det hele tatt? Jeg har en mistanke om at folk da hadde sagt at han var sjanseløs, så det kan altså virke som om han blir kritisert for å prøve, rart men muligens sant.

Og da svitsjer vi over til Almunia. Almunia prøver sjelden i feltet, og dermed feiler han sjelden. Jeg sitter med en følelse av at wenger har bedt almunia være mer aggressiv i feltet og det kan være en av grunnene til Almunias tydelige tabber i år.

Med tydelige tabber mener jeg av de svært synlige ala Lehmann. De ikke fullt så tydelige tabbene som for ekesempel være feilplassert, ikke dekke keeperhjørnet etc har Almunia vært dårlig på helt siden han kom til oss og jeg vil ikke bli forundret om det er grunnen til at han knapt har hatt tillit noen andre steder han har tjenestegjordt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg har gjort er å prøve å vise dere at det jeg hele tiden har sagt om Fabianski faktisk stemmer (ja jeg vet at dette bare var 1 kamp).

 

Og det er nettopp det som er sakens kjerne i diskusjonen etter denne kampen. Det strides om Fabianskis opptreden. Selv fikk jeg ikke sett kampen, så jeg skal ikke uttale meg fra eller til. Men utifra det jeg har lest i denne tråden, er det mye som tyder på at han ikke var så fantastisk som du har uttalt at han var. Og det er vel kanskje grunnen til at enkelte anser dine kommentarer rundt Fabianski etter kampen som inhabile/forutinntatte.

 

Og det faktum at du benytter navn som kjegle på Almunia og supermann på Fabianski, er heller ikke med på å hjelpe din sak. Du har veldig ofte mye saklig å komme med i debatten rundt keeperne BE, men du ødelegger dette inntrykket fullstendig med å skrive kjegle istedet for Almunia. Det er ikke bare usaklig, det er direkte barnslig. Så lenge man ikler seg Arsenals drakt, og ikke behandler klubben og dens fans som dritt (les Adebayor), så fortjener man respekt. Å kalle en spiller for en kjegle, er ikke å behandle spilleren med respekt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...