Jump to content

West Ham B, 03.01.10


ted_uh

Recommended Posts

West Ham-ARSENAL

upton park, søndag 3. januar klokka 17:15

viasat fotball

 

årets første kamp er eit tøft cupmøte mot Londonrival og PL-konkurrent.

Etter det eg kan sjå er forrige fa-cupmøte mot West Ham så langt tilbake som kvartfinala i 97/98-sesongen, då gjekk vi vidare på straffer etter omkamp.

 

siste ligakampar mot west ham:

09/10-sesongen:

2-2 B, van Persie, Gallas

08/09-sesongen:

0-0 H

2-0 B, sjølvmål, Adebayor

07/08-sesongen:

2-0 H, Eduardo, Adebayor

1-0 B, van Persie

 

siste 5 kampar for west ham:

tottenham B, 0-2

portsmouth H, 2-0, diamanti, kovac

chelsea H, 1-1, diamanti

bolton B, 1-3, diamanti

birmingham B, 0-1

 

startoppstilling forrige ligakamp (mot spurs): green, faubert, tomkins, upson, ilunga, collison, behrami, kovac, parker, diamanti, franco

 

West Ham er nr 17 i premier league, men har scora nesten 2 mål i snitt per kamp på heimebane.

 

Arsenal 5 siste kampar:

Portsmouth B, 4-1, Eduardo, Nasri, Ramsey, Song

Aston Villa H, 3-0, Fabregas 2, Diaby

Hull H, 3-0, Denilson, Eduardo, Diaby

Burnley B, 1-1, fabregas

Liverpool B, 2-1, sjølvmål, Arshavin

 

Startoppstilling i forrige ligakamp: almunia, sagna, gallas, vermaelen, traore, diaby, song, ramsey, nasri, eduardo, arshavin

Ifølge artikkel i soccernet vil vi stille med eit lag som liknar på ligacuplaget, så dette blir spanande…

Rosicky skal starte, det skal også Senderos hvis han blir meldt klar til kamp.

 

Resultattips: 2-0, FM: Vela

 

Kjør debatt!

 

Her er forøvrig link til kampchat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Håper virkelig ikke vi stiller med Ligacup-laget i denne kampen! Da er jeg fryktelig redd for at vi går ut av FA-cupen.

Jeg håper selfølgelig vi vinner FA-cupen, så derfor må vi slå West Ham. Det kommer til og bli en tøff kamp, men skal vi vinne, må vi slå alle.

Da er det bare å se fram til kamp, tror det kommer til og bli en utrolig bra kamp! ;)

Tror vi tar en 1 - 3 seier. Håper vi stiller med dette laget:

 

Fabianski

 

Sagna-Senderos-Vermaelen-Traore

 

Ramsey-Song-Diaby

 

Rosicky-Eduardo-Vela

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig ikke vi stiller med Ligacup-laget i denne kampen! Da er jeg fryktelig redd for at vi går ut av FA-cupen.

Jeg håper selfølgelig vi vinner FA-cupen, så derfor må vi slå West Ham. Det kommer til og bli en tøff kamp, men skal vi vinne, må vi slå alle.

Da er det bare å se fram til kamp, tror det kommer til og bli en utrolig bra kamp! ;)

Tror vi tar en 1 - 3 seier. Håper vi stiller med dette laget:

 

Fabianski

 

Sagna-Senderos-Vermaelen-Traore

 

Ramsey-Song-Diaby

 

Rosicky-Eduardo-Vela

Er ikke Song reist? Ellers såg laget bra ut. Men vil heller har Nasri inn for Vela.

Link to comment
Share on other sites

Da er det tid for øyas mest tradisjonsrike fotballturnering igjen:D Håper virkelig vi har lært at denne gjengen ikke gir seg på tørre møkka og at vi spiller fotball helt til fløyta går for siste gang. Det blir viktig å ta ut Diamanti i dag. Han har vært i en forrykende form i det siste. Håper på dette laget:

 

Fabianski

 

Sagna-Gallas-Vermaelen-Traore

 

Diaby-Song-Ramsey

 

Nasri-Eduardo-Vela

 

Jeg syns AA bør få en kamps hvile. Han har vært tam de siste kampene, og jeg mener det er på høy tid at Vela får spille fotball igjen.

 

COME ON YOU ARSENAL!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

West Ham på Upton Park er ikke til å leke med. Det erfarte vi senest forrige oppgjør mot de, og det vil vi erfare også i morgen. Det er ikke tid for å spare spillere i FA-cupen, men vi må også sette prestasjonene i PL over FA-cupen slik som vi ligger ann i serien nå. Men jeg vil heller ikke se Merida, Wilshere og co entre Upton Park i morgen. Arshavin burde hviles, men jeg ser helst at han blir byttet ut alt etter kamputfallet.(Vi må dog passe på at det ikke ender som sist oppgjør mellom de!)

 

Fabianski

Sagna-Gallas-Vermaelen-Traore

Ramsey-Song-Diaby

Eduardo-Arshavin-Rosicky

 

Det er viktig at vi vinner et trofé snarest mulig. Serien er jevn, og spillerne blir slitne. Er dette året vi vinner FA-cupen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil bare informere om at det i morra ikke blir noe chat til kampen. Dette på grunn av at både Hedly og undertegnede ikke har anledning på grunn av jobb og reise.

 

Jeg kan kanskje rekke hjem til 2.omgang, men det er jo ikke gunstig.

Så jeg kan minne om at vi gjerne ønsker et par stykker til som er villig til å styre

chaten. Så har vi bedre dekning i en slik situasjon som har oppstått nå.

 

Send meg en PM eller bruk denne tråden hvis du har spørsmål eller vil være med på laget!

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at vi endelig får se superman i mål. I forsvar er vel Silvestre bankers. Senderos vet jeg ikke spes om, annet enn at han virker å være på Wengers hatliste. Vet derfor ikke om han får spille i dag.

På backene håper jeg Sagna får hvile og jeg håper Traore får fortsette det gode spillet sitt.

I midten er Song bankers sammen med Ramsey og muligens Diaby. Det kan hende Wenger velger å la Diaby hvile i dag men jeg regner med at han får nærmere en time. På topp så regner jeg med at Arshavin får en etterlengtet pause, Eduardo spiller seg i form sammen med Vela og Rosicky.

 

Tipper dermed følgende lag:

 

Superman

Gilbert-?- Silvestre- Traore

Ramsey-Song-Diaby

Vela-Eduardo-Rosicky

 

 

Vi vinner 1-0

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at vi endelig får se superman i mål. I forsvar er vel Silvestre bankers. Senderos vet jeg ikke spes om, annet enn at han virker å være på Wengers hatliste. Vet derfor ikke om han får spille i dag.

På backene håper jeg Sagna får hvile og jeg håper Traore får fortsette det gode spillet sitt.

I midten er Song bankers sammen med Ramsey og muligens Diaby. Det kan hende Wenger velger å la Diaby hvile i dag men jeg regner med at han får nærmere en time. På topp så regner jeg med at Arshavin får en etterlengtet pause, Eduardo spiller seg i form sammen med Vela og Rosicky.

 

Tipper dermed følgende lag:

 

Superman

Gilbert-?- Silvestre- Traore

Ramsey-Song-Diaby

Vela-Eduardo-Rosicky

Vi vinner 1-0

 

BE

Hvem er supermann? Sist eg såg en supermann mellom stengene til Arsenal var mot Fulham. Da herjet Manone. Men etter det har det ikke vert masse som likner på superhelt. Kanskje du mener han polakken med det umulige navnet?

Link to comment
Share on other sites

Hvem er supermann? Sist eg såg en supermann mellom stengene til Arsenal var mot Fulham. Da herjet Manone. Men etter det har det ikke vert masse som likner på superhelt. Kanskje du mener han polakken med det umulige navnet?

Han med det umulige navnet er for tiden i Brentford, derfor antar jeg at det er den godeste Fabianski som "skjuler" seg bak supermann. Håper han får sjansen i dag. :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at vi endelig får se superman i mål. I forsvar er vel Silvestre bankers. Senderos vet jeg ikke spes om, annet enn at han virker å være på Wengers hatliste. Vet derfor ikke om han får spille i dag.

På backene håper jeg Sagna får hvile og jeg håper Traore får fortsette det gode spillet sitt.

I midten er Song bankers sammen med Ramsey og muligens Diaby. Det kan hende Wenger velger å la Diaby hvile i dag men jeg regner med at han får nærmere en time. På topp så regner jeg med at Arshavin får en etterlengtet pause, Eduardo spiller seg i form sammen med Vela og Rosicky.

 

Tipper dermed følgende lag:

 

Superman

Gilbert-?- Silvestre- Traore

Ramsey-Song-Diaby

Vela-Eduardo-Rosicky

Vi vinner 1-0

 

BE

 

Er enig delvis i dette laget, tror Senderos kan ta plass.

 

Er usikker på om dette er nok til å vinne, vi kan fort tape her.

 

Hva blir laget mot Bolton da? 3 dager til denne ekstremt viktige kampen, Song synger jo ikke mot Bolton;

 

Almunia

 

Sagna, Vermaelen, Gallas, Traore

 

Diaby, Ramsey, Denilson???

 

Rosicky, Arshavin, Eduardo

 

Med dette som bakgrunn mener jeg Wenger må beskytte 3 av de fire bak, en av dem på midten (Diaby) og to av dem framme ( AA og Rosicky).

 

Da havner jeg på:

 

Fabianski

Gilbert, Senderos, Silverstre, Traore

 

Song, Ramsey, Wilshire

 

Vela, Eduaro, Rosicky (kun 60 min)

Link to comment
Share on other sites

håper på dette laget:

 

synes det er litt rart at ikke Watt har fått prøvd seg i skadefraverene, tror han kunne tilbud noe som ingen av de andre kan allerede i dag.

 

 

Fabianski

 

Gilbert, Senderos, Sylvestre, Cruise

 

Ramsey, Song, Diaby

 

Wilshere, Watt, Vela

 

håper Rosicky får seg noen minuter og

Link to comment
Share on other sites

håper på dette laget:

 

synes det er litt rart at ikke Watt har fått prøvd seg i skadefraverene, tror han kunne tilbud noe som ingen av de andre kan allerede i dag.

Fabianski

 

Gilbert, Senderos, Sylvestre, Cruise

 

Ramsey, Song, Diaby

 

Wilshere, Watt, Vela

 

håper Rosicky får seg noen minuter og

 

Aldri i verden om wenger starter med det laget, det er FA cupen, ikke ligacupen..

west ham er et godt pl lag, stiller med de 11 beste:) kanskje Fabianski starter..

Link to comment
Share on other sites

Hvis Merida ikke får starte denne kampen, tror jeg nok han ikke kommer til å skrive ny kontrakt i det hele tatt. Dette er den kampen av de gjenværende i sesongen hvor Merida har størst sjanse til å få komme med, så hvis ikke Wenger velger han her, så blir det nok bye bye Merida

 

Alt dette forutsatt at det stemmer at Merida nøler med å skrive ny kontrakt

Link to comment
Share on other sites

Lagene;

 

West Ham United: Green, Faubert, Tomkins, Upson, Daprela, Kovac, Behrami, Stanislas, Diamanti, Jimenez, Nouble

Subs: Stech, N'Gala, Da Costa, Payne, Lee, Edgar, Sears

 

Arsenal: Fabianski, Sagna, Gallas, Vermaelen, Silvestre, Ramsey, Song, Merida, Wilshere, Eduardo, Vela

Subs: Mannone, Gilbert, Diaby, Nasri, Traore, Eastmond, Emmanuel-Thomas

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se med dette laget! Stabilt og rutinert bak, med en fint balansert midtbane med en ekstremt viktig Song sentralt!

Som ellers i denne sesongen, føler jeg at det blir for svakt med 3 forholdsvis lave, svake spisser! Eduardo som ikke har vært i form i år, Vela som har slitt ekstremt med spilletid og et kanontalent i Wilshere som Wenger prøver å skjerme litt fra media!

Men det blir spennende å se!

Tipper vi vinner 2-1 med målscorer fra en midtbanespiller :)

Link to comment
Share on other sites

Ingen Mozart heller. Det er vel kanskje ikke mer overraskende men dog skuffende... ny skade på gang kanskje? Eller synes jeg det er gambling å aldri hvile våre 2 midtstoppere.

Enig i at det kan være lurt å hvile våre midtstoppere innemellom.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...